2 min. čítanie

Footshop a Queens s obratom cez 40 miliónov eur, dočkáme sa nových predajní

Spoločnosť Footshop úspešne ukončila ďalší finančný rok s obratom 41,8 miliónov eur, prevádzkový zisk osciluje v kladných číslach a len Footshop vybavil 455 000 objednávok. Tento rok sa obe značky budú sústrediť sa na zvyšovanie zisku a otváranie nových kamenných predajní.

Footshop a Queens s obratom cez 40 miliónov eur, dočkáme sa nových predajní

Úspech uprostred turbulentného obdobia

Celá sféra elektronického obchodu prešla v roku 2022 turbulentným obdobím. Maloobchodný predajca streetwear Footshop spolu so svojím e-shopom Queens napriek tomu úspešne dokončil ďalšie účtovné obdobie. Odoslali takmer pol milióna zásielok a tržby boli na úrovni 41,8 milióna eur.

Rok 2022 vo Footshope v číslach:

– Footshop a Queens uzatvárajú rok 2022 s tržbami viac ako 40 miliónov €

– 455 tisíc objednávok

– 261 tisíc predaných párov tenisiek

– e-shop Footshop navštívilo celkovo 30 miliónov používateľov

– prekročenie hranice 1,5 milióna sledovateľov na sociálnych sieťach

– 102 tisíc zodpovedaných e-mailových otázok zákazníkov

– kamenné predajne v Prahe, Bukurešti a Budapešti navštívilo 615 tisíc zákazníkov

„Hoci bol rok 2022 rokom zložitých geopolitických a makroekonomických udalostí, budem naň spomínať ako na veľký rok v histórii Footshopu a Queensu. Náš tím sa posilnil a vďaka tomu sme zlepšili mnohé interné procesy v spoločnosti a celkovo sme dosiahli výrazný pokrok k lepšiemu,“ hovorí Peter Hajduček, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Footshop. „Koncom roka sme potom oslávili jedenásť rokov na trhu špeciálnym projektom, v rámci ktorého maliar Martin Lukáč zakomponoval naše logo do jedenástich unikátnych obrazov, ktoré sme vystavili na týždeň v centre Prahy v galérii Mánes, kde na vernisáž prišlo viac ako 500 návštevníkov. Všetky tieto momenty uplynulého roka, podporené skvelými výsledkami posledného štvrťroka, nás všetkých motivujú k tomu, aby sme pokračovali v našej dobrej práci.“

Plán na rok 2023

V roku 2023 Footshop plánuje zvýšiť svoj obrat z elektronického obchodu minimálne o 10 %, v prípade Queensu o 35 %. Podľa Hajdučka je cieľom pokračovať vo zvyšovaní ziskov oboch značiek a sústrediť sa na otváranie nových kamenných prevádzok. Queens sa obzerá po vhodných obchodných priestoroch v Prahe, Footshop má záujem otvoriť kamenný obchod v Poľsku a na Slovensku.

Okrem toho plánuje v tomto roku ešte viac upevniť svoju pozíciu ako prémiového maloobchodného predajcu limitovaných edícií oblečenia, tenisiek a ťažko dostupných kolekcií. Prostredníctvom platformy Release, sa o túto sekciu tovaru zaujímalo v minulom roku 1 milión zákazníkov. Footshop tiež plánuje spustiť vlastnú výrobu prémiového oblečenia.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+