Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
3 min. čítanie

GLAMI predstavuje prvú nákupnú asistentku s umelou inteligenciou v Česku

Zákazníci teraz môžu získať rady pri nákupe módy pomocou umelej inteligencie. GLAMI, platforma na vyhľadávanie oblečenia, obuvi a doplnkov, ponúka používateľom takúto službu ako prvá v Českej republike.

GLAMI predstavuje prvú nákupnú asistentku s umelou inteligenciou v Česku
Zdroj: glami.cz

Opíšte vlastnými slovami oblečenie alebo štýl, ktorý hľadáte, a získajte relevantné výsledky. To je cieľom novej funkcie vyhľadávania módy GLAMI. Zákazníci nebudú musieť do vyhľadávania zadávať názov konkrétneho odevu alebo štýlu, namiesto toho budú môcť komunikovať s AI asistentkou GLAMI. Tá sa so zákazníkom porozpráva, aby objasnila jeho želania, a potom vyberie najvhodnejšie módne kúsky z viac ako 2,5 milióna produktov dostupných na GLAMI.

„Naším cieľom bolo vytvoriť v online prostredí služby, na ktoré sú zákazníci zvyknutí pri bežnej konverzácii s personálom v kamennom obchode. Nevedia presný názov výrobku alebo možno hľadajú výrobok vhodný na nejakú príležitosť a personál im pomôže nájsť to najvhodnejšie. My v GLAMI vždy používame najnovšie technológie, už dlho pracujeme s umelou inteligenciou a teraz sme sa rozhodli vyvinúť konverzačného asistenta v štýle chatbota. Sme veľmi radi, že sa nám túto službu podarilo priniesť do Českej republiky ako prvým a tešíme sa na prvé ohlasy,“  hovorí Ján Kešelák, CEO spoločnosti GLAMI

Ako pracovať s asistentkou? Môžete sa opýtať na čokoľvek. „Ako si vybrať bežeckú obuv? Môžem si na pohovor obliecť džínsy?“ Asistentka môže pracovať aj s počasím alebo konkrétnymi trendmi, takže môže navrhnúť napríklad „čo si obliecť ako hosť na novembrovú svadbu“ alebo „aký si vybrať zimný kabát“. Môže tiež poradiť, ak zákazník nemá veľmi konkrétnu predstavu, napríklad „teplé pyžamo pre malé dievčatko s kreslenými postavičkami“.

Ďalším príkladom je nákup darčekov: pri tejto príležitosti si zákazníci často nie sú istí, čo kúpiť. Ak napríklad používateľ hľadá darček pre nadšenca Hviezdnych vojen, nákupný asistent s umelou inteligenciou mu navrhne kolekciu položiek súvisiacich s touto témou. Hľadáte malý vianočný darček pre svoju babičku? Nákupný asistent s umelou inteligenciou vám ponúkne výber produktov, z ktorých si môžete vybrať.

Spustením testovacej verzie nákupnej asistentky s umelou inteligenciou spoločnosť GLAMI opäť dokazuje svoj záväzok k inováciám a poslanie poskytnúť miliónom používateľov nový, jednoduchý a rýchly spôsob objavovania módy. Na rozdiel od klasického používania filtrov pri vyhľadávaní produktov je vyhľadávanie vďaka asistentovi oveľa intuitívnejšie. Po otestovaní a vylepšení nástroja na českom trhu ho spoločnosť GLAMI plánuje zaviesť na všetkých 13 trhoch, kde pôsobí.

Spolu s lepším zážitkom z online nakupovania chce spoločnosť GLAMI poskytnúť sofistikovanú technológiu umelej inteligencie aj tisícom módnych značiek a e-shopov pripojených k platforme, z ktorých niektoré nemusia mať vlastné zdroje na investovanie do takejto technológie. Spoločnosť GLAMI verí, že z uľahčenia online nakupovania budú profitovať spotrebitelia aj samotné obchody.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia
TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov
2 min. čítanie

TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov

TikTok Shop zverejnil čísla, ktoré ukazujú rozsah boja proti podvodom v online predaji. Platforma v prvých šiestich mesiacoch roku 2025 odmietla viac ako 70 miliónov produktov ešte pred ich zalistovaním – je to o 40 % viac ako v predchádzajúcom polroku. Okrem toho zamietli aj 1,4 milióna žiadostí o registráciu predajcu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe