Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

H&M predstavuje kolekciu Metaverse Design Story. Pomoc od influencerov

Módna značka H&M sa spojila s českými influencermi, aby podporila novú kolekciu Metaverse Design Story. Sú medzi nimi Zorka Hejdová, Karolína Wernerová, Vanda Janda, Luboš Kulíšek a jeho priateľ Honza Hrdlička, Natálie Kotková, Lukáš Zachara a ďalší.

H&M predstavuje kolekciu Metaverse Design Story. Pomoc od influencerov

Móda v kybernetickom priestore

Cieľom kolekcie Metaverse Design Story je podporiť sebavyjadrenie a podporiť udržateľnosť. Dizajnéri značky sa inšpirovali svetom metaversa, v ktorom si módu možno užívať bez toho, aby bola zaťažená zákonmi gravitácie alebo spoločenskými očakávaniami. Inšpiráciou bola aj éterická, napoly kyberpunková estetika avatarov meniacich podobu.

„Chceli sme našim zákazníkom predstaviť výbušnú kolekciu, ktorá by zachytávala vzrušenie, ktoré všetci pociťujeme na úsvite metaversa, ale aj fascináciu, ktorú máme s prírodným svetom. Výsledná kolekcia je mimoriadne hmatateľná, s ručne korálkovanými a zložito konštruovanými odevmi, ale zároveň skúma nekonečné možnosti digitálnej sféry a kruhového myslenia spoločnosti H&M,“ hovorí Ella Soccorsi, koncepčná dizajnérka spoločnosti H&M.

Večera s módnymi influencermi

Na večeri 6. decembra v reštaurácii Gran Fierro mali influenceri oblečené kúsky z novej kolekcie. Medzi modelmi boli napríklad objemné neónovo žlté šaty s tylovou sukňou, ktoré si na večeru obliekla Zorka Hejdová, a volánové fialové minišaty, ktoré na túto príležitosť zvolila módna návrhárka Vanda Janda. Natália Kotková mala na sebe ružové minišaty na ramienka s balónovou sukňou, Lucie Minářová žiarivo zelené sako a sukňu s flitrami. 

V pánskej kolekcii sa objavil zelený kožuch s kapucňou, ktorý si spolu s fialovou mikinou na podujatí obliekol herec Vojtěch Babišta, dvojica Luboš Kulíšek a Jan Hrdlička siahli po zamatovom tmavozelenom komplete, ktorý zladili s kovovými šperkami z kolekcie, a nadrozmerný čierny bomber s korálkami mal na sebe stylista Míra Romaniv.

zdroj: H&M

Kolekcia Metaverse Design Story je v predaji od 8. decembra na stránke hm.com. Súčasťou propagácie je aj súťaž o vianočné balíčky pre členov H&M Hello Member Clubu, ktoré pripravili Zorka Hejdová, Karolína Wernerová a Luboš Kulíšek.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe