Gamifikácia je proces, ktorý využíva v marketingu rôzne prvky, alebo princípy, ktoré sa spájajú s hrami. Môžu to byť napríklad rôzne vernostné programy, kedy za istú akciu, teda napríklad za nákup môže zákazník dostať body. Po dosiahnutí určitého množstva bodov sa môže dostať na úroveň, pri ktorej získava určitú odmenu. Gamifikácia zvyšuje motiváciu zákazníka napríklad aj grafickými prvkami, ako progresívnymi lištami, kde môže vidieť proces toho, ako nakupoval. Takáto motivácia môže vyvolať podobnú závislosť na danej službe ako pri hraní hier. Zvyšuje angažovanosť zákazníkov, napríklad ak môžu získať určitú zľavu, v prípade, že sa nahlásia na určitom mieste cez mobilnú aplikáciu.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]