Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ide TikTok a šport dokopy? Podľa značky Puma áno

To, že TikTok dokáže z neznámej skladby urobiť hit zo dňa na deň, už neprekvapí nikoho. Ako sa mu však darí dostať k ľuďom záujem o šport?

Ide TikTok a šport dokopy? Podľa značky Puma áno
Zdroj: TikTok

TikTok podľa všetkého mení spôsob, akým ľudia konzumujú športový obsah. Okrem celebrít, influencerov a všetkých bežných používateľov sa začínajú príležitosti chytať aj športové hviezdy a kluby. Značky sa snažia čo najviac  využívať komunitu na TikTok Shope a smerovať ju k nákupom priamo na platforme.

Hashtag #sport je jednou z najvýkonnejších kategórií s miliónmi videí. Máme za sebou Majstrovstvá Európy vo futbale (tiež označované skratkou EURO) a oficiálny hashtag #EUROS2024 dosiahol milión príspevkov len za prvý týždeň. Hashtag anglickej hviezdy Juda Bellinghama má dokonca 62 miliónov zobrazení.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

S blížiacimi sa olympijskými hrami vzniklo partnerstvo TikToku s britským tímom. Na platforme bude exkluzívny obsah a možnosť nákupu oficiálneho merchu. A túto možnosť začínajú využívať aj športové značky.

“Na TikToku mal šport vždy svoje popredné miesto – od zákulisných momentov na Eure až po reakcie mimo ihriska počas Wimbledonu. Čoraz viac značiek si uvedomuje príležitosť, ktorú fandenie prináša, a preto spúšťajú TikTok Shop, kde dávajú fanúšikom možnosť premeniť výkony športovcov na zobrazenia a neskôr na predaj,” uvádza TikTok v stanovisku.

Napríklad Sports Direct má na svojom shope viac ako 4 000 produktov a počas turnaja EURO predala stovky futbalových lôpt. Značka Sweaty Betty po spustení TikTok Shopu spolupracuje s fitness tvorcami, aby inšpirovala ľudí k cvičeniu. Pume sa podarilo dosiahnuť hviezdny nárast príjmov o 737 % za jeden týždeň – a to vďaka TikTok Shopu, live shoppingu a affiliate programu pre tvorcov.

Pôsobivý nárast tržieb značky Puma nie je náhoda – stavila na strategickú kampaň na TikTok Shope. Zamerala sa na predaj tenisiek Mayze za zvýhodnenú cenu a investovala do reklám. Spolupráca s influencerkou Dawn Love, ktorá propagovala produkty Puma na piatich živých vysielaniach, výrazne prispela k úspechu kampane. Denné príjmy spoločnosti vzrástli o 182 % aj po skončení kampane.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+