2 min. čítanie

Insportline predstavilo svoju najnovšiu reklamnú kampaň

Insportline spúšťa kampaň so sloganom „Cvič tam, kde sa cítiš ako doma. Doma.“, tvárou kampane sa stali komici zo známej českej stand up comedy show Na stojaka. 

Insportline predstavilo svoju najnovšiu reklamnú kampaň

Komici reagujú na trápne situácie vo fitku

Jeden z najväčších predajcov fitness potrieb, Insportline, má novú kampaň so sloganom: „Cvič tam, kde sa cítiš ako doma. Doma.“ Spoločnosť sa spojila s niekoľkými stand up komikmi, ktorí sa podieľali ako na scenári, tak sa stali tvárou reklamných spotov. 

„Keď sme v Insportline cez leto premýšľali, akým smerom sa bude uberať naša zimná komunikácia, chceli sme kompletne zmeniť prístup. V minulých rokoch naša komunikácia smerovala prioritne k mladým ľuďom so silným vzťahom k športu. Tento rok sme sa rozhodli zamerať na ľudí stredného veku, ktorí majú síce k športu kladný vzťah, ale neorientujú sa v ňom stopercentne,“ hovorí marketingový riaditeľ Insportline Jiří Samek

„Povahu komunikácie sme prispôsobili čo najviac správaniu tejto skupiny ľudí a sústredili sme sa hlavne na bod, kedy si ľudia pod posilňovaním predstavia pravidelné návštevy fitness centier, pričom narážajú na bariéry, ktoré ich od týchto návštev odrádzajú. Medzi tieto bariéry zaraďujeme klasické gym anxiety prvky, ako napríklad obavy zo strápnenia, pocit nepatričnosti, narušenia intimity, atď. Karol Hynek spolu s Petrom Vydrom a Adélou Elbel sa tiež ujali hlavných rolí, v ktorých vo fitcentrách zažívajú situácie, ktoré ich od cvičenia skôr odrádzajú.

 

 

Kampaň prebieha v televízii, rozhlase a na sociálnych sieťach. Réžie sa ujal Vladimír Skórka, ktorý je podpísaný pod seriálmi Lajna či sKORO NA mizine. Spoločne s Martinom Šimičkom dotvoril scenáre tak, aby niektoré situácie lepšie vyhovovali štýlu natáčania a poňatia humoru režiséra. Hlasom kampane je Alexej Pyško. Za kamerou stál Lukáš Hyksa.

Článok o najnovšom reklamnom počine spoločnosti Insportline priniesol portál mediaguru.cz.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Európska komisia rozhodla: Booking nesmie prevziať eTraveli
2 min. čítanie

Európska komisia rozhodla: Booking nesmie prevziať eTraveli

Európska komisia (EK) odmietla návrh spoločnosti Booking Holdings na prevzatie švédskeho konkurenta eTraveli za 1,63 miliardy eur. Dôvodom rozhodnutia je obava, že spojenie by mohlo viesť k ešte väčšej dominancii firmy Booking medzi internetovými cestovnými agentúrami a v konečnom dôsledku by mohlo zvýšiť náklady pre hotely a zákazníkov.   Narušenie hospodárskej súťaže? Európska komisia argumentovala, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black friday kampane na TikToku menia hru pre e-commerce
2 min. čítanie

Black friday kampane na TikToku menia hru pre e-commerce

TikTok plánuje zadotovať zľavy pre americké e-commerce značky, ktoré použijú TikTok Shop počas predajov v rámci Black Friday a Cyber Monday. TikTok Shop je ambiciózna novinka tejto platformy. “Prinesie videá s možnosťou nakupovania a LIVE streamy priamo do informačných kanálov For You a poskytne značkám, obchodníkom a tvorcom nástroje na priamy predaj prostredníctvom nakupovateľného obsahu […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nemecký eBay ruší platby v hotovosti
2 min. čítanie

Nemecký eBay ruší platby v hotovosti

Predajcovia na platforme eBay v Nemecku nedávno dostali novú aktualizáciu pravidiel, ktorá sa týka prijímania hotovostných platieb od zákazníkov pri osobnom prevzatí objednávky. S novým pravidlom už nie je možné využiť platbu v hotovosti pri vyzdvihnutí. Napriek tomu je stále dostupná možnosť Click & collect, ale platby musia prebehnúť cez “existujúce štandardné spracovanie platieb”. Platby […]

Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+