2 min. čítanie

Hebe spúšťa mobilnú aplikáciu s radom výhod pre svojich zákazníkov

Koncom minulého roka vstúpil na český a slovenský trh internetový obchod s kozmetikou Hebe. Teraz spustil aplikáciu, ktorá ponúka zákazníkom pohodlné nakupovanie kozmetických výrobkov prostredníctvom smartfónov. Spustenie mobilnej aplikácie je strategickým krokom spoločnosti na posilnenie jej pozície na miestnom trhu. Záujemcovia si ju môžu bezplatne stiahnuť pre zariadenia so systémom Android aj iOS.

Hebe spúšťa mobilnú aplikáciu s radom výhod pre svojich zákazníkov

Aplikáciu vyvinula spoločnosť Future Mind

Mobilná aplikácia bola vyvinutá v spolupráci so spoločnosťou Future Mind, ktorá je zodpovedná za jej poľskú a teraz aj slovenskú verziu. Na poľskom trhu je veľmi populárna a jej priemerné hodnotenie je 4,7 hviezdičky z 5, čo dokazuje jej používateľskú prívetivosť. Pre český a slovenský trh bola aplikácia prispôsobená potrebám a zvykom miestnych zákazníkov.

Aplikácia má pre používateľov viacero výhod:

1. Prístup ku všetkým akciám: Zákazníci majú prehľad o všetkých aktuálnych akciách, zľavách a špeciálnych ponukách.

2. Možnosť pridávať recenzie k produktom a pridávať ich do zoznamu želaní: Možnosť zdieľať svoje skúsenosti s produktmi a tiež vytvárať a spravovať vlastný zoznam želaní. Používatelia budú môcť rýchlo a pohodlne nájsť svoje obľúbené produkty.

3. Jednoduchá a rýchla cesta k zákazníkovi: Aplikácia ponúka používateľsky prívetivé rozhranie, vďaka ktorému je nakupovanie jednoduché, rýchle a zábavné.

4. Doprava zadarmo na všetky objednávky: Zákazníci si môžu vychutnať skutočne bezstarostné nakupovanie, pretože všetky objednávky zadané prostredníctvom mobilnej aplikácie im budú zaslané zadarmo.

“Zavedenie mobilnej aplikácie na českom a slovenskom trhu je veľkým krokom pre rozvoj značky Hebe. Verím, že funkcie, ktoré ponúka, výrazne ovplyvnia rozpoznateľnosť a obľúbenosť našej značky. Mobilná aplikácia je pre nás dôležitým nástrojom na budovanie lojality zákazníkov a zvyšovanie ich počtu. Veľmi dobre sa osvedčila na poľskom trhu a tešíme sa, že sa tak stane aj v Českej republike a na Slovensku,” povedala Aleksandra Kosior, produktová manažérka spoločnosti Hebe.

Mobilná aplikácia sa bude neustále monitorovať a rozvíjať. Ďalším krokom bude rozšírenie vernostného programu tak, aby spĺňal jedinečné potreby a očakávania zákazníkov v každej z týchto krajín.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+