1 min. čítanie

Footshop a ich marketing, ktorý minulý rok priniesol takmer pol milióna objednávok po celej Európe a aj v USA (Adriana Jurdová)

Adriana Jurdová je CMO značky Footshop, jedného z najväčších predajcov obuvi na Slovensku, ktorý pôsobí v 19 krajinách sveta. V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám porozprávala o tom, ako robia úspešný marketing doma a v zahraničí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:40 Čo všetko dnes predáva Footshop?
  • 04:48 Na základe čoho sa rozhodli pre rebranding?
  • 07:12 Čo tvorí väčšinu objednávok a koľko z nich sú limitky?
  • 10:55 Prečo sú limitované edície tenisiek také úspešné?
  • 14:00 Prečo sa veľké značky snažia stále viac predávať svoje produkty priamo?
  • 16:31 Ako Footshop rieši expanziu a podľa čoho si vyberá nové trhy?
  • 19:48 V ktorých krajinách sa Footshopu darí najviac a ako sa líši komunikácia?
  • 24:23 Čo je Klarna a ako ovplyvňuje nákup a predaj v rôznych krajinách?
  • 26:48 Ako funguje Footshop v USA a ako pristupuje k marketplaces?
  • 29:59 Akým spôsobom firma rieši marketing a influencerov v 19 krajinách?
  • 37:02 Na základe čoho sa Footshop rozhodol pre akvizíciu konkurenta Queens?
  • 38:48 Prečo sa Footshop rozhodol prijať aj pokles tržieb?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+