Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

GLAMI predstavuje prvú nákupnú asistentku s umelou inteligenciou v Česku

Zákazníci teraz môžu získať rady pri nákupe módy pomocou umelej inteligencie. GLAMI, platforma na vyhľadávanie oblečenia, obuvi a doplnkov, ponúka používateľom takúto službu ako prvá v Českej republike.

GLAMI predstavuje prvú nákupnú asistentku s umelou inteligenciou v Česku
Zdroj: glami.cz

Opíšte vlastnými slovami oblečenie alebo štýl, ktorý hľadáte, a získajte relevantné výsledky. To je cieľom novej funkcie vyhľadávania módy GLAMI. Zákazníci nebudú musieť do vyhľadávania zadávať názov konkrétneho odevu alebo štýlu, namiesto toho budú môcť komunikovať s AI asistentkou GLAMI. Tá sa so zákazníkom porozpráva, aby objasnila jeho želania, a potom vyberie najvhodnejšie módne kúsky z viac ako 2,5 milióna produktov dostupných na GLAMI.

“Naším cieľom bolo vytvoriť v online prostredí služby, na ktoré sú zákazníci zvyknutí pri bežnej konverzácii s personálom v kamennom obchode. Nevedia presný názov výrobku alebo možno hľadajú výrobok vhodný na nejakú príležitosť a personál im pomôže nájsť to najvhodnejšie. My v GLAMI vždy používame najnovšie technológie, už dlho pracujeme s umelou inteligenciou a teraz sme sa rozhodli vyvinúť konverzačného asistenta v štýle chatbota. Sme veľmi radi, že sa nám túto službu podarilo priniesť do Českej republiky ako prvým a tešíme sa na prvé ohlasy,”  hovorí Ján Kešelák, CEO spoločnosti GLAMI

Ako pracovať s asistentkou? Môžete sa opýtať na čokoľvek. “Ako si vybrať bežeckú obuv? Môžem si na pohovor obliecť džínsy?” Asistentka môže pracovať aj s počasím alebo konkrétnymi trendmi, takže môže navrhnúť napríklad “čo si obliecť ako hosť na novembrovú svadbu” alebo “aký si vybrať zimný kabát”. Môže tiež poradiť, ak zákazník nemá veľmi konkrétnu predstavu, napríklad “teplé pyžamo pre malé dievčatko s kreslenými postavičkami”.

Ďalším príkladom je nákup darčekov: pri tejto príležitosti si zákazníci často nie sú istí, čo kúpiť. Ak napríklad používateľ hľadá darček pre nadšenca Hviezdnych vojen, nákupný asistent s umelou inteligenciou mu navrhne kolekciu položiek súvisiacich s touto témou. Hľadáte malý vianočný darček pre svoju babičku? Nákupný asistent s umelou inteligenciou vám ponúkne výber produktov, z ktorých si môžete vybrať.

Spustením testovacej verzie nákupnej asistentky s umelou inteligenciou spoločnosť GLAMI opäť dokazuje svoj záväzok k inováciám a poslanie poskytnúť miliónom používateľov nový, jednoduchý a rýchly spôsob objavovania módy. Na rozdiel od klasického používania filtrov pri vyhľadávaní produktov je vyhľadávanie vďaka asistentovi oveľa intuitívnejšie. Po otestovaní a vylepšení nástroja na českom trhu ho spoločnosť GLAMI plánuje zaviesť na všetkých 13 trhoch, kde pôsobí.

Spolu s lepším zážitkom z online nakupovania chce spoločnosť GLAMI poskytnúť sofistikovanú technológiu umelej inteligencie aj tisícom módnych značiek a e-shopov pripojených k platforme, z ktorých niektoré nemusia mať vlastné zdroje na investovanie do takejto technológie. Spoločnosť GLAMI verí, že z uľahčenia online nakupovania budú profitovať spotrebitelia aj samotné obchody.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+