2 min. čítanie

Foot Locker sa v druhom kvartáli prepadol do straty

Pokračujúci pokles dopytu zo strany spotrebiteľov, ktorí znižujú výdavky na neesenciálne produkty, ako sú odevy a obuv, dostala amerického predajcu Foot Locker do straty.

Foot Locker sa v druhom kvartáli prepadol do straty
Zdroj: Depositphotos

Medziročný pokles zisku takmer 100 miliónov dolárov

Americký predajca športovej obuvi a oblečenia Foot Locker zaznamenal ďalší kvartálny pokles tržieb, pričom na rozdiel od prvého štvrťroka, keď firma iba vykázala nižší zisk, sa spoločnosť tentoraz prepadla do straty. Ako dôvod uviedla pokračujúci pokles dopytu zo strany spotrebiteľov, ktorí znižujú výdavky na neesenciálne produkty, ako sú odevy a obuv.

Spoločnosť Foot Locker uviedla, že za druhý štvrťrok zaznamenala stratu na úrovni piatich miliónov dolárov (4,59 milióna eur). V rovnakom období minulého roka vykázala zisk 94 miliónov dolárov.

Po úprave o mimoriadne položky vykázala firma zisk, a aj keď ten v medziročnom porovnaní prudko klesol, výsledky boli v súlade s očakávaniami analytikov. Upravený zisk dosiahol na akciu štyri centy, zatiaľ čo pred rokom predstavoval 1,10 dolára. Aj analytici odhadovali pokles upraveného zisku na štyri centy na akciu.

V prípade tržieb však spoločnosť za očakávaniami analytikov mierne zaostala. Tržby Foot Locker dosiahli v druhom štvrťroku 1,86 miliardy dolárov, čo medziročne predstavuje pokles o 9,9 percenta. Analytici očakávali tržby na úrovni 1,88 miliardy dolárov.

Credit: Trend.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+