3 min. čítanie

Foodpanda sa mení na Foodoru

V rámci transformácie na jednu európsku značku sa osem európskych trhov spoločnosti Delivery Hero od 1. mája zmení na značku foodora. Tento brand je už známy a veľmi silný na trhoch vo Švédsku, Nórsku, Dánsku a Fínsku. 

Foodpanda sa mení na Foodoru

8 krajín – jedna foodora

Česká republika, Maďarsko, Slovensko a Rakúsko sa budú meniť na foodoru, čím sa zmenia zo súčasných lokálnych značiek (Mjam, foodpanda a Dáme Jídlo). Pridajú sa tak k 4 severským krajinám – Nórsku, Švédsku, Fínsku a Dánsku, kde má meno foodora dlhodobo silné postavenie. To znamená, že 1.5. sa k značke foodora v severských krajinách pripoja štyri trhy v EÚ, ktoré pôsobia pod rôznymi značkami Delivery Hero, a to za podpory doteraz najväčšej mediálnej kampane.

Čo všetko sa zmení?

Budú si zákazníci musieť stiahnuť ďalšiu aplikáciu? Nie, zákazníci foodpanda si len počkajú na aktualizáciu aplikácie, ktorú už majú v telefónoch. Od 11.4. bude k dispozícií nová aplikácia foodora pre iOS v App Store a od 18.4. príde prostredníctvom Google Play aj verzia pre Android

Aktualizácia aplikácie bude prichádzať po vlnách a zo začiatku bude fungovať aj stará aplikácia, ktorú postupne nahradí nová verzia. Aktualizácia nebude mať vplyv na jej základné funkcie. Zoznam obľúbených reštaurácií, predchádzajúcich objednávok a užívateľské hodnotenia zostanú po aktualizácii nezmenené. Nová aplikácia bude mať úplne nový vizuálny štýl, ktorý je navrhnutý špeciálne pre zlepšenie používateľského zážitku. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Čo to bude znamenať pre zákazníkov?

Spolu s uvedením novej značky a aplikácie sa bude foodora zameriavať na plošné zlepšenie služieb pre súčasných, ale aj nových zákazníkov. Jedným z hlavných tohtoročných cieľov je zabezpečiť, aby všetci zákazníci zažili rýchlosť a bezproblémovosť donáškovej služby od momentu, kedy si objednajú jedlo, až po jeho doručenie. Budeme pracovať na zvýšení počtov našich kuriérov, čo sa prejaví na rýchlejšom dodaní objednávok. 

Zákazníci sa taktiež môžu tešiť na množstvo spoluprác a akcií s ich lokálnymi obľúbenými podnikmi. Pritom budeme taktiež pokračovať vo výhodných spoluprácach s našimi kľúčovými partnermi ako sú napríklad McDonald’s, Burger King alebo KFC.

Delivery Hero je popredná svetová platforma pre lokálne doručovanie, ktorá poskytuje svoje služby vo viac ako 70 krajinách v Ázii, Európe, Latinskej Amerike, na Blízkom východe a v Afrike. Spoločnosť začala v roku 2011 ako donášková služba potravín a dnes prevádzkuje vlastnú donáškovú platformu na štyroch kontinentoch. Okrem toho je spoločnosť Delivery Hero priekopníkom v segmente e-commerce, novej generácie elektronického obchodovania, ktorého cieľom je priniesť zákazníkom potraviny a tovar pre domácnosť za menej ako jednu hodinu a pravidelne tak dosahovať časy doručenia v priebehu 20 až 30 minút. Spoločnosť Delivery Hero so sídlom v Berlíne v Nemecku je od roku 2017 kótovaná na Frankfurtskej burze cenných papierov a v súčasnosti je súčasťou burzového indexu MDAX.

credit: Teraz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+