Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Insportline predstavilo svoju najnovšiu reklamnú kampaň

Insportline spúšťa kampaň so sloganom „Cvič tam, kde sa cítiš ako doma. Doma.“, tvárou kampane sa stali komici zo známej českej stand up comedy show Na stojaka. 

Insportline predstavilo svoju najnovšiu reklamnú kampaň

Komici reagujú na trápne situácie vo fitku

Jeden z najväčších predajcov fitness potrieb, Insportline, má novú kampaň so sloganom: „Cvič tam, kde sa cítiš ako doma. Doma.“ Spoločnosť sa spojila s niekoľkými stand up komikmi, ktorí sa podieľali ako na scenári, tak sa stali tvárou reklamných spotov. 

„Keď sme v Insportline cez leto premýšľali, akým smerom sa bude uberať naša zimná komunikácia, chceli sme kompletne zmeniť prístup. V minulých rokoch naša komunikácia smerovala prioritne k mladým ľuďom so silným vzťahom k športu. Tento rok sme sa rozhodli zamerať na ľudí stredného veku, ktorí majú síce k športu kladný vzťah, ale neorientujú sa v ňom stopercentne,“ hovorí marketingový riaditeľ Insportline Jiří Samek

„Povahu komunikácie sme prispôsobili čo najviac správaniu tejto skupiny ľudí a sústredili sme sa hlavne na bod, kedy si ľudia pod posilňovaním predstavia pravidelné návštevy fitness centier, pričom narážajú na bariéry, ktoré ich od týchto návštev odrádzajú. Medzi tieto bariéry zaraďujeme klasické gym anxiety prvky, ako napríklad obavy zo strápnenia, pocit nepatričnosti, narušenia intimity, atď. Karol Hynek spolu s Petrom Vydrom a Adélou Elbel sa tiež ujali hlavných rolí, v ktorých vo fitcentrách zažívajú situácie, ktoré ich od cvičenia skôr odrádzajú.

|

 

|

 

Kampaň prebieha v televízii, rozhlase a na sociálnych sieťach. Réžie sa ujal Vladimír Skórka, ktorý je podpísaný pod seriálmi Lajna či sKORO NA mizine. Spoločne s Martinom Šimičkom dotvoril scenáre tak, aby niektoré situácie lepšie vyhovovali štýlu natáčania a poňatia humoru režiséra. Hlasom kampane je Alexej Pyško. Za kamerou stál Lukáš Hyksa.

Článok o najnovšom reklamnom počine spoločnosti Insportline priniesol portál mediaguru.cz.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+