2 min. čítanie

Infografika

Zaujať pozornosť ľudí je v dnešnej dobe čoraz ťažšie. Jedným z efektívnych prostriedkov, ako na to, je infografika.

Zaujať pozornosť ľudí je v dnešnej dobe čoraz ťažšie. Jedným z efektívnych prostriedkov, ako na to, je infografika. Ide o obrázok, v ktorom rozoberáte určité informácie. Môže ísť o jednoduchšie alebo ťažšie témy, návody, triky či rady.

Ľudia ju majú radi

Ľudia majú infografiky veľmi radi. V príjemne spracovanom obrázku nájdu vždy zaujímavé informácie. Dokonca, niektoré náročné témy sa prostredníctvom nej dajú vysvetliť omnoho jednoduchšie.

V infografike najčastejšie pracujete s grafmi, tabuľkami alebo rôznymi vzorcami. Viac pozornosti sa venuje celkovému spracovaniu ako slovám.

Dôležité je vybrať správnu kombináciu farieb, ktorá ľudí pritiahne. V rámci nej nezabúdajte ani na farbu písma. Text by mal byť ľahko čitateľný a dobre viditeľný.

Vizuálny obsah má viac pozornosti

A prečo je infografika tak obľúbená? Vizuálny obsah má dnes oveľa viac pozornosti ako text. Nie každý si nájde čas prečítať dlhý, niekoľkostranový článok.

Infografika predstavuje niečo, čo za krátky čas vysvetlí aj náročnejšie témy. Okrem textu ponúka grafy, štatistiky či porovnania.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok