Móda v kybernetickom priestore
Cieľom kolekcie Metaverse Design Story je podporiť sebavyjadrenie a podporiť udržateľnosť. Dizajnéri značky sa inšpirovali svetom metaversa, v ktorom si módu možno užívať bez toho, aby bola zaťažená zákonmi gravitácie alebo spoločenskými očakávaniami. Inšpiráciou bola aj éterická, napoly kyberpunková estetika avatarov meniacich podobu.
“Chceli sme našim zákazníkom predstaviť výbušnú kolekciu, ktorá by zachytávala vzrušenie, ktoré všetci pociťujeme na úsvite metaversa, ale aj fascináciu, ktorú máme s prírodným svetom. Výsledná kolekcia je mimoriadne hmatateľná, s ručne korálkovanými a zložito konštruovanými odevmi, ale zároveň skúma nekonečné možnosti digitálnej sféry a kruhového myslenia spoločnosti H&M,” hovorí Ella Soccorsi, koncepčná dizajnérka spoločnosti H&M.
Večera s módnymi influencermi
Na večeri 6. decembra v reštaurácii Gran Fierro mali influenceri oblečené kúsky z novej kolekcie. Medzi modelmi boli napríklad objemné neónovo žlté šaty s tylovou sukňou, ktoré si na večeru obliekla Zorka Hejdová, a volánové fialové minišaty, ktoré na túto príležitosť zvolila módna návrhárka Vanda Janda. Natália Kotková mala na sebe ružové minišaty na ramienka s balónovou sukňou, Lucie Minářová žiarivo zelené sako a sukňu s flitrami.
V pánskej kolekcii sa objavil zelený kožuch s kapucňou, ktorý si spolu s fialovou mikinou na podujatí obliekol herec Vojtěch Babišta, dvojica Luboš Kulíšek a Jan Hrdlička siahli po zamatovom tmavozelenom komplete, ktorý zladili s kovovými šperkami z kolekcie, a nadrozmerný čierny bomber s korálkami mal na sebe stylista Míra Romaniv.
Kolekcia Metaverse Design Story je v predaji od 8. decembra na stránke hm.com. Súčasťou propagácie je aj súťaž o vianočné balíčky pre členov H&M Hello Member Clubu, ktoré pripravili Zorka Hejdová, Karolína Wernerová a Luboš Kulíšek.