Gamifikácia je proces, ktorý využíva v marketingu rôzne prvky, alebo princípy, ktoré sa spájajú s hrami. Môžu to byť napríklad rôzne vernostné programy, kedy za istú akciu, teda napríklad za nákup môže zákazník dostať body. Po dosiahnutí určitého množstva bodov sa môže dostať na úroveň, pri ktorej získava určitú odmenu. Gamifikácia zvyšuje motiváciu zákazníka napríklad aj grafickými prvkami, ako progresívnymi lištami, kde môže vidieť proces toho, ako nakupoval. Takáto motivácia môže vyvolať podobnú závislosť na danej službe ako pri hraní hier. Zvyšuje angažovanosť zákazníkov, napríklad ak môžu získať určitú zľavu, v prípade, že sa nahlásia na určitom mieste cez mobilnú aplikáciu.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]