Impresia je zobrazenie reklamy. Toto zobrazenie sa využíva najmä pri bannerovej reklame, kde sa platí práve za počet impresií. Click-rate (CTR) je počet, ktorý sa udáva v percentách a vyjadruje to, koľko z návštevníkov kliklo na banner. Môžu to byť klasické bannerové reklamy na stránkach, alebo aj emailové kampane. Čím je vyššia miera prekliku, tým lepšie, znamená to teda, že reklama je efektívna. Tento údaj nemusí byť vždy objektívny, pretože reklama môže byť aj zavádzajúca. V takom prípade môže byť návštevnosť vyššia, nemusí byť však premenená na efektívne konverzie.
Prvé kilometre Amazonu k zníženiu emisií vedú po železnici
Amazon plánuje spustiť železničnú službu na prepravu produktov medzi distribučnými centrami v Taliansku a Nemecku. Cieľom iniciatívy je výrazne znížiť emisie CO2.