1 min. čítanie

Impresia s click-rate (CTR)

Impresia je zobrazenie reklamy. Toto zobrazenie sa využíva najmä pri bannerovej reklame, kde sa platí práve za počet impresií.

Impresia je zobrazenie reklamy. Toto zobrazenie sa využíva najmä pri bannerovej reklame, kde sa platí práve za počet impresií. Click-rate (CTR) je počet, ktorý sa udáva v percentách a vyjadruje to, koľko z návštevníkov kliklo na banner. Môžu to byť klasické bannerové reklamy na stránkach, alebo aj emailové kampane. Čím je vyššia miera prekliku, tým lepšie, znamená to teda, že reklama je efektívna. Tento údaj nemusí byť vždy objektívny, pretože reklama môže byť aj zavádzajúca. V takom prípade môže byť návštevnosť vyššia, nemusí byť však premenená na efektívne konverzie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok