2 min. čítanie

Glami má nového generálneho riaditeľa

Marketplace Glami patrí medzi popredné vyhľadávače módy. Je súčasťou investičnej skupiny Miton a pôsobí v 14 krajinách. Spoločnosť Glami včera oznámila nástup nového CEO.  

Glami má nového generálneho riaditeľa

Zmena vedenia zodpovedá vízií spoločnosti

Novým generálnym riaditeľom sa stal Ján Kešelák (na snímke). V spoločnosti doteraz pôsobil na pozícií Chief Revenue Officer. Pomáhal napríklad s expanziou na nové trhy alebo integráciou poslednej talianskej akvizície.  

“Zmena vedenia zodpovedá krátkodobej a dlhodobej vízii vyhľadávača módy, ktorou je úspešné dokončenie integrácie talianskeho Stileo v najbližšom období. Spoločnosť Glami získala strategického hráča s 30-členným tímom na jar tohto roku a práve Kešelák sa postaral o integráciu v rámci rozvoja marketingového a obchodného tímu. Okrem toho má skúsenosti s predchádzajúcou expanziou spoločnosti Glami do siedmich krajín vrátane Chorvátska, Slovinska a Pobaltia.”

“Úlohou nového CEO bude dokončiť transformáciu spoločnosti v poprednú platformu na objavovanie módy založenú na hyperpersonalizácii a umelej inteligencii,” uviedla spoločnosť.

Tomáš Hodboď ostáva ako člen boardu

Zakladateľ spoločnosti Glami a partner spoločnosti Miton Tomáš Hodboď povedie nový investičný fond Glami Ventures. Glami Ventures investuje v prvom roku 5 miliónov EUR  na rozvoj umelej inteligencie v ecommerce. Podporí projekty zamerané na jednoduchší výber a nákup tovaru online, ako aj projekty obehového hospodárstva. “Budem naďalej podporovať spoločnosť Glami ako člen predstavenstva a zároveň pomáhať pri hľadaní strategických a investičných projektov v spoločnosti Glami Ventures,” uviedol Hodboď.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+