2 min. čítanie

Holandský e-supermarket Picnic chce dobyť európske metropoly

Holandský Picnic chce začiatkom budúceho roka expandovať do Berlína a Paríža a čoskoro vstúpi do Hamburgu a Frankfurtu. Maloobchodný predajca už pôsobí v oboch krajinách, ale teraz sa naplno rozbieha vo veľkých mestách.

Holandský e-supermarket Picnic chce dobyť európske metropoly

Dostupnosť služby v hlavných mestách 

Holandský online supermarket pôsobí v Nemecku od roku 2018 a to vďaka partnerstvu so skupinou supermarketov Edeka. Vo Francúzsku spoločnosť debutovala minulý rok.

“Spustenie vo Francúzsku sme pripravovali dva roky,” hovorí spoluzakladateľ spoločnosti Picnic Michiel Muller. “Valenciennes je typickým mestom Picnicu: žije tu veľa rodín, ktoré radi šetria čas tým, že si nechávajú potraviny doručiť domov.” Oproti konkurenčnému Rohlik Group, sa spoločnosť Picnic zameriavala predovšetkým na menšie komunity v mestách do 60 000 obyvateľov. V nadchádzajúcom období plánuje presun z menších miest a svoju pozornosť zamerala na hlavné európske metropoly. 

Podľa nemeckého denníka LebensmittelZeitung, chce spoločnosť Picnic začať s dodávkami v Berlíne a Paríži od marca budúceho roka. Okrem stavby distribučných skladov v týchto krajinách, spoločnosť aktívne skúma aj trhy v Taliansku a Poľsku. Spoločnosť Picnic založili v roku 2015 podnikatelia Joris Beckers, Frederik Nieuwenhuys, Michiel Muller a Bas Verheijen. Neskôr sa k nim pridal aj Gerard Scheij.

V súčasnosti je služba dostupná v 125 holandských mestách s flotilou viac ako 1 000 vozidiel.

Len v samotnom Holandsku spoločnosť deklaruje 650 000 aktívnych používateľov, ktorí jej generujú polmiliardové tržby. Vďaka stovkám tisíc zákazníkov a každomesačnej expanzii do nových miest bola spoločnosť Picnic v roku 2019 vyhlásená za najrýchlejšie rastúcu spoločnosť v Holandsku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+