2 min. čítanie

Influencer marketingové agentúry môžu vašej značke pomôcť. World of Online rozširuje svoje partnerstvo s L’Oréal

Česká agentúra World of Online bude pre L'Oréal vyhľadávať nových relevantných influencerov v Českej republike, na Slovensku a v Maďarsku. Túto správu priniesol Mediar.cz.

Influencer marketingové agentúry môžu vašej značke pomôcť. World of Online rozširuje svoje partnerstvo s L’Oréal

Agentúra WOO bude spolupracovať na influencer marketingu luxusnej divízie L’Oréal

V decembri si divízia L’Oréal Luxe vybrala spoločnosť World of Online (WOO) za svojho influencer marketingového partnera. Tá je partnerom spoločnosti L’Oréal v oblasti influencer marketingu od roku 2018. Spolupráca medzi týmito dvoma spoločnosťami sa teraz rozšíri o portfólio luxusných značiek. Do tejto divízie patria luxusné kozmetické značky ako Lancôme, Valentino, Prada, Yves Saint Laurent, Biotherm a Giorgio Armani Beauty.

Rozsah zmluvy na rok 2022 sa vzťahuje na všetky činnosti súvisiace s realizáciou a vykonávaním kampaní influencerov. Okrem iného sa WOO zameria aj na vyhľadávanie nových relevantných influencerov, pričom sa sústredí predovšetkým na najväčších influencerov v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku. Väčšina z nich bude mať charakter dlhodobej “ambasádorskej”  spolupráce. 

Kampane cielené prostredníctvom influencerov dosahujú v priemere o 30% lepšie výsledky.

V súčasnosti sa agentúra okrem hľadania a odporúčania nových relevantných influencerov zameriava aj na administratívu súvisiacu s pokrytím existujúcich influencer partnerstiev.

zdroj: differentmarketing.sk

Marketingová agentúra Different na svojom webe vysvetľuje výhody tejto formy spolupráce: “Zákazníci začínajú byť voči reklamám na weboch imúnni, hovoríme o tzv. bannerovej slepote. Influencer marketing je nový spôsob ako zaujať potenciálnych zákazníkov originálnym spôsobom. Odporúčanie influencera zákazník vníma skôr ako kamarátsku radu, nie ako reklamu. Kampane cielené prostredníctvom influencerov dosahujú v priemere o 30 % lepšie výsledky ako kampane cielené cez priame firemné kanály.”

Pre firmy má význam spolupracovať s influencermi z ich odboru, ktorí oslovujú podobnú cieľovú skupinu. Špeciálne na Slovensku je veľkou výhodou užšia cieľová skupina, ktorá je pripravená počúvať to, čo im chcete povedať.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články