
Výrazný nárast predaja
Spoločnosť Douglas zaznamenala v období od januára do marca impozantný nárast predaja o 19,3 %, čím pokračovala v pozitívnom trende. Upravená EBITDA sa medziročne zvýšila o 32,9 % a dosiahla 126,9 milióna EUR. Reťazcu parfumérií sa tiež podarilo znížiť čistú stratu o 45,3 % a dosiahnuť -55,6 mil.
“Vďaka ďalšiemu úspešnému štvrťroku môžeme jasne vidieť odolnosť a budúcu životaschopnosť nášho obchodného modelu, a to aj v podmienkach inflácie a narušenia dodávateľského reťazca,” povedal Sander van der Laan, generálny riaditeľ spoločnosti Douglas Group.
Spoločnosť zvýšený dopyt vysvetľuje uspokojením potrieb zákazníkov v oblasti osobného poradenstva na pobočkách a spustením novej aplikácie.
Objem online predaja vzrástol o 20 % a tvorí viac ako tretinu celkového predaja. Dôležitú úlohu pri tomto raste zohrala aplikácia Douglas, ktorá zvýšila počet objednávok aj mesačných používateľov.
Najvyššiu mieru rastu zaznamenali regióny DACH a CEE. Spoločnosť tiež pokračuje v expanzii a otvára nové pobočky v rôznych krajinách vrátane Slovinska, Belgicka, Portugalska a Nemecka, kde venuje osobitnú pozornosť mladšej demografickej skupine.