To, či by firma mala byť na sociálnych sieťach, už viac nie je otázkou, ktorú si majitelia firiem či marketéri kladú. Všetkým je nám tak…
Google Analytics je jedným z najúčinnejších digitálnych nástrojov na monitorovanie a analýzu návštevnosti na vašom webe. Poskytuje vám obrovské množstvo informácií o tom, kto navštevuje…
UTM tagy (alebo UTM parametre) sú parametre, ktoré sa pripájajú k URL adrese vašej stránky. V online marketingu sa používajú na sledovanie efektivity kampaní naprieč…
Každá komerčná aktivita má svoj cieľ. Musí ho mať. Z princípu. Ak nemáte cieľ, ďalej ani nečítajte, zabaľte to, kým neprerobíte gate. 🙂
Potreba sledovať a vyhodnocovať návratnosť investícií je stará ako samotný biznis. Keď do niečoho investujete, logicky očakávate, že sa vám investícia vráti a získate niečo…