1 min. čítanie

Hodinkový biznis s obratom 12 miliónov eur v 5 krajinách strednej Európy (Andrej Chudý, TimeStore)

Andrej Chudý je CEO e-shopu TimeStore, ktorý sa niekoľko rokov venuje predovšetkým predaju hodiniek, ale už aj doplnkového tovaru, na niekoľkých trhoch v strednej Európe s naozaj výborným obratom. V rozhovore nám porozprával, ako biznis s hodinkami reálne funguje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:15 Koľko objednávok a v akých krajinách TimeStore urobí?
  • 02:17 Ako to, že sú momentálne silnejší na zahraničných trhoch?
  • 04:01 Nakoľko ovplyvnila ich predaje pandémia koronavírusu?
  • 07:14 Akým spôsobom rozširovali sortiment o doplnkový tovar?
  • 10:04 A prečo vlastne na začiatku začali predávať práve hodinky?
  • 11:33 Čo je najväčšia achillova pätu biznisu TimeStore?
  • 13:51 Využívajú na predaj aj marketplace?
  • 15:20 Na akej úrovni je spolupráca s jednotlivými značkami hodiniek?
  • 19:10 Čo je podľa Andreja najväčšia pridaná hodnota e-shopu?
  • 22:28 Ktoré marketingové kanály a kampane fungujú najlepšie?
  • 23:26 Ako často sa zákazníci vracajú na TimeStore?
  • 27:37 Aké má TimeStore plány do budúcna?
  • 28:33 Záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok