Titulný obrázok spoločnosti AN systems
Logo AN systems

AN systems

V AN systems sme špecialisti na ERP riešenia, ktoré vašej firme dodajú rýchlosť a prehľad. Pozrieme sa na vaše procesy a navrhneme cestu, ako ich vďaka informačnému systému ANS zefektívniť. Najčastejšie pomáhame zefektívňovať procesy stredným a veľkým firmám v malo a veľkoobchode s POS systémami, automatizovaným skladom pre e-shopy s prepojením na MO siete, WMS riadeným skladom, účtovníctvom, analýzami.

AN systems

Prečo si vybrať nás

Našou prioritou je spoľahlivosť – vďaka dlhoročným skúsenostiam dokážeme rýchlo pochopiť a naplniť špecifické potreby vašej firmy. Zároveň veríme v osobný prístup, preto vždy ponúkame riešenia na mieru, ktoré reálne zefektívnia vaše procesy.

O spoločnosti AN systems

Sme česko-slovenská firma, ktorá sa už od roku 1991 venuje vývoju a implementácii vlastného ERP systému. Staviame na dlhoročnom know-how a prepracovanej metodike, vďaka ktorým garantujeme prehľadnú a bezpečnú správu firemných procesov v reálnom čase.

Naše služby

Pomôžeme vám automatizovať procesy v skladovom hospodárstve, účtovníctvo či online predaj tak, aby ste mali všetko pod kontrolou. Vďaka flexibilnej modulárnej architektúre nášho ERP dokážeme systém prispôsobiť akémukoľvek odvetviu, a to vrátane cloudu.

História

Začali sme v roku 1991 s víziou priniesť na trh moderné a stabilné riešenia pre firmy rôznych veľkostí. Naša neustála evolúcia a dôraz na aktuálne trendy nám pomohli stať sa dlhodobým partnerom pre stovky úspešných spoločností.

Naše Top Implementácie v Česku:

Woox

Under Armour

Orsay

COOP Jednota

HUDY šport

GAP

Implementácie na Slovensku:

Fixservis.sk:

Smartshop.sk

Martinus.sk

Optika MANIA

RYSY GROUP (sportrysy.sk)

Bubulákovo s.r.o. (bubulakovo.sk)

Recenzie

Ondřej Johanovský
5/5

CEO, chairman of the board HUDY sport, a.s.

„Už po počiatočných schôdzkach sa ukazovalo, že voľba ANS bola správna. ANS je tím, ktorý sa v každej situácii snaží pochopiť naše potreby a vzhľadom na svoje skúsenosti nám predkladá aj modifikácie a vlastné návrhy na zlepšenie. Prechod na nový podnikový informačný systém, ktorý je nočnou morou každej spoločnosti, u nás prebehol v Jediný deň!!!!! Čo považujem za fenomenálny úspech.

Tomáš Otta
5/5

riaditeľ spoločnosti Global Wines and spirits

"Podnikový informačný systém je srdcom každej obchodnej spoločnosti. Vďaka nášmu sortimentnému záberu, ktorý pokrýva maloobchod, veľkoobchod, vedenie obchodných zástupcov pre gastronómiu i E-commerce, vrátane všetkých jeho špecifík, nebol prechod na nový systém úplne jednoduchým projektom. Aj napriek dôkladnej príprave som občas v čase preklápania a nastavovania nových procesov že drvivú väčšinu našich požiadaviek splnil hneď po nasadení a len čiastkové kroky sa museli programovať na mieru. Dnes s úľavou kvitujem jeho otvorenosť a previazanosť na účtovníctvo a na ostatné externé systémy a som rád, že niektoré funkcionality má už v základe a drží krok s vývojom samotného obchodu.

Michal Meško (
5/5

CEO Martinus

„Na systém a program ANS sme sa rozhodli prejsť z dôvodu nedostatočnej flexibility a škálovateľnosti nášho predchádzajúceho systému, ktorý už v mnohých oblastiach brzdil náš rozvoj. K celému procesu sme pristupovali s rešpektom, nakoľko všetko muselo byť robené tak, aby to nijako neprerušilo bežnú prevádzku našich kníhkupectiev. Boli sme veľmi milo prekvapení ochotou a flexibilitou celého implementačného tímu, ako aj možnosťami a použiteľnosťou systému ANS aj pre naše špecifické potreby. Vďaka tomu sme celý systém dokázali implementovať dokonca o mesiac skôr, ako sme pôvodne predpokladali, čo je v IT oblasti skôr vzácnosť.“ „Bez preháňania to bola jedna z najpríjemnejších a najprofesionálnejších spoluprác nášho tímu s externým dodávateľom za dlhý čas.“

Prípadové štúdie

Jednota COOP, spotrebné družstvo v Hodoníne

Vďaka implementácii komplexného informačného systému ANS došlo k integrácii jednotlivých samostatných modulov do jediného kompaktného riešenia zaisťujúceho prevádzku maloobchodu s priamou väzbou na ekonomické vyhodnotenia a účtovníctvo. V rámci aplikácie ANS sú teraz využívané akékoľvek procesy na centrále – precenenia, inventúry, zákaznícke akcie, objednávky predajní, import dokladov od dodávateľov, import a export dat na zásobovaciu centrálu DLC, zákaznícky klub, evidencia členov, Personalistika a mzdy, Finančná analýza. Pre tvorbu inventúr a kontroly cien bola nasadená aplikácia Mobilný zápisník pre mobilné vytváranie dokladov.

Pozrieť na webe

Martinus, s.r.o.

V rámci implementácie ANS sme vyriešili, naprogramovali a nasadili požadovanú funkcionalitu zákazníka súvisiacu s efektívnym riadením skladových zásob maloobchodnej siete:

Pozrieť na webe

HUDYsport a.s., Bynovec

V rámci aplikace ANS jsou nyní využívány jakékoli procesy na centrále – přecenění, inventury, zákaznické akce, objednávky prodejen, zásobování prodejen podle optimálních zásob, zakládání nových katalogů dodavatelů v elektronické podobě, předobjednávky prodejen z nových kolekcí, závoz nových kolekcí podle předobjednávek, feedy dodavatelům k doplnění zásob na prodejnách. Externí eshop je propojen s AN skladem. Je využíváno centralizované zakládání artiklů z prodejen. Prodejny tisknou a olepují zboží vlastními EAN kódy. Pokladny využívají prodejní funkce a zákaznický systém AN kasy.

Pozrieť na webe

Vyberáme z nášho tímu

Viktor Veteška
An systems.sk, s.r.o.

+421 42 44 75 201 viktor.veteska@ansystems.sk

Tomáš Krištof
ANsystems.cz

+420 571 648 348 tomas.kristof@ansystems.cz

Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+