2 min. čítanie

Foot Locker sa v druhom kvartáli prepadol do straty

Pokračujúci pokles dopytu zo strany spotrebiteľov, ktorí znižujú výdavky na neesenciálne produkty, ako sú odevy a obuv, dostala amerického predajcu Foot Locker do straty.

Foot Locker sa v druhom kvartáli prepadol do straty
Zdroj: Depositphotos

Medziročný pokles zisku takmer 100 miliónov dolárov

Americký predajca športovej obuvi a oblečenia Foot Locker zaznamenal ďalší kvartálny pokles tržieb, pričom na rozdiel od prvého štvrťroka, keď firma iba vykázala nižší zisk, sa spoločnosť tentoraz prepadla do straty. Ako dôvod uviedla pokračujúci pokles dopytu zo strany spotrebiteľov, ktorí znižujú výdavky na neesenciálne produkty, ako sú odevy a obuv.

Spoločnosť Foot Locker uviedla, že za druhý štvrťrok zaznamenala stratu na úrovni piatich miliónov dolárov (4,59 milióna eur). V rovnakom období minulého roka vykázala zisk 94 miliónov dolárov.

Po úprave o mimoriadne položky vykázala firma zisk, a aj keď ten v medziročnom porovnaní prudko klesol, výsledky boli v súlade s očakávaniami analytikov. Upravený zisk dosiahol na akciu štyri centy, zatiaľ čo pred rokom predstavoval 1,10 dolára. Aj analytici odhadovali pokles upraveného zisku na štyri centy na akciu.

V prípade tržieb však spoločnosť za očakávaniami analytikov mierne zaostala. Tržby Foot Locker dosiahli v druhom štvrťroku 1,86 miliardy dolárov, čo medziročne predstavuje pokles o 9,9 percenta. Analytici očakávali tržby na úrovni 1,88 miliardy dolárov.

Credit: Trend.sk

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+