2 min. čítanie

Inflácia v Pakistane otvára dvere pre social commerce

Ceny spotrebného tovaru na celom svete prudko stúpajú, čo mnohým ľuďom spôsobuje nemalé problémy. Na túto situáciu sa rozhodol reagovať startup DealCart, ktorý sa venuje social commerce. Len tri mesiace po spustení prevádzky už získal od investorov 4,5 milióna dolárov. 

Inflácia v Pakistane otvára dvere pre social commerce

Pakistanská spoločnosť DealCart sa rozhodla vyriešiť problém nízkeho záujmu o elektronický obchod a pomôcť svojim krajanom. Väčšina obyvateľov piatej najľudnatejšej krajiny sveta sa z pohľadu príjmov nachádza na úrovni strednej a nižšej strednej vrstvy.Hoci čoraz viac ľudí má v krajine prístup k smartfónom a internetu, online nakupovanie ostáva výsadou bohatých vrstiev obyvateľstva a tomu je prispôsobený tovar. Nový startup svojím prístupom zaujal investorov a oznámil investíciu vo výške 4,5 milióna dolárov.

Spoločnosť sa chce orientovať na predaj potravín

Spoločnosť je v podstate jednou zo štyroch v tomto segmente, ktorá v krajine začala pôsobiť v relatívne krátkom čase. Medzi ďalšie platformy sociálneho obchodu patria BazaarGhar, CelebShop a Gahhak. Zakladatelia DealCartu sa chcú zamerať na spotrebiteľov, ktorí zvyčajne minú približne 50 % až 60 % svojho mesačného príjmu na potraviny.

DealCart umožňuje skupinové nákupy a hromadné zdieľanie ponúk prostredníctvom aplikácií a sociálnych sietí. Účasťou na skupinových nákupoch môžu spotrebitelia odblokovať nižšie ceny a výrazne ušetriť.DealCart je schopný ponúkať nižšie ceny, pretože získava produkty priamo od výrobcov, spolupracuje s lokálnymi značkami. 

“Napriek prudkému nárastu smartfónov a rozšíreniu internetu zostáva používanie elektronického obchodu v segmentoch so strednými a nižšími strednými príjmami, ktoré tvoria väčšinu krajiny, nízke. Súčasné prostredie elektronického obchodu v krajine je preto orientované na elektroniku, módu s cenami, ktoré si môžu dovoliť obyvatelia s vyššími príjmami,” uviedli zakladatelia v e-maile pre TechCrunch

“Väčšina Pakistancov si uvedomuje, že súčasné prostredie elektronického obchodu neuspokojuje ich potreby.”

Medzi položky dostupné prostredníctvom DealCart patrí olej na varenie, ryža, pšenica, strukoviny a cukor, čaj a mlieko, ovocie a zelenina, detská výživa a plienky, nápoje a výrobky na starostlivosť o domácnosť. V súčasnosti DealCart nakupuje zásoby priamo od výrobcov a skladuje ich vo svojom sklade. Po potvrdení objednávok sa produkty pre skupinové nákupy rozvážajú každý deň do 23:00.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+