2 min. čítanie

H&M predstavuje kolekciu Metaverse Design Story. Pomoc od influencerov

Módna značka H&M sa spojila s českými influencermi, aby podporila novú kolekciu Metaverse Design Story. Sú medzi nimi Zorka Hejdová, Karolína Wernerová, Vanda Janda, Luboš Kulíšek a jeho priateľ Honza Hrdlička, Natálie Kotková, Lukáš Zachara a ďalší.

H&M predstavuje kolekciu Metaverse Design Story. Pomoc od influencerov

Móda v kybernetickom priestore

Cieľom kolekcie Metaverse Design Story je podporiť sebavyjadrenie a podporiť udržateľnosť. Dizajnéri značky sa inšpirovali svetom metaversa, v ktorom si módu možno užívať bez toho, aby bola zaťažená zákonmi gravitácie alebo spoločenskými očakávaniami. Inšpiráciou bola aj éterická, napoly kyberpunková estetika avatarov meniacich podobu.

„Chceli sme našim zákazníkom predstaviť výbušnú kolekciu, ktorá by zachytávala vzrušenie, ktoré všetci pociťujeme na úsvite metaversa, ale aj fascináciu, ktorú máme s prírodným svetom. Výsledná kolekcia je mimoriadne hmatateľná, s ručne korálkovanými a zložito konštruovanými odevmi, ale zároveň skúma nekonečné možnosti digitálnej sféry a kruhového myslenia spoločnosti H&M,“ hovorí Ella Soccorsi, koncepčná dizajnérka spoločnosti H&M.

Večera s módnymi influencermi

Na večeri 6. decembra v reštaurácii Gran Fierro mali influenceri oblečené kúsky z novej kolekcie. Medzi modelmi boli napríklad objemné neónovo žlté šaty s tylovou sukňou, ktoré si na večeru obliekla Zorka Hejdová, a volánové fialové minišaty, ktoré na túto príležitosť zvolila módna návrhárka Vanda Janda. Natália Kotková mala na sebe ružové minišaty na ramienka s balónovou sukňou, Lucie Minářová žiarivo zelené sako a sukňu s flitrami. 

V pánskej kolekcii sa objavil zelený kožuch s kapucňou, ktorý si spolu s fialovou mikinou na podujatí obliekol herec Vojtěch Babišta, dvojica Luboš Kulíšek a Jan Hrdlička siahli po zamatovom tmavozelenom komplete, ktorý zladili s kovovými šperkami z kolekcie, a nadrozmerný čierny bomber s korálkami mal na sebe stylista Míra Romaniv.

zdroj: H&M

Kolekcia Metaverse Design Story je v predaji od 8. decembra na stránke hm.com. Súčasťou propagácie je aj súťaž o vianočné balíčky pre členov H&M Hello Member Clubu, ktoré pripravili Zorka Hejdová, Karolína Wernerová a Luboš Kulíšek.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+