Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ide TikTok a šport dokopy? Podľa značky Puma áno

To, že TikTok dokáže z neznámej skladby urobiť hit zo dňa na deň, už neprekvapí nikoho. Ako sa mu však darí dostať k ľuďom záujem o šport?

Ide TikTok a šport dokopy? Podľa značky Puma áno
Zdroj: TikTok

TikTok podľa všetkého mení spôsob, akým ľudia konzumujú športový obsah. Okrem celebrít, influencerov a všetkých bežných používateľov sa začínajú príležitosti chytať aj športové hviezdy a kluby. Značky sa snažia čo najviac  využívať komunitu na TikTok Shope a smerovať ju k nákupom priamo na platforme.

Hashtag #sport je jednou z najvýkonnejších kategórií s miliónmi videí. Máme za sebou Majstrovstvá Európy vo futbale (tiež označované skratkou EURO) a oficiálny hashtag #EUROS2024 dosiahol milión príspevkov len za prvý týždeň. Hashtag anglickej hviezdy Juda Bellinghama má dokonca 62 miliónov zobrazení.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

S blížiacimi sa olympijskými hrami vzniklo partnerstvo TikToku s britským tímom. Na platforme bude exkluzívny obsah a možnosť nákupu oficiálneho merchu. A túto možnosť začínajú využívať aj športové značky.

„Na TikToku mal šport vždy svoje popredné miesto – od zákulisných momentov na Eure až po reakcie mimo ihriska počas Wimbledonu. Čoraz viac značiek si uvedomuje príležitosť, ktorú fandenie prináša, a preto spúšťajú TikTok Shop, kde dávajú fanúšikom možnosť premeniť výkony športovcov na zobrazenia a neskôr na predaj,“ uvádza TikTok v stanovisku.

Napríklad Sports Direct má na svojom shope viac ako 4 000 produktov a počas turnaja EURO predala stovky futbalových lôpt. Značka Sweaty Betty po spustení TikTok Shopu spolupracuje s fitness tvorcami, aby inšpirovala ľudí k cvičeniu. Pume sa podarilo dosiahnuť hviezdny nárast príjmov o 737 % za jeden týždeň – a to vďaka TikTok Shopu, live shoppingu a affiliate programu pre tvorcov.

Pôsobivý nárast tržieb značky Puma nie je náhoda – stavila na strategickú kampaň na TikTok Shope. Zamerala sa na predaj tenisiek Mayze za zvýhodnenú cenu a investovala do reklám. Spolupráca s influencerkou Dawn Love, ktorá propagovala produkty Puma na piatich živých vysielaniach, výrazne prispela k úspechu kampane. Denné príjmy spoločnosti vzrástli o 182 % aj po skončení kampane.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe