2 min. čítanie

Francúzsky e-commerce dostane podporu od Alibaby

Tento týždeň sa rozbehla spolupráca medzi francúzskou vládnou agentúrou Business France a e-commerce gigantom Alibaba s cieľom podporiť malé a stredné podniky vo Francúzsku. Ich spoločná iniciatíva, súčasť programu francúzskej vlády s názvom Odvážme sa exportovať!, otvára nové možnosti pre online obchodníkov, ktorí chcú propagovať svoje výrobky vo svetovom meradle.

Francúzsky e-commerce dostane podporu od Alibaby
Zdroj: Depositphotos

Alibaba spustila platformu, ktorá bude malým a stredným podnikom vo Francúzsku pomáhať presunúť sa do digitálnej sféry a rozšíriť sa tak na medzinárodné trhy. Cieľom je podporiť vývoz francúzskych produktov a zvýšiť počet vyvážajúcich spoločností vo Francúzsku o 33 % do roku 2030.

Oproti pôvodnej cene 14 000 eur bude „Gold Supplier“ účet od Alibaby k dispozícii pre 200 vybraných malých a stredných podnikov na obdobie 24 mesiacov za špeciálnu sadzbu 2 250 eur bez DPH. Tento účet umožní firmám propagovať svoje výrobky na B2B platforme pred 47 miliónmi kupujúcich z celého sveta, čím získajú najvyššiu úroveň služieb od Alibaby.

Podpora miestnych výrobcov

Výber účastníkov sa zameral na predajcov s lokálnymi výrobkami. Účastníci zároveň musia byť legálne registrovaní vo Francúzsku, vyrábať svoje výrobky na mieste a byť na trhu aspoň rok a mať cezhraničný obrat z posledného finančného roka. Záujemcovia musia tiež doložiť právo duševného vlastníctva na svoje produkty, prezentovať aspoň 10 výrobkov. Podmienkou je mať aspoň jedného zamestnanca, ktorý sa venuje exportu.

S podporou Business France a Alibaby získajú účastníci nielen prístup k platforme, ale aj marketingové nástroje, showroom v Alibaba France a individuálnu podporu. To sľubuje nové obchodné príležitosti pre MSP vo Francúzsku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+