Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Inovatívny startup Lokni: Digitálna reklama na univerzitách

Mladí ľudia na vysokej škole sú pre mnohé značky jednou z najžiadanejších cieľových skupín. Snažia sa osloviť túto demografickú skupinu, ale robia to efektívnym spôsobom? Startup Lokni ponúka inovatívne riešenie digitálnej reklamy, ktoré sa zameriava priamo na vysokoškolákov.

Inovatívny startup Lokni: Digitálna reklama na univerzitách
Zdroj: Lokni

Lokni iCLV

Startup Lokni prevádzkuje sieť staníc s filtrovanou vodou, ktoré sa nachádzajú v univerzitných areáloch a na vysokoškolských internátoch v Česku. Čo je však na nej také výnimočné? Týmto staniciam dominujú LCD displeje, ktoré tvoria digitálnu reklamnú platformu s názvom Lokni iCLV.

Táto sieť v súčasnosti zahŕňa 66 inštalácií na 54 vysokých školách v celej krajine a stále sa rozširuje. Ešte zaujímavejšie však je, že táto sieť vytvorila komunitu viac ako 60 000 študentov.

Týždenný podcast UPdate

Precízne zacielenie reklamy

Lokni iCLV umožňuje inzerentom presne zacieliť komunikáciu na ich cieľovú skupinu. Toto cielenie sa uskutočňuje výberom konkrétnych fakúlt, vysokých škôl a kampusov, na ktorých chce inzerent realizovať svoju kampaň. To znamená maximálnu účinnosť pri oslovení danej cieľovej skupiny.

Displeje LCD na zariadeniach sú v prevádzke nepretržite, a preto ich majú používatelia neustále na očiach. Každý, kto pije filtrovanú vodu vo vlastnej fľaši, má možnosť vidieť reklamu. Túto skutočnosť zvýrazňuje čas, ktorý používatelia strávia pri automatoch – v priemere štyridsať sekúnd. To znamená, že reklama má dostatok času na to, aby oslovila a zaujala cieľovú skupinu.

Spoločnosti, ktoré využívajú Lokni iCLV na reklamu, nielenže spolufinancujú prevádzku siete, ale zároveň poskytujú študentom filtrovanú vodu zadarmo. Táto kombinácia vytvára pozitívny vzťah medzi študentmi a značkou a zvyšuje účinnosť reklamy.

Zdroj: Lokni

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Aplikáciu Lokni používa viac ako 60 000 študentov

Súčasťou platformy je aj mobilná aplikácia Lokni, ktorú denne využíva viac ako 60 000 študentov. Sponzori môžu využívať reklamné bannery a komunikovať s používateľmi, čo zahŕňa aj zber spätnej väzby. Lokni iCLV umožňuje vyhodnocovať mieru zobrazenia a mieru prekliku, ktorá presahuje štandardy pre online reklamu.

S priemernou mierou prekliku viac ako 4 % je zrejmé, že Lokni iCLV sa vyrovná reklame na sociálnych sieťach, ako sú Facebook a LinkedIn.

Startup Lokni prináša inovatívny spôsob oslovenia študentov vysokých škôl prostredníctvom digitálnej reklamy. Ich sieť staníc s filtrovanou vodou s LCD displejmi ponúka efektívny a cielený spôsob reklamy, ktorý pomáha podnikom komunikovať s ich cieľovými zákazníkmi. Toto riešenie ukazuje, ako sa dajú služby kombinovať s reklamou, aby priniesli pridanú hodnotu študentom a podnikom.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+