2 min. čítanie

Glami má nového generálneho riaditeľa

Marketplace Glami patrí medzi popredné vyhľadávače módy. Je súčasťou investičnej skupiny Miton a pôsobí v 14 krajinách. Spoločnosť Glami včera oznámila nástup nového CEO.  

Glami má nového generálneho riaditeľa

Zmena vedenia zodpovedá vízií spoločnosti

Novým generálnym riaditeľom sa stal Ján Kešelák (na snímke). V spoločnosti doteraz pôsobil na pozícií Chief Revenue Officer. Pomáhal napríklad s expanziou na nové trhy alebo integráciou poslednej talianskej akvizície.  

“Zmena vedenia zodpovedá krátkodobej a dlhodobej vízii vyhľadávača módy, ktorou je úspešné dokončenie integrácie talianskeho Stileo v najbližšom období. Spoločnosť Glami získala strategického hráča s 30-členným tímom na jar tohto roku a práve Kešelák sa postaral o integráciu v rámci rozvoja marketingového a obchodného tímu. Okrem toho má skúsenosti s predchádzajúcou expanziou spoločnosti Glami do siedmich krajín vrátane Chorvátska, Slovinska a Pobaltia.”

“Úlohou nového CEO bude dokončiť transformáciu spoločnosti v poprednú platformu na objavovanie módy založenú na hyperpersonalizácii a umelej inteligencii,” uviedla spoločnosť.

Tomáš Hodboď ostáva ako člen boardu

Zakladateľ spoločnosti Glami a partner spoločnosti Miton Tomáš Hodboď povedie nový investičný fond Glami Ventures. Glami Ventures investuje v prvom roku 5 miliónov EUR  na rozvoj umelej inteligencie v ecommerce. Podporí projekty zamerané na jednoduchší výber a nákup tovaru online, ako aj projekty obehového hospodárstva. “Budem naďalej podporovať spoločnosť Glami ako člen predstavenstva a zároveň pomáhať pri hľadaní strategických a investičných projektov v spoločnosti Glami Ventures,” uviedol Hodboď.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+