2 min. čítanie

Google rozširuje Automated Creative Assets pre marketingové kampane

Google nedávno ohlásil funkciu, ktorá prinesie zmenu do sveta digitálneho marketingu. Na digitálnom marketingovom veľtrhu DMEXCO v nemeckom Kolíne predstavili inováciu, ktorá by mohla zmeniť spôsob, akým firmy vytvárajú a prezentujú svoje reklamy.

Google rozširuje Automated Creative Assets pre marketingové kampane

Google rozšíril Automated Creative Assets (ACA) pre marketingové kampane na viacerých trhoch po celom svete. Táto novinka má za cieľ uľahčiť firmám prezentovať svoje reklamy a efektívne komunikovať so zákazníkmi.

Táto funkcia automaticky generuje nové nadpisy a popisy pre reklamné kampane na základe kontextu reklamy. Na to využíva informácie z cieľových webových stránok inzerentov a už existujúcich reklám v ich účte. Firmy teda budú môcť rýchlo a efektívne vytvárať obsah pre svoje reklamy, čím si uľahčia prácu v konkurenčnom svete digitálneho marketingu.

Výzvy a riešenia

Zaujímavou správou je, že ACA nebudú dostupné iba v angličtine. K dispozícii budú vo viacerých jazykoch po celom svete, vrátane nemčiny, francúzštiny, španielčiny, taliančiny, japončiny, holandčiny a portugalčiny. 

Svet digitálneho marketingu čelí neustálym zmenám v správaní spotrebiteľov a ich spôsobe vyhľadávania informácií. To kladie výzvy pre marketing, ktorý sa musí neustále prispôsobovať. ACA môžu byť nápomocné pri riešení tohto problému tým, že umožňujú automaticky generovať obsah na základe kontextu a znižujú tak náročnosť procesu tvorby reklám.

Ďalšie plány

Google tiež oznámil plány na implementáciu umelej inteligencie do ACA pre inzerentov v anglickom jazyku na území Spojených štátov a vo Veľkej Británii. AI by tak mala zabezpečiť ešte lepšiu prispôsobivosť reklám podľa vyhľadávania a generovať ešte viac obsahu, od čoho si sľubujú zvyšovanie efektivity kampaní.

Cieľom tejto iniciatívy je uľahčiť tvorbu relevantných a kreatívnych reklám pre platformu Google a pomôcť marketérom dosiahnuť svoje ciele na globálnom trhu. Nové automatické zdroje sú k dispozícii pre vyhľadávacie kampane a Performance Max. Firmy majú možnosť jednoducho spravovať a hodnotiť každý vytvorený zdroj.

Google sa zaviazal, že s týmito zmenami pomôže marketingovým expertom prezentovať relevantné a kreatívne obsahy pre svojich zákazníkov na širokej škále trhov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+