Článok opisuje základné odlišnosti v návrhu User Experience pre chatboty, kde na rozdiel od grafického používateľského rozhrania sa dôraz kladie na jednoduchú textovú konverzáciu.
Na dokončenie nákupu vplýva viacero faktorov, no posledné rozhodnutie vždy prebieha v nákupnom košíku. Aj keď sa dostane potenciálny zákazník až tam, ešte stále nemáte vyhrané….
Máte nápad, odhodlanie a za sebou prvé kroky potrebné pre vstup do ecommerce vôd, no chýba vám vhodné technické riešenie pre váš začínajúci e-shop? Tak…
Žijeme obklopení množstvom dát a informácií viac ako kedykoľvek predtým. Vedieť z nich však vyvodiť zaujímavý záver (angl. actionable insight) je často náročný proces. Na…
Maďarská eCommerce scéna zažíva boom s medziročným nárastom 15 – 20 %, čím sa jednoznačne dostáva na mapu trhov kam sa oplatí expandovať. Ďalšou výhodou…
Konferencia, ktorá sa konala 29.5.2019 v Bratislave v priestoroch centrály Slovenskej sporiteľne, zároveň generálneho partnera celého podujatia Kvalitní spíkri zo Slovenska i zahraničia, inšpiratívne príbehy…
Čierny piatok (angl. Black Friday) – predstavuje dve slová, ktoré nútia desaťtisíce ľudí v jeden deň v roku skrolovať online obchodmi a vyťahovať kreditné karty…