1 min. čítanie

Hodinkový biznis s obratom 12 miliónov eur v 5 krajinách strednej Európy (Andrej Chudý, TimeStore)

Andrej Chudý je CEO e-shopu TimeStore, ktorý sa niekoľko rokov venuje predovšetkým predaju hodiniek, ale už aj doplnkového tovaru, na niekoľkých trhoch v strednej Európe s naozaj výborným obratom. V rozhovore nám porozprával, ako biznis s hodinkami reálne funguje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:15 Koľko objednávok a v akých krajinách TimeStore urobí?
  • 02:17 Ako to, že sú momentálne silnejší na zahraničných trhoch?
  • 04:01 Nakoľko ovplyvnila ich predaje pandémia koronavírusu?
  • 07:14 Akým spôsobom rozširovali sortiment o doplnkový tovar?
  • 10:04 A prečo vlastne na začiatku začali predávať práve hodinky?
  • 11:33 Čo je najväčšia achillova pätu biznisu TimeStore?
  • 13:51 Využívajú na predaj aj marketplace?
  • 15:20 Na akej úrovni je spolupráca s jednotlivými značkami hodiniek?
  • 19:10 Čo je podľa Andreja najväčšia pridaná hodnota e-shopu?
  • 22:28 Ktoré marketingové kanály a kampane fungujú najlepšie?
  • 23:26 Ako často sa zákazníci vracajú na TimeStore?
  • 27:37 Aké má TimeStore plány do budúcna?
  • 28:33 Záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
4 min. čítanie

Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing sa niekedy pozerá s prílišným rešpektom. Začneme ho robiť, až keď bude čas, alebo viac financií. Pritom by mal tvoriť jednu z kľúčových častí vášho marketingového mixu. A nie len tak posielanie náhodných ponúk. Personalizácia a segmentovanie publika môžu mať výrazný podiel na lepšom konverznom pomere. Ako by to mali robiť malé […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+