2 min. čítanie

Francúzsky e-commerce dostane podporu od Alibaby

Tento týždeň sa rozbehla spolupráca medzi francúzskou vládnou agentúrou Business France a e-commerce gigantom Alibaba s cieľom podporiť malé a stredné podniky vo Francúzsku. Ich spoločná iniciatíva, súčasť programu francúzskej vlády s názvom Odvážme sa exportovať!, otvára nové možnosti pre online obchodníkov, ktorí chcú propagovať svoje výrobky vo svetovom meradle.

Francúzsky e-commerce dostane podporu od Alibaby
Zdroj: Depositphotos

Alibaba spustila platformu, ktorá bude malým a stredným podnikom vo Francúzsku pomáhať presunúť sa do digitálnej sféry a rozšíriť sa tak na medzinárodné trhy. Cieľom je podporiť vývoz francúzskych produktov a zvýšiť počet vyvážajúcich spoločností vo Francúzsku o 33 % do roku 2030.

Oproti pôvodnej cene 14 000 eur bude “Gold Supplier” účet od Alibaby k dispozícii pre 200 vybraných malých a stredných podnikov na obdobie 24 mesiacov za špeciálnu sadzbu 2 250 eur bez DPH. Tento účet umožní firmám propagovať svoje výrobky na B2B platforme pred 47 miliónmi kupujúcich z celého sveta, čím získajú najvyššiu úroveň služieb od Alibaby.

Podpora miestnych výrobcov

Výber účastníkov sa zameral na predajcov s lokálnymi výrobkami. Účastníci zároveň musia byť legálne registrovaní vo Francúzsku, vyrábať svoje výrobky na mieste a byť na trhu aspoň rok a mať cezhraničný obrat z posledného finančného roka. Záujemcovia musia tiež doložiť právo duševného vlastníctva na svoje produkty, prezentovať aspoň 10 výrobkov. Podmienkou je mať aspoň jedného zamestnanca, ktorý sa venuje exportu.

S podporou Business France a Alibaby získajú účastníci nielen prístup k platforme, ale aj marketingové nástroje, showroom v Alibaba France a individuálnu podporu. To sľubuje nové obchodné príležitosti pre MSP vo Francúzsku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením
6 min. čítanie

Týždenný sumár 23/2024: Sociálne médiá začínajú suplovať vyhľadávače, unikátny produkt priťahuje viac ako cena, otestuje Reel ešte pred zverejnením

Pozrite sa na príklady ako využiť aplikáciu WhatsApp for Business na zvýšenie predajov. Shein začína ponúkať zánovné položky. Zhrnuli sme najzaujímavejšie májové udalosti a pridali k nim vlastný pohľad na vec.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+