3 min. čítanie

Hranica 1000 affiliate kampaní z celej Európy prekonaná! Affiliate sieti Dognet veria aj svetové značky ako Lidl, Disney či Decathlon.

Affiliate sieť Dognet, ktorá oslávi v roku 2023 už 10 rokov svojho pôsobenia, na konci septembra 2022 prekonala významný míľnik. Spravuje už viac ako 1000 affiliate kampaní. A to nielen zo Slovenska, Česka, či Maďarska. V Dognete nájdete desiatky rumunských, chorvátskych či poľských kampaní. Aj preto je už niekoľko rokov trhovou dvojkou v rámci regiónu CEE a Balkánu.  

Hranica 1000 affiliate kampaní z celej Európy prekonaná! Affiliate sieti Dognet veria aj svetové značky ako Lidl, Disney či Decathlon.

3,3 milióna konverzií

Od roku 2013 do dnes priniesla sieť svojim inzerentom už viac ako 3,3 milóna konverzií. Spočiatku sa sieť zameriavala na finančný segment, no po niekoľkých rokoch sa zamerala na e-commerce, v ktorom aktuálne pôsobí takmer na 100%. “Zameranie sa na e-commerce bola správna voľba v správnom čase. Po rokoch sme sa stali expertom v obore a aj preto nám dôveruje stále viac klientov.”, hovorí Petronela Novotná, ktorá v sieti Dognet pôsobí už 6 rokov na pozícii Country Manager pre Slovensko. Len v roku 2021 to bolo skoro 1,3 milióna konverzií, čo ukazuje silný trend rastu v posledných rokoch. 

Aktuálne má sieť najviac zastúpený segment “nábytok a bývanie”, kde robí podľa septembrového reportu 1/3 z celkového počtu konverzí. Nasledujú segmenty “móda a krása” a  “zdravie a výživa”. Medzi klientov siete patria značky ako Alza, Mall, Decathlon, Möbelix, BENU, Gymbeam a ďalšie svetové značky. 

Základ v kvalitnej službe, vzdelávaní a inováciách

Tým, že sieť Dognet nie je pobočkou žiadej z globálnych sietí, má rozvoj a smerovanie plne vo svojich rukách. Aj preto aktuálne pracujú na úplne novom prostredí, ktoré inzerentom a publisherom siete prinesie skokové zlepšenie kvality technického riešenia. “Aktuálne riešenie je dostačujúce, no chceme dať našim klientom a partnerom ešte viac, ako doteraz.” avizuje Ondrej Takáč, Product Manager siete. 

Dognet sme od jeho počiatkov stavali skôr na výbornej podpore, službe a vzdelávaní, ako na technickom riešení. To je podľa nás dôvod úspechu a toho, že sme tu už skoro 10 rokov a neustále napredujeme” konštatuje Štefan Polgári, spolu-zakladateľ a riaditeľ siete. 

Okrem toho sieť vydala už 7 kníh pre online a affiliate marketing, niekoľko kurzov, e-booky a 2x ročne organizuje HotDognet – meetup pre affiliate publisherov. Ten bol už niekoľkokrát v Bratislave, no aj v Prahe, Záhrebe či Budapešti. 

Aktuálnou novinkou je systém Inserta. Ten otvára dvere k spoluprácam s mediálnymi domami a veľkými médiami. “Predpokládame, že Inserta prinesie našim klientom desiatky tisíc konverzií v už v rámci roka 2023. Je to jedinečný nástroj, ktorý u iných affiliate sietí nemá obdobu.” dodáva Štefan. 

Strategické spolupráce po celej Európe

Okrem priamych inzerentov Dognet spravuje aj viacero kampaní v rámci partnerstva švédskou sieťou TradeDoubler, ktorá pôsobí hlavne v západnej Európe. Spolupráca je prospešná pre obe strany – Dognet otvára dvere klientom do strednej Európy a Balkán a naopak, klienti Dognetu sa cez TradeDoubler dokážu etablovať na západných trhoch. 

Túto spoluprácu riadi česká pobočka siete Dognet z Prahy, ktorú vedie Roman Dobiáš. “Spolupráca s Trade Doubler otvára našim klientom dvere na západ. Tak isto vieme ponúknuť našim publisherom desiatky zaujímavých globálnych kampaní na našich materských trhoch.” popisuje Roman. Aktuálne Dognet ponúka cez 70 kampaní z externých sietí. Samotný TradeDoubler pôsobí v oblasti affiliate marketingu už od roku 1999 a spravuje viac ako 2000 affiliate kampaní po celom svete. 

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+