Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
Titulný obrázok spoločnosti Daktela
Logo Daktela

Daktela

Daktela je cloudový software pre kontaktné centrá, ktorý pomáha firmám vynikajúco sa starať o svojich zákazníkov, viac predávať a lepšie riadiť prevádzku. Ponúka komplexné riešenie pre všetky komunikačné kanály - telefón, e-mail, SMS, webový chat, WhatsApp, Viber, Facebook a Instagram. Daktela tiež podporuje automatizáciu firemných procesov a poskytuje komplexné reporty a analýzy.

Daktela

#1 na trhu kontaktných centier
18 rokov na trhu
1200+ spokojných zákazníkov
150 zamestnancov
9 pobočiek

Najlepší cloudový softvér pre kontaktné centrá, ktorý vám pomôže poskytovať špičkovú starostlivosť o zákazníkov. Spracovávajte hlasové služby, e-maily, webový chat, SMS a všetku komunikáciu na sociálnych sieťach v jednom riešení s rozšírenými funkciami, ako je CRM, realtime panel a mnoho ďalšieho.

|

Komunikácia so zákazníkmi

Daktela umožňuje firmám komunikovať so svojimi zákazníkmi prostredníctvom rôznych kanálov, vrátane telefónu, e-mailu, SMS, webového chatu, WhatsApp, Viber, Facebook a Instagram. Toto natívne podporované riešenie umožňuje firmám efektívne komunikovať so svojimi zákazníkmi, čím zlepšuje zákaznícku skúsenosť a zvyšuje obchodný úspech.

Automatizácia firemných procesov

Spoločnosť podporuje automatizáciu firemných procesov, čo umožňuje klientom rýchlejšie a jednoduchšie vybavovať požiadavky svojich zákazníkov. Toto riešenie umožňuje firmám presmerovať svoje zákaznícke požiadavky na správneho operátora, využívať umelú inteligenciu a chytrý systém odbavovania.

Komplexné reporty a analýzy

Daktela poskytuje komplexné reporty a analýzy, ktoré umožňujú firmám mať jednotný prehľad a štatistiky v reálnom čase cez všetky komunikačné kanály. Táto funkcia umožňuje lepšie pochopiť svoje podnikanie a posunúť riadenie svojho podnikania na novú úroveň.

Podpora pre rôzne odvetvia

Daktela je flexibilné riešenie, ktoré je vhodné pre firmy z rôznych odvetví, vrátane autosalónov a autoservisov, cestovných kancelárií a agentúr, e-commerce a e-shopov, finančníctva a poistenia, IT služieb, telekomunikácií, zdravotníckych zariadení a výrobných podnikov.

Riešenie pre firmy rôznych veľkostí

Daktela je modulárne riešenie, ktoré sa dá prispôsobiť potrebám firmy akejkoľvek veľkosti. Či už ide o malé, stredne veľké alebo veľké firmy, Daktela ponúka riešenie, ktoré môže pomôcť optimalizovať firemné procesy, zlepšiť zákaznícku skúsenosť a podporiť rast.

Naše služby

Jedna aplikácia pre všetku komunikáciu so zákazníkmi
Rýchlejšia komunikácia s kompletnou históriou
Automatizácia podnikových procesov
Profesionálne služby
Umelá inteligencia v komunikácii
Komplexné reportovanie a Business Intelligence
Natívny omnichannel a slobodav komunikácii
Zlepšenie zákazníckej skúsenosti
Optimalizácia nákladov v kontaktnom centre

Posledné články

Ako vie AI zákaznícka podpora zachrániť aj vaše Vianoce? (Marek Hric, Daktela)
5 min. čítanie

Ako vie AI zákaznícka podpora zachrániť aj vaše Vianoce? (Marek Hric, Daktela)

Riešenie stále tých istých otázok na zákazníckej podpore vie byť pekne otravné. Zaberá vám to množstvo času a samozrejme nie ste k dispozícii neustále. Ľudia často nakupujú aj v noci či cez víkendy, kedy im jednoducho neviete odpovedať. Prečo by ste mali nasadiť podporu s AI, koľko peňazí v nákladoch vám to reálne dokáže ušetriť […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Komunikácia so zákazníkmi stále viac obsahuje aj komplexné poradenstvo
3 min. čítanie

Komunikácia so zákazníkmi stále viac obsahuje aj komplexné poradenstvo

Dnes si môžete ako zákazník pri nákupe vyberať zo širokej ponuky rôznych produktov a služieb. Môžete si však taktiež určiť, akým spôsobom zaplatíte a kde a ako si daný produkt chcete prevziať. Stále viac ľudí všetko rieši priamo z pohodlia svojho domova, čomu sa musia prispôsobiť obchody a e-shopy v spolupráci s logistickými firmami.

Richard Baar Richard Baar
CEO v Daktela
Čo dnes dokážu moderné helpdeskové systémy?
3 min. čítanie

Čo dnes dokážu moderné helpdeskové systémy?

Rozhodli sme sa preskúmať rôzne helpdeskové systémy, ktoré sú dnes dôležitým komunikačným nástrojom väčšiny firiem. Nároky na nich pritom neustále stúpajú. Iba s obyčajným zasielaním požiadaviek emailom si už ani zďaleka nevystačíte.

Marek Kuřina Marek Kuřina

Prípadové štúdie

Daktela + Notino Case Study CZ

Pozrieť video

Vyberáme z nášho tímu

Marek Hric
Country Manager

Jakub Sidorják
Sales Representative

Romana Kuťáková
Marketing Manager

Erik Jadus
Account Manager