
Opíšte vlastnými slovami oblečenie alebo štýl, ktorý hľadáte, a získajte relevantné výsledky. To je cieľom novej funkcie vyhľadávania módy GLAMI. Zákazníci nebudú musieť do vyhľadávania zadávať názov konkrétneho odevu alebo štýlu, namiesto toho budú môcť komunikovať s AI asistentkou GLAMI. Tá sa so zákazníkom porozpráva, aby objasnila jeho želania, a potom vyberie najvhodnejšie módne kúsky z viac ako 2,5 milióna produktov dostupných na GLAMI.
“Naším cieľom bolo vytvoriť v online prostredí služby, na ktoré sú zákazníci zvyknutí pri bežnej konverzácii s personálom v kamennom obchode. Nevedia presný názov výrobku alebo možno hľadajú výrobok vhodný na nejakú príležitosť a personál im pomôže nájsť to najvhodnejšie. My v GLAMI vždy používame najnovšie technológie, už dlho pracujeme s umelou inteligenciou a teraz sme sa rozhodli vyvinúť konverzačného asistenta v štýle chatbota. Sme veľmi radi, že sa nám túto službu podarilo priniesť do Českej republiky ako prvým a tešíme sa na prvé ohlasy,” hovorí Ján Kešelák, CEO spoločnosti GLAMI
Ako pracovať s asistentkou? Môžete sa opýtať na čokoľvek. “Ako si vybrať bežeckú obuv? Môžem si na pohovor obliecť džínsy?” Asistentka môže pracovať aj s počasím alebo konkrétnymi trendmi, takže môže navrhnúť napríklad “čo si obliecť ako hosť na novembrovú svadbu” alebo “aký si vybrať zimný kabát”. Môže tiež poradiť, ak zákazník nemá veľmi konkrétnu predstavu, napríklad “teplé pyžamo pre malé dievčatko s kreslenými postavičkami”.
Ďalším príkladom je nákup darčekov: pri tejto príležitosti si zákazníci často nie sú istí, čo kúpiť. Ak napríklad používateľ hľadá darček pre nadšenca Hviezdnych vojen, nákupný asistent s umelou inteligenciou mu navrhne kolekciu položiek súvisiacich s touto témou. Hľadáte malý vianočný darček pre svoju babičku? Nákupný asistent s umelou inteligenciou vám ponúkne výber produktov, z ktorých si môžete vybrať.
Spustením testovacej verzie nákupnej asistentky s umelou inteligenciou spoločnosť GLAMI opäť dokazuje svoj záväzok k inováciám a poslanie poskytnúť miliónom používateľov nový, jednoduchý a rýchly spôsob objavovania módy. Na rozdiel od klasického používania filtrov pri vyhľadávaní produktov je vyhľadávanie vďaka asistentovi oveľa intuitívnejšie. Po otestovaní a vylepšení nástroja na českom trhu ho spoločnosť GLAMI plánuje zaviesť na všetkých 13 trhoch, kde pôsobí.
Spolu s lepším zážitkom z online nakupovania chce spoločnosť GLAMI poskytnúť sofistikovanú technológiu umelej inteligencie aj tisícom módnych značiek a e-shopov pripojených k platforme, z ktorých niektoré nemusia mať vlastné zdroje na investovanie do takejto technológie. Spoločnosť GLAMI verí, že z uľahčenia online nakupovania budú profitovať spotrebitelia aj samotné obchody.
Tlačová správa