
Komici reagujú na trápne situácie vo fitku
Jeden z najväčších predajcov fitness potrieb, Insportline, má novú kampaň so sloganom: „Cvič tam, kde sa cítiš ako doma. Doma.“ Spoločnosť sa spojila s niekoľkými stand up komikmi, ktorí sa podieľali ako na scenári, tak sa stali tvárou reklamných spotov.
„Keď sme v Insportline cez leto premýšľali, akým smerom sa bude uberať naša zimná komunikácia, chceli sme kompletne zmeniť prístup. V minulých rokoch naša komunikácia smerovala prioritne k mladým ľuďom so silným vzťahom k športu. Tento rok sme sa rozhodli zamerať na ľudí stredného veku, ktorí majú síce k športu kladný vzťah, ale neorientujú sa v ňom stopercentne,“ hovorí marketingový riaditeľ Insportline Jiří Samek
„Povahu komunikácie sme prispôsobili čo najviac správaniu tejto skupiny ľudí a sústredili sme sa hlavne na bod, kedy si ľudia pod posilňovaním predstavia pravidelné návštevy fitness centier, pričom narážajú na bariéry, ktoré ich od týchto návštev odrádzajú. Medzi tieto bariéry zaraďujeme klasické gym anxiety prvky, ako napríklad obavy zo strápnenia, pocit nepatričnosti, narušenia intimity, atď. Karol Hynek spolu s Petrom Vydrom a Adélou Elbel sa tiež ujali hlavných rolí, v ktorých vo fitcentrách zažívajú situácie, ktoré ich od cvičenia skôr odrádzajú.


Kampaň prebieha v televízii, rozhlase a na sociálnych sieťach. Réžie sa ujal Vladimír Skórka, ktorý je podpísaný pod seriálmi Lajna či sKORO NA mizine. Spoločne s Martinom Šimičkom dotvoril scenáre tak, aby niektoré situácie lepšie vyhovovali štýlu natáčania a poňatia humoru režiséra. Hlasom kampane je Alexej Pyško. Za kamerou stál Lukáš Hyksa.
Článok o najnovšom reklamnom počine spoločnosti Insportline priniesol portál mediaguru.cz.