Google rozšíril Automated Creative Assets (ACA) pre marketingové kampane na viacerých trhoch po celom svete. Táto novinka má za cieľ uľahčiť firmám prezentovať svoje reklamy a efektívne komunikovať so zákazníkmi.
Táto funkcia automaticky generuje nové nadpisy a popisy pre reklamné kampane na základe kontextu reklamy. Na to využíva informácie z cieľových webových stránok inzerentov a už existujúcich reklám v ich účte. Firmy teda budú môcť rýchlo a efektívne vytvárať obsah pre svoje reklamy, čím si uľahčia prácu v konkurenčnom svete digitálneho marketingu.
Výzvy a riešenia
Zaujímavou správou je, že ACA nebudú dostupné iba v angličtine. K dispozícii budú vo viacerých jazykoch po celom svete, vrátane nemčiny, francúzštiny, španielčiny, taliančiny, japončiny, holandčiny a portugalčiny.
Svet digitálneho marketingu čelí neustálym zmenám v správaní spotrebiteľov a ich spôsobe vyhľadávania informácií. To kladie výzvy pre marketing, ktorý sa musí neustále prispôsobovať. ACA môžu byť nápomocné pri riešení tohto problému tým, že umožňujú automaticky generovať obsah na základe kontextu a znižujú tak náročnosť procesu tvorby reklám.
Ďalšie plány
Google tiež oznámil plány na implementáciu umelej inteligencie do ACA pre inzerentov v anglickom jazyku na území Spojených štátov a vo Veľkej Británii. AI by tak mala zabezpečiť ešte lepšiu prispôsobivosť reklám podľa vyhľadávania a generovať ešte viac obsahu, od čoho si sľubujú zvyšovanie efektivity kampaní.
Cieľom tejto iniciatívy je uľahčiť tvorbu relevantných a kreatívnych reklám pre platformu Google a pomôcť marketérom dosiahnuť svoje ciele na globálnom trhu. Nové automatické zdroje sú k dispozícii pre vyhľadávacie kampane a Performance Max. Firmy majú možnosť jednoducho spravovať a hodnotiť každý vytvorený zdroj.
Google sa zaviazal, že s týmito zmenami pomôže marketingovým expertom prezentovať relevantné a kreatívne obsahy pre svojich zákazníkov na širokej škále trhov.