Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Foot Locker sa v druhom kvartáli prepadol do straty

Pokračujúci pokles dopytu zo strany spotrebiteľov, ktorí znižujú výdavky na neesenciálne produkty, ako sú odevy a obuv, dostala amerického predajcu Foot Locker do straty.

Foot Locker sa v druhom kvartáli prepadol do straty
Zdroj: Depositphotos

Medziročný pokles zisku takmer 100 miliónov dolárov

Americký predajca športovej obuvi a oblečenia Foot Locker zaznamenal ďalší kvartálny pokles tržieb, pričom na rozdiel od prvého štvrťroka, keď firma iba vykázala nižší zisk, sa spoločnosť tentoraz prepadla do straty. Ako dôvod uviedla pokračujúci pokles dopytu zo strany spotrebiteľov, ktorí znižujú výdavky na neesenciálne produkty, ako sú odevy a obuv.

Spoločnosť Foot Locker uviedla, že za druhý štvrťrok zaznamenala stratu na úrovni piatich miliónov dolárov (4,59 milióna eur). V rovnakom období minulého roka vykázala zisk 94 miliónov dolárov.

Po úprave o mimoriadne položky vykázala firma zisk, a aj keď ten v medziročnom porovnaní prudko klesol, výsledky boli v súlade s očakávaniami analytikov. Upravený zisk dosiahol na akciu štyri centy, zatiaľ čo pred rokom predstavoval 1,10 dolára. Aj analytici odhadovali pokles upraveného zisku na štyri centy na akciu.

V prípade tržieb však spoločnosť za očakávaniami analytikov mierne zaostala. Tržby Foot Locker dosiahli v druhom štvrťroku 1,86 miliardy dolárov, čo medziročne predstavuje pokles o 9,9 percenta. Analytici očakávali tržby na úrovni 1,88 miliardy dolárov.

Credit: Trend.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+