2 min. čítanie

Glami má nového generálneho riaditeľa

Marketplace Glami patrí medzi popredné vyhľadávače módy. Je súčasťou investičnej skupiny Miton a pôsobí v 14 krajinách. Spoločnosť Glami včera oznámila nástup nového CEO.  

Glami má nového generálneho riaditeľa

Zmena vedenia zodpovedá vízií spoločnosti

Novým generálnym riaditeľom sa stal Ján Kešelák (na snímke). V spoločnosti doteraz pôsobil na pozícií Chief Revenue Officer. Pomáhal napríklad s expanziou na nové trhy alebo integráciou poslednej talianskej akvizície.  

„Zmena vedenia zodpovedá krátkodobej a dlhodobej vízii vyhľadávača módy, ktorou je úspešné dokončenie integrácie talianskeho Stileo v najbližšom období. Spoločnosť Glami získala strategického hráča s 30-členným tímom na jar tohto roku a práve Kešelák sa postaral o integráciu v rámci rozvoja marketingového a obchodného tímu. Okrem toho má skúsenosti s predchádzajúcou expanziou spoločnosti Glami do siedmich krajín vrátane Chorvátska, Slovinska a Pobaltia.“

„Úlohou nového CEO bude dokončiť transformáciu spoločnosti v poprednú platformu na objavovanie módy založenú na hyperpersonalizácii a umelej inteligencii,“ uviedla spoločnosť.

Tomáš Hodboď ostáva ako člen boardu

Zakladateľ spoločnosti Glami a partner spoločnosti Miton Tomáš Hodboď povedie nový investičný fond Glami Ventures. Glami Ventures investuje v prvom roku 5 miliónov EUR  na rozvoj umelej inteligencie v ecommerce. Podporí projekty zamerané na jednoduchší výber a nákup tovaru online, ako aj projekty obehového hospodárstva. „Budem naďalej podporovať spoločnosť Glami ako člen predstavenstva a zároveň pomáhať pri hľadaní strategických a investičných projektov v spoločnosti Glami Ventures,“ uviedol Hodboď.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
4 min. čítanie

Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku

Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania
3 min. čítanie

Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania

10. júla 2025 nastala významná zmena pre e-commerce značky, ktoré využívajú Instagram. Vaše príspevky o produktoch, zákulisný obsah či recenzie zákazníkov sa teraz môžu objaviť vo výsledkoch vyhľadávania na Googli – aj vtedy, keď daný používateľ nemá Instagram a vôbec vás nesleduje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe