3 min. čítanie

Fulfillment s ľudskou tvárou. Ako rodinná firma Špedka mení svet e-commerce logistiky?

V časoch, keď sa logistika čoraz viac digitalizuje, automatizuje a anonymizuje, je vzácne nájsť partnera, ktorý namiesto čísel najprv vníma ľudí. Naša spoločnosť Špedka je slovenský rodinný fulfillment s udržateľným prístupom a je dôkazom, že aj v e-commerce svete plnom rýchlosti môže existovať dôvera, stabilita a osobná starostlivosť.

Pavol Kohar Pavol Kohar
Business Development Director, SpedDKa s.r.o.
Fulfillment s ľudskou tvárou. Ako rodinná firma Špedka mení svet e-commerce logistiky?

Založiť si e-shop je dnes jednoduchšie ako kedykoľvek predtým. No zvládnuť jeho rast, to je úplne iná disciplína. Väčšina podnikateľov sa skôr či neskôr stretne s výzvou ako stíhať balenie, expedíciu a skladovanie, keď čas treba venovať marketingu, zákazníkom a rozvoju značky.

Práve v tomto bode prichádza do hry fulfillment. A práve tu mnohí e-shopári zisťujú, že nie je fulfillment ako fulfillment.

Náš fulfillment vznikol z potrieb samotných podnikateľov

„Na začiatku sme si všetko robili sami. Od príjmu, kompletovania a lepenia krabičiek až po expedíciu. No keď sa objednávky začali kopiť, prišiel chaos. A zistili sme, že potrebujeme niekoho, komu môžeme dôverovať. Nie len kvôli rýchlosti, ale kvôli pokoju, ktorý náš biznis potrebuje,“ hovorí partner Špedka konateľ firmy Zeen World, Roland Kertesz, ktorý dnes so svojím tímom rieši obchodné a marketingové aktivity namiesto balenia zásielok.

„Na prvý pohľad môže Špedka pôsobiť ako ďalší logistický partner. Ale už pri prvom rozhovore je zrejmé, že tento tím má inú filozofiu. Chcú odbaviť čo najviac zásielok, ale zároveň im ide o to, aby každý klient cítil, že jeho balíky sú v dobrých rukách,“ povedal konateľ firmy Family Zoo, Peter Slaný, partner Špedka.

Udržateľnosť, ktorá nie je len marketingová stratégia

Jedným z pilierov fungovania firmy je aj ekologický prístup. Udržateľnosť pre nás nie je o tom, že ju máme v slogane. Je to spôsob rozhodovania. Používame recyklovateľné obaly, v špedícii optimalizuje trasy doručovania a minimalizuje odpad. Nie preto, že sa to dobre vyníma v prezentáciách, ale preto, že ako rodinná firma si uvedomujeme, že budúcnosť podnikania nespočíva len v zisku, ale aj v zodpovednosti.

Partnerstvo namiesto služby

Našou najväčšou devízou je však niečo, čo sa nedá zmerať v štatistikách. Je to pocit partnerstva, ktorý ako firma vytvárame. Malým e-shopom pomáhame s prvými krokmi v outsourcingu, väčším ponúkame profesionálne reporty a systémové napojenia. Ale všetkým bez rozdielu dávame pocit, že na to nie sú sami.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Viac než len sklad

Náš sklad nie je len o regáloch a čiarových kódoch. Je o zodpovednosti. Keď balíme objednávku, balíme zároveň meno nášho klienta. A na to nezabúdame. Vysvetľuje Pavol Kohár, Business Development Director Špedka. Cieľom rodinného fulfillmentu je ponechať služby pridanej hodnoty pre e-shopy, ktoré sa tým odlišujú od konkurencie.

V podnikaní sa dá rásť aj inak

Veríme, že aj v rýchlom svete e-commerce sa dá uspieť bez toho, aby ste obetovali hodnoty. Spojením dôslednosti, technológie a ľudského prístupu vytvárame systém, na ktorý sa dnes spoliehajú značky naprieč rôznymi segmentmi trhu. Fulfillment nie je len logistika. Je to kľúčová časť zážitku zákazníka. A ak ho zvolíte správne, tak to váš e-shop vystrelí do vesmíru.

Zdieľať článok
Pavol Kohar
Business Development Director, SpedDKa s.r.o.

Ako nadšenca logistiky a e-commerce ma baví prinášať klientom inovatívne riešenia a zefektívňovať procesy. Svoje skúsenosti sa snažím pretaviť do dlhodobých obchodných vzťahov a priateľstiev. Udržateľným fulfillmentom pomáham eshopom rásť a budovať ich brand na nových trhoch.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky
3 min. čítanie

Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky

Ako dnes ľudia sledujú videoobsah? Čo považujú za „televíziu“ a kde reklama funguje najlepšie? CTV zatiaľ nie je v stredobode pozornosti nášho e-commerce, no vývoj v zahraničí naznačuje, že by sa to mohlo čoskoro zmeniť. Nová štúdia RTL AdAlliance ponúka jasné dáta a trendy, ktoré sa oplatí vnímať. A ukazuje, že o úspechu videa nerozhoduje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí
10 min. čítanie

Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí

SaaS, alebo Software as a Service, je model poskytovania softvéru cez internet, ktorý firmám aj jednotlivcom umožňuje využívať moderné digitálne nástroje bez potreby ich inštalácie či správy vlastnej infraštruktúry. Ide o jednu z najrýchlejšie rastúcich oblastí technologického biznisu, kde aj menšie tímy môžu budovať globálne produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+