Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Foodpanda sa mení na Foodoru

V rámci transformácie na jednu európsku značku sa osem európskych trhov spoločnosti Delivery Hero od 1. mája zmení na značku foodora. Tento brand je už známy a veľmi silný na trhoch vo Švédsku, Nórsku, Dánsku a Fínsku. 

Foodpanda sa mení na Foodoru

8 krajín – jedna foodora

Česká republika, Maďarsko, Slovensko a Rakúsko sa budú meniť na foodoru, čím sa zmenia zo súčasných lokálnych značiek (Mjam, foodpanda a Dáme Jídlo). Pridajú sa tak k 4 severským krajinám – Nórsku, Švédsku, Fínsku a Dánsku, kde má meno foodora dlhodobo silné postavenie. To znamená, že 1.5. sa k značke foodora v severských krajinách pripoja štyri trhy v EÚ, ktoré pôsobia pod rôznymi značkami Delivery Hero, a to za podpory doteraz najväčšej mediálnej kampane.

Čo všetko sa zmení?

Budú si zákazníci musieť stiahnuť ďalšiu aplikáciu? Nie, zákazníci foodpanda si len počkajú na aktualizáciu aplikácie, ktorú už majú v telefónoch. Od 11.4. bude k dispozícií nová aplikácia foodora pre iOS v App Store a od 18.4. príde prostredníctvom Google Play aj verzia pre Android

Aktualizácia aplikácie bude prichádzať po vlnách a zo začiatku bude fungovať aj stará aplikácia, ktorú postupne nahradí nová verzia. Aktualizácia nebude mať vplyv na jej základné funkcie. Zoznam obľúbených reštaurácií, predchádzajúcich objednávok a užívateľské hodnotenia zostanú po aktualizácii nezmenené. Nová aplikácia bude mať úplne nový vizuálny štýl, ktorý je navrhnutý špeciálne pre zlepšenie používateľského zážitku. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Čo to bude znamenať pre zákazníkov?

Spolu s uvedením novej značky a aplikácie sa bude foodora zameriavať na plošné zlepšenie služieb pre súčasných, ale aj nových zákazníkov. Jedným z hlavných tohtoročných cieľov je zabezpečiť, aby všetci zákazníci zažili rýchlosť a bezproblémovosť donáškovej služby od momentu, kedy si objednajú jedlo, až po jeho doručenie. Budeme pracovať na zvýšení počtov našich kuriérov, čo sa prejaví na rýchlejšom dodaní objednávok. 

Zákazníci sa taktiež môžu tešiť na množstvo spoluprác a akcií s ich lokálnymi obľúbenými podnikmi. Pritom budeme taktiež pokračovať vo výhodných spoluprácach s našimi kľúčovými partnermi ako sú napríklad McDonald’s, Burger King alebo KFC.

Delivery Hero je popredná svetová platforma pre lokálne doručovanie, ktorá poskytuje svoje služby vo viac ako 70 krajinách v Ázii, Európe, Latinskej Amerike, na Blízkom východe a v Afrike. Spoločnosť začala v roku 2011 ako donášková služba potravín a dnes prevádzkuje vlastnú donáškovú platformu na štyroch kontinentoch. Okrem toho je spoločnosť Delivery Hero priekopníkom v segmente e-commerce, novej generácie elektronického obchodovania, ktorého cieľom je priniesť zákazníkom potraviny a tovar pre domácnosť za menej ako jednu hodinu a pravidelne tak dosahovať časy doručenia v priebehu 20 až 30 minút. Spoločnosť Delivery Hero so sídlom v Berlíne v Nemecku je od roku 2017 kótovaná na Frankfurtskej burze cenných papierov a v súčasnosti je súčasťou burzového indexu MDAX.

credit: Teraz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+