2 min. čítanie

Footshop a Queens s obratom cez 40 miliónov eur, dočkáme sa nových predajní

Spoločnosť Footshop úspešne ukončila ďalší finančný rok s obratom 41,8 miliónov eur, prevádzkový zisk osciluje v kladných číslach a len Footshop vybavil 455 000 objednávok. Tento rok sa obe značky budú sústrediť sa na zvyšovanie zisku a otváranie nových kamenných predajní.

Footshop a Queens s obratom cez 40 miliónov eur, dočkáme sa nových predajní

Úspech uprostred turbulentného obdobia

Celá sféra elektronického obchodu prešla v roku 2022 turbulentným obdobím. Maloobchodný predajca streetwear Footshop spolu so svojím e-shopom Queens napriek tomu úspešne dokončil ďalšie účtovné obdobie. Odoslali takmer pol milióna zásielok a tržby boli na úrovni 41,8 milióna eur.

Rok 2022 vo Footshope v číslach:

– Footshop a Queens uzatvárajú rok 2022 s tržbami viac ako 40 miliónov €

– 455 tisíc objednávok

– 261 tisíc predaných párov tenisiek

– e-shop Footshop navštívilo celkovo 30 miliónov používateľov

– prekročenie hranice 1,5 milióna sledovateľov na sociálnych sieťach

– 102 tisíc zodpovedaných e-mailových otázok zákazníkov

– kamenné predajne v Prahe, Bukurešti a Budapešti navštívilo 615 tisíc zákazníkov

„Hoci bol rok 2022 rokom zložitých geopolitických a makroekonomických udalostí, budem naň spomínať ako na veľký rok v histórii Footshopu a Queensu. Náš tím sa posilnil a vďaka tomu sme zlepšili mnohé interné procesy v spoločnosti a celkovo sme dosiahli výrazný pokrok k lepšiemu,“ hovorí Peter Hajduček, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Footshop. „Koncom roka sme potom oslávili jedenásť rokov na trhu špeciálnym projektom, v rámci ktorého maliar Martin Lukáč zakomponoval naše logo do jedenástich unikátnych obrazov, ktoré sme vystavili na týždeň v centre Prahy v galérii Mánes, kde na vernisáž prišlo viac ako 500 návštevníkov. Všetky tieto momenty uplynulého roka, podporené skvelými výsledkami posledného štvrťroka, nás všetkých motivujú k tomu, aby sme pokračovali v našej dobrej práci.“

Plán na rok 2023

V roku 2023 Footshop plánuje zvýšiť svoj obrat z elektronického obchodu minimálne o 10 %, v prípade Queensu o 35 %. Podľa Hajdučka je cieľom pokračovať vo zvyšovaní ziskov oboch značiek a sústrediť sa na otváranie nových kamenných prevádzok. Queens sa obzerá po vhodných obchodných priestoroch v Prahe, Footshop má záujem otvoriť kamenný obchod v Poľsku a na Slovensku.

Okrem toho plánuje v tomto roku ešte viac upevniť svoju pozíciu ako prémiového maloobchodného predajcu limitovaných edícií oblečenia, tenisiek a ťažko dostupných kolekcií. Prostredníctvom platformy Release, sa o túto sekciu tovaru zaujímalo v minulom roku 1 milión zákazníkov. Footshop tiež plánuje spustiť vlastnú výrobu prémiového oblečenia.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+