Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Francúzsky reťazec Carrefour v spolupráci s ChatGPT uľahčí ľuďom nákupy

Carrefour sa pri vytváraní technológie spojil so spoločnosťou OpenAI, ktorá četbot vytvorila.

Francúzsky reťazec Carrefour v spolupráci s ChatGPT uľahčí ľuďom nákupy

Francúzsky maloobchodný reťazec Carrefour chce v spolupráci s chatbotom ChatGPT uľahčiť ľuďom nákupy. Systém zostaví nákupné zoznamy, kuchynské recepty a nakúpi prísady. To všetko za chvíľu.

Ak má človek málo času spísať si nákupný zoznam a žiadnu inšpiráciu, čo uvariť, pomôže mu robot. Volá sa Hopla a od piatku bude k dispozícii na úvodnej internetovej stránke francúzskeho reťazca. Stačí, ak s ním zákazník začne konverzáciu, a inteligentný robotický asistent zostaví nákupný zoznam, recept na varenie a sám naplní aj nákupný košík.

„Neviem čo na budúci týždeň variť, sme štyria, a ja mám rozpočet 50 eur,“ dá sa mu napríklad napísať. Hopla otázka spracuje a vytvorí päť receptov od bolonských špagiet cez zapečené cukety až po hubovú omeletu. Potom spíše prísady, ktoré sú na uvarenie týchto jedál potrebné, pričom berie do úvahy bežné produkty, ktoré by ľudia mali mať doma, ako je soľ, korenie alebo olivový olej.

Týždenný podcast UPdate

Obchod zajtrajška

Keď sa produkty na obrazovke zobrazia, je možné ich jedným kliknutím pridať do nákupného košíka. Potom už ich stačí iba objednať a vyzdvihnúť na predajni, prípadne si ich nechať poslať domov.

Carrefour sa pri vytváraní technológie spojil so spoločnosťou OpenAI, ktorá vytvorila četbot ChatGPT. „Sme prví vo Francúzsku, kto používa túto technológiu,“ uviedol generálny riaditeľ Carrefouru Alexandre Bompard pri prezentácii projektu. Pre Bomparda je cieľom „urobiť krok vpred a vymyslieť obchod zajtrajška“. Najatí odborníci na umelú inteligenciu (AI) na technológii pracovali päť týždňov.

Aby sa predišlo akémukoľvek zneužitiu, ChatGPT, je na stránke Carrefouru naprogramovaný tak, aby odpovedal len na otázky týkajúce sa jedla. „Nie som oprávnený odpovedať,“ napíše, ak je žiadosť mimo rozsahu jeho kompetencií.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia
TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov
2 min. čítanie

TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov

TikTok Shop zverejnil čísla, ktoré ukazujú rozsah boja proti podvodom v online predaji. Platforma v prvých šiestich mesiacoch roku 2025 odmietla viac ako 70 miliónov produktov ešte pred ich zalistovaním – je to o 40 % viac ako v predchádzajúcom polroku. Okrem toho zamietli aj 1,4 milióna žiadostí o registráciu predajcu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe