2 min. čítanie

Impozantný rast spoločnosti Douglas. Online predaj generuje viac ako tretinu tržieb

V druhom štvrťroku finančného roka 2022/23 spoločnosť Douglas zaznamenala pôsobivý nárast predaja o 19,3 % a dosiahla tržby 858,5 milióna eur. Kamenné predajne aj online platforma zaznamenali dvojciferný rast, a to aj napriek zložitému makroekonomickému prostrediu.

Impozantný rast spoločnosti Douglas. Online predaj generuje viac ako tretinu tržieb

Výrazný nárast predaja

Spoločnosť Douglas zaznamenala v období od januára do marca impozantný nárast predaja o 19,3 %, čím pokračovala v pozitívnom trende. Upravená EBITDA sa medziročne zvýšila o 32,9 % a dosiahla 126,9 milióna EUR. Reťazcu parfumérií sa tiež podarilo znížiť čistú stratu o 45,3 % a dosiahnuť -55,6 mil.

“Vďaka ďalšiemu úspešnému štvrťroku môžeme jasne vidieť odolnosť a budúcu životaschopnosť nášho obchodného modelu, a to aj v podmienkach inflácie a narušenia dodávateľského reťazca,” povedal Sander van der Laan, generálny riaditeľ spoločnosti Douglas Group.

Spoločnosť zvýšený dopyt vysvetľuje uspokojením potrieb zákazníkov v oblasti osobného poradenstva na pobočkách a spustením novej aplikácie.

Objem online predaja vzrástol o 20 % a tvorí viac ako tretinu celkového predaja. Dôležitú úlohu pri tomto raste zohrala aplikácia Douglas, ktorá zvýšila počet objednávok aj mesačných používateľov.

Najvyššiu mieru rastu zaznamenali regióny DACH a CEE. Spoločnosť tiež pokračuje v expanzii a otvára nové pobočky v rôznych krajinách vrátane Slovinska, Belgicka, Portugalska a Nemecka, kde venuje osobitnú pozornosť mladšej demografickej skupine.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+