Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Footshop a Queens s obratom cez 40 miliónov eur, dočkáme sa nových predajní

Spoločnosť Footshop úspešne ukončila ďalší finančný rok s obratom 41,8 miliónov eur, prevádzkový zisk osciluje v kladných číslach a len Footshop vybavil 455 000 objednávok. Tento rok sa obe značky budú sústrediť sa na zvyšovanie zisku a otváranie nových kamenných predajní.

Footshop a Queens s obratom cez 40 miliónov eur, dočkáme sa nových predajní

Úspech uprostred turbulentného obdobia

Celá sféra elektronického obchodu prešla v roku 2022 turbulentným obdobím. Maloobchodný predajca streetwear Footshop spolu so svojím e-shopom Queens napriek tomu úspešne dokončil ďalšie účtovné obdobie. Odoslali takmer pol milióna zásielok a tržby boli na úrovni 41,8 milióna eur.

Rok 2022 vo Footshope v číslach:

– Footshop a Queens uzatvárajú rok 2022 s tržbami viac ako 40 miliónov €

– 455 tisíc objednávok

– 261 tisíc predaných párov tenisiek

– e-shop Footshop navštívilo celkovo 30 miliónov používateľov

– prekročenie hranice 1,5 milióna sledovateľov na sociálnych sieťach

– 102 tisíc zodpovedaných e-mailových otázok zákazníkov

– kamenné predajne v Prahe, Bukurešti a Budapešti navštívilo 615 tisíc zákazníkov

„Hoci bol rok 2022 rokom zložitých geopolitických a makroekonomických udalostí, budem naň spomínať ako na veľký rok v histórii Footshopu a Queensu. Náš tím sa posilnil a vďaka tomu sme zlepšili mnohé interné procesy v spoločnosti a celkovo sme dosiahli výrazný pokrok k lepšiemu,“ hovorí Peter Hajduček, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Footshop. „Koncom roka sme potom oslávili jedenásť rokov na trhu špeciálnym projektom, v rámci ktorého maliar Martin Lukáč zakomponoval naše logo do jedenástich unikátnych obrazov, ktoré sme vystavili na týždeň v centre Prahy v galérii Mánes, kde na vernisáž prišlo viac ako 500 návštevníkov. Všetky tieto momenty uplynulého roka, podporené skvelými výsledkami posledného štvrťroka, nás všetkých motivujú k tomu, aby sme pokračovali v našej dobrej práci.“

Plán na rok 2023

V roku 2023 Footshop plánuje zvýšiť svoj obrat z elektronického obchodu minimálne o 10 %, v prípade Queensu o 35 %. Podľa Hajdučka je cieľom pokračovať vo zvyšovaní ziskov oboch značiek a sústrediť sa na otváranie nových kamenných prevádzok. Queens sa obzerá po vhodných obchodných priestoroch v Prahe, Footshop má záujem otvoriť kamenný obchod v Poľsku a na Slovensku.

Okrem toho plánuje v tomto roku ešte viac upevniť svoju pozíciu ako prémiového maloobchodného predajcu limitovaných edícií oblečenia, tenisiek a ťažko dostupných kolekcií. Prostredníctvom platformy Release, sa o túto sekciu tovaru zaujímalo v minulom roku 1 milión zákazníkov. Footshop tiež plánuje spustiť vlastnú výrobu prémiového oblečenia.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+