2 min. čítanie

Holandský e-supermarket Picnic chce dobyť európske metropoly

Holandský Picnic chce začiatkom budúceho roka expandovať do Berlína a Paríža a čoskoro vstúpi do Hamburgu a Frankfurtu. Maloobchodný predajca už pôsobí v oboch krajinách, ale teraz sa naplno rozbieha vo veľkých mestách.

Holandský e-supermarket Picnic chce dobyť európske metropoly

Dostupnosť služby v hlavných mestách 

Holandský online supermarket pôsobí v Nemecku od roku 2018 a to vďaka partnerstvu so skupinou supermarketov Edeka. Vo Francúzsku spoločnosť debutovala minulý rok.

“Spustenie vo Francúzsku sme pripravovali dva roky,” hovorí spoluzakladateľ spoločnosti Picnic Michiel Muller. “Valenciennes je typickým mestom Picnicu: žije tu veľa rodín, ktoré radi šetria čas tým, že si nechávajú potraviny doručiť domov.” Oproti konkurenčnému Rohlik Group, sa spoločnosť Picnic zameriavala predovšetkým na menšie komunity v mestách do 60 000 obyvateľov. V nadchádzajúcom období plánuje presun z menších miest a svoju pozornosť zamerala na hlavné európske metropoly. 

Podľa nemeckého denníka LebensmittelZeitung, chce spoločnosť Picnic začať s dodávkami v Berlíne a Paríži od marca budúceho roka. Okrem stavby distribučných skladov v týchto krajinách, spoločnosť aktívne skúma aj trhy v Taliansku a Poľsku. Spoločnosť Picnic založili v roku 2015 podnikatelia Joris Beckers, Frederik Nieuwenhuys, Michiel Muller a Bas Verheijen. Neskôr sa k nim pridal aj Gerard Scheij.

V súčasnosti je služba dostupná v 125 holandských mestách s flotilou viac ako 1 000 vozidiel.

Len v samotnom Holandsku spoločnosť deklaruje 650 000 aktívnych používateľov, ktorí jej generujú polmiliardové tržby. Vďaka stovkám tisíc zákazníkov a každomesačnej expanzii do nových miest bola spoločnosť Picnic v roku 2019 vyhlásená za najrýchlejšie rastúcu spoločnosť v Holandsku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením
6 min. čítanie

Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením

Pozrite sa na príklady ako využiť aplikáciu WhatsApp for Business na zvýšenie predajov. Shein začína ponúkať zánovné položky. Zhrnuli sme najzaujímavejšie májové udalosti a pridali k nim vlastný pohľad na vec.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+