Impresia je zobrazenie reklamy. Toto zobrazenie sa využíva najmä pri bannerovej reklame, kde sa platí práve za počet impresií. Click-rate (CTR) je počet, ktorý sa udáva v percentách a vyjadruje to, koľko z návštevníkov kliklo na banner. Môžu to byť klasické bannerové reklamy na stránkach, alebo aj emailové kampane. Čím je vyššia miera prekliku, tým lepšie, znamená to teda, že reklama je efektívna. Tento údaj nemusí byť vždy objektívny, pretože reklama môže byť aj zavádzajúca. V takom prípade môže byť návštevnosť vyššia, nemusí byť však premenená na efektívne konverzie.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]