1 min. čítanie

Footshop a ich marketing, ktorý minulý rok priniesol takmer pol milióna objednávok po celej Európe a aj v USA (Adriana Jurdová)

Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jedného z najväčších predajcov obuvi na Slovensku, ktorý pôsobí v 19 krajinách sveta. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprávala o tom, ako robia úspešný marketing doma a v zahraničí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:40 Čo všetko dnes predáva Footshop?
  • 04:48 Na základe čoho sa rozhodli pre rebranding?
  • 07:12 Čo tvorí väčšinu objednávok a koľko z nich sú limitky?
  • 10:55 Prečo sú limitované edície tenisiek také úspešné?
  • 14:00 Prečo sa veľké značky snažia stále viac predávať svoje produkty priamo?
  • 16:31 Ako Footshop rieši expanziu a podľa čoho si vyberá nové trhy?
  • 19:48 V ktorých krajinách sa Footshopu darí najviac a ako sa líši komunikácia?
  • 24:23 Čo je Klarna a ako ovplyvňuje nákup a predaj v rôznych krajinách?
  • 26:48 Ako funguje Footshop v USA a ako pristupuje k marketplaces?
  • 29:59 Akým spôsobom firma rieši marketing a influencerov v 19 krajinách?
  • 37:02 Na základe čoho sa Footshop rozhodol pre akvizíciu konkurenta Queens?
  • 38:48 Prečo sa Footshop rozhodol prijať aj pokles tržieb?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+