Zaujíma ma

Ako zistiť, ktorým sociálnym sieťam venovať čas, energiu a peniaze

To, či by firma mala byť na sociálnych sieťach, už viac nie je otázkou, ktorú si majitelia firiem či marketéri kladú. Všetkým je nám tak…

18. augusta 2020 • 5 min čítanie

Sonja Sedláková

Branding & Performance Specialist vo Vivantina

Ako nainštalovať Google Analytics na WordPress

Google Analytics je jedným z najúčinnejších digitálnych nástrojov na monitorovanie a analýzu návštevnosti na vašom webe. Poskytuje vám obrovské množstvo informácií o tom, kto navštevuje…

8. júna 2020 • 4 min čítanie

Stanislava Repková

Performance Marketing Manager | Vivantina

Čo sú UTM tagy a na čo slúžia

UTM tagy (alebo UTM parametre) sú parametre, ktoré sa pripájajú k URL adrese vašej stránky. V online marketingu sa používajú na sledovanie efektivity kampaní naprieč…

13. januára 2020 • 5 min čítanie

Ľubomír Štulajter

Performance Marketing Manager | Vivantina

Konverzia a konverzný pomer

Každá komerčná aktivita má svoj cieľ. Musí ho mať. Z princípu. Ak nemáte cieľ, ďalej ani nečítajte, zabaľte to, kým neprerobíte gate. 🙂

22. augusta 2019 • 4 min čítanie

Ľubomír Štulajter

Performance Marketing Manager | Vivantina

ROI – návratnosť investícií

Potreba sledovať a vyhodnocovať návratnosť investícií je stará ako samotný biznis. Keď do niečoho investujete, logicky očakávate, že sa vám investícia vráti a získate niečo…

21. februára 2019 • 3 min čítanie

Ľubomír Štulajter

Performance Marketing Manager | Vivantina
Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.