3 min. čítanie

Hranica 1000 affiliate kampaní z celej Európy prekonaná! Affiliate sieti Dognet veria aj svetové značky ako Lidl, Disney či Decathlon.

Affiliate sieť Dognet, ktorá oslávi v roku 2023 už 10 rokov svojho pôsobenia, na konci septembra 2022 prekonala významný míľnik. Spravuje už viac ako 1000 affiliate kampaní. A to nielen zo Slovenska, Česka, či Maďarska. V Dognete nájdete desiatky rumunských, chorvátskych či poľských kampaní. Aj preto je už niekoľko rokov trhovou dvojkou v rámci regiónu CEE a Balkánu.  

Hranica 1000 affiliate kampaní z celej Európy prekonaná! Affiliate sieti Dognet veria aj svetové značky ako Lidl, Disney či Decathlon.

3,3 milióna konverzií

Od roku 2013 do dnes priniesla sieť svojim inzerentom už viac ako 3,3 milóna konverzií. Spočiatku sa sieť zameriavala na finančný segment, no po niekoľkých rokoch sa zamerala na e-commerce, v ktorom aktuálne pôsobí takmer na 100%. “Zameranie sa na e-commerce bola správna voľba v správnom čase. Po rokoch sme sa stali expertom v obore a aj preto nám dôveruje stále viac klientov.”, hovorí Petronela Novotná, ktorá v sieti Dognet pôsobí už 6 rokov na pozícii Country Manager pre Slovensko. Len v roku 2021 to bolo skoro 1,3 milióna konverzií, čo ukazuje silný trend rastu v posledných rokoch. 

Aktuálne má sieť najviac zastúpený segment “nábytok a bývanie”, kde robí podľa septembrového reportu 1/3 z celkového počtu konverzí. Nasledujú segmenty “móda a krása” a  “zdravie a výživa”. Medzi klientov siete patria značky ako Alza, Mall, Decathlon, Möbelix, BENU, Gymbeam a ďalšie svetové značky. 

Základ v kvalitnej službe, vzdelávaní a inováciách

Tým, že sieť Dognet nie je pobočkou žiadej z globálnych sietí, má rozvoj a smerovanie plne vo svojich rukách. Aj preto aktuálne pracujú na úplne novom prostredí, ktoré inzerentom a publisherom siete prinesie skokové zlepšenie kvality technického riešenia. “Aktuálne riešenie je dostačujúce, no chceme dať našim klientom a partnerom ešte viac, ako doteraz.” avizuje Ondrej Takáč, Product Manager siete. 

Dognet sme od jeho počiatkov stavali skôr na výbornej podpore, službe a vzdelávaní, ako na technickom riešení. To je podľa nás dôvod úspechu a toho, že sme tu už skoro 10 rokov a neustále napredujeme” konštatuje Štefan Polgári, spolu-zakladateľ a riaditeľ siete. 

Okrem toho sieť vydala už 7 kníh pre online a affiliate marketing, niekoľko kurzov, e-booky a 2x ročne organizuje HotDognet – meetup pre affiliate publisherov. Ten bol už niekoľkokrát v Bratislave, no aj v Prahe, Záhrebe či Budapešti. 

Aktuálnou novinkou je systém Inserta. Ten otvára dvere k spoluprácam s mediálnymi domami a veľkými médiami. “Predpokládame, že Inserta prinesie našim klientom desiatky tisíc konverzií v už v rámci roka 2023. Je to jedinečný nástroj, ktorý u iných affiliate sietí nemá obdobu.” dodáva Štefan. 

Strategické spolupráce po celej Európe

Okrem priamych inzerentov Dognet spravuje aj viacero kampaní v rámci partnerstva švédskou sieťou TradeDoubler, ktorá pôsobí hlavne v západnej Európe. Spolupráca je prospešná pre obe strany – Dognet otvára dvere klientom do strednej Európy a Balkán a naopak, klienti Dognetu sa cez TradeDoubler dokážu etablovať na západných trhoch. 

Túto spoluprácu riadi česká pobočka siete Dognet z Prahy, ktorú vedie Roman Dobiáš. “Spolupráca s Trade Doubler otvára našim klientom dvere na západ. Tak isto vieme ponúknuť našim publisherom desiatky zaujímavých globálnych kampaní na našich materských trhoch.” popisuje Roman. Aktuálne Dognet ponúka cez 70 kampaní z externých sietí. Samotný TradeDoubler pôsobí v oblasti affiliate marketingu už od roku 1999 a spravuje viac ako 2000 affiliate kampaní po celom svete. 

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+