Platobná brána sa z ojedinelého systému pre moderné spôsoby platby postupne stala takmer samozrejmou súčasťou eshopov. S rastúcim dopytom po online nakupovaní bez použitia hotovosti…
V dnešnom uponáhľanom svete sa trendy menia skutočne rýchlo, a to vo všetkých odvetviach. Špecialisti pravidelne nasávajú nové informácie a snažia sa ísť s dobou….
Čo je bannerová reklama? Aké sú jej výhody a naopak nevýhody, ako k nej pristupovať a kedy je ideálny priestor ju zaradiť do media rozpočtu…
Z každej strany sa na nás valí reklama, ktorá nám ponúka produkty, služby či riešenia uľahčujúce život. No nie vždy sa pri tej reklame aj…
Ak sa pustíte do hľadania definície reklamnej kampane, zistíte, že sa názory na tento pojem rôznia. Záleží od šírky spektra jednotlivých marketingových aktivít, ktoré podľa…
Asistovali ste niekedy niekomu pri nákupe v eshope? Vyskúšajte niekedy sledovať kolegu či známeho pri nákupe a možno zistíte, že ich nákupné správanie sa úplne…