
Agentúra WOO bude spolupracovať na influencer marketingu luxusnej divízie L’Oréal
V decembri si divízia L’Oréal Luxe vybrala spoločnosť World of Online (WOO) za svojho influencer marketingového partnera. Tá je partnerom spoločnosti L’Oréal v oblasti influencer marketingu od roku 2018. Spolupráca medzi týmito dvoma spoločnosťami sa teraz rozšíri o portfólio luxusných značiek. Do tejto divízie patria luxusné kozmetické značky ako Lancôme, Valentino, Prada, Yves Saint Laurent, Biotherm a Giorgio Armani Beauty.
Rozsah zmluvy na rok 2022 sa vzťahuje na všetky činnosti súvisiace s realizáciou a vykonávaním kampaní influencerov. Okrem iného sa WOO zameria aj na vyhľadávanie nových relevantných influencerov, pričom sa sústredí predovšetkým na najväčších influencerov v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku. Väčšina z nich bude mať charakter dlhodobej “ambasádorskej” spolupráce.
Kampane cielené prostredníctvom influencerov dosahujú v priemere o 30% lepšie výsledky.
V súčasnosti sa agentúra okrem hľadania a odporúčania nových relevantných influencerov zameriava aj na administratívu súvisiacu s pokrytím existujúcich influencer partnerstiev.

zdroj: differentmarketing.sk
Marketingová agentúra Different na svojom webe vysvetľuje výhody tejto formy spolupráce: “Zákazníci začínajú byť voči reklamám na weboch imúnni, hovoríme o tzv. bannerovej slepote. Influencer marketing je nový spôsob ako zaujať potenciálnych zákazníkov originálnym spôsobom. Odporúčanie influencera zákazník vníma skôr ako kamarátsku radu, nie ako reklamu. Kampane cielené prostredníctvom influencerov dosahujú v priemere o 30 % lepšie výsledky ako kampane cielené cez priame firemné kanály.”
Pre firmy má význam spolupracovať s influencermi z ich odboru, ktorí oslovujú podobnú cieľovú skupinu. Špeciálne na Slovensku je veľkou výhodou užšia cieľová skupina, ktorá je pripravená počúvať to, čo im chcete povedať.