2 min. čítanie

Footshop vstupuje na pražskú burzu, peniaze použije na expanziu

Fúziou so spoločnosťou Wood SPAC One sa značka Footshop dostala na verejnosť a táto dohoda umožní podniku rozšíriť a posilniť svoju prácu s komunitou.

Footshop vstupuje na pražskú burzu, peniaze použije na expanziu
Zdroj: Footshop

Footshop sa stala verejne obchodovanou spoločnosťou

Spoločnosť Footshop dokončila kótovanie prostredníctvom fúzie so spoločnosťou Wood SPAC One a 1. augusta sa stala verejne obchodovanou spoločnosťou. Slávnostné zazvonenie zvona na burze sa uskutočnilo v prvý augustový deň ráno, čím sa úspešne zavŕšila prvá transakcia SPAC (Special Purpose Acquisition Company) v strednej Európe. Transakcia a kótovanie na burze umožní spoločnosti Footshop ďalej rozširovať svoje podnikanie v Európe, posilňovať svoju maloobchodnú prítomnosť v európskych mestách a pracovať so svojou komunitou.

“Footshop vstupuje na burzu a odteraz budeme poznať jeho ocenenie každý deň. Teším sa na novú úroveň podnikania a nové skúsenosti. Svoj intelekt a energiu venujem budovaniu dlhodobej hodnoty. Ďakujem spoločnosti Wood & Co. za to, že s nami uskutočnila túto transakciu,” reagoval k tomuto míľniku Peter Hajduček, generálny riaditeľ spoločnosti Footshop.

Od svojho založenia v roku 2012 v Prahe sa spoločnosť Footshop prepracovala k obratu viac ako 1 miliarda Kč, pričom 70 % jej tržieb pochádza zo zahraničia.

Týždenný podcast UPdate

“Dnes sa dokončuje proces prvej zrýchlenej IPO vo forme SPAC na pražskej burze. Akcie Wood SPAC One sa stanú akciami Footshopu. Ide o priekopnícku a náročnú transakciu a sme radi, že sa nám ju podarilo dokončiť. Akciám Footshopu želáme všetko najlepšie,” povedal Oliver Polyak, manažér investičného bankovníctva Wood & Company a člen predstavenstva Wood SPAC One.

Petr Koblic, generálny riaditeľ Burzy cenných papierov Praha, dodal: “Som rád, že sme prvou burzou v regióne, ktorá sa môže pochváliť úspešným vstupom spoločnosti na trh prostredníctvom SPAC. Záujemcom o kótovanie sa tak otvára ďalšia cesta, ktorú môžu využiť pri vstupe na trh. Na trh prichádza spoločnosť, ktorá má jasné európske rastové ambície, a ja pevne verím, že kótovanie Footshopu na pražskej burze jej pomôže dosiahnuť jej plány.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky
3 min. čítanie

Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky

Ako dnes ľudia sledujú videoobsah? Čo považujú za „televíziu“ a kde reklama funguje najlepšie? CTV zatiaľ nie je v stredobode pozornosti nášho e-commerce, no vývoj v zahraničí naznačuje, že by sa to mohlo čoskoro zmeniť. Nová štúdia RTL AdAlliance ponúka jasné dáta a trendy, ktoré sa oplatí vnímať. A ukazuje, že o úspechu videa nerozhoduje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí
10 min. čítanie

Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí

SaaS, alebo Software as a Service, je model poskytovania softvéru cez internet, ktorý firmám aj jednotlivcom umožňuje využívať moderné digitálne nástroje bez potreby ich inštalácie či správy vlastnej infraštruktúry. Ide o jednu z najrýchlejšie rastúcich oblastí technologického biznisu, kde aj menšie tímy môžu budovať globálne produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+