1 min. čítanie

GymBeam spustil nový podcast s názvom Rest Day

Spoločnosť GymBeam začína natáčať živé rozhovory vo svojom fitness hube v pražskej štvrti Karlín.

GymBeam spustil nový podcast s názvom Rest Day

Natáčanie je otvorené pre verejnosť

Spoločnosť GymBeam spustila nový podcast s názvom Rest Day, ktorý je založený na formáte živého rozhovoru s tromi ambasádormi – Jakubom Enžlom, Janom Liškom a Anitou B. a ich hosťami. Relácia vychádza každý mesiac na kanáli YouTube spoločnosti GymBeam a ďalších streamovacích platformách, ako sú Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Natáčanie relácie prebieha v pražskom Karlíne vo Fitness Hub, ktorý je počas prípravy jednotlivých epizód prístupný verejnosti. Každý môže hosťom priamo položiť otázku. V aktuálnej epizóde je respondentom David Luu, s ktorým ambasádori diskutujú najmä o sociálnych médiách.

Okrem podcastu sa GymBeam venuje aj tvorbe obsahu na sociálnych sieťach – napríklad na jeho kanáli YouTube je viac ako 30 relácií od tréningov, recenzií až po zábavné formáty, pričom celkovo má už viac ako 500 videí a 15 miliónov pozretí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+