Zaujíma ma

Úloha kreatívy v performance kampaniach

Zdokonaľovanie technológií urobilo z digitálneho marketingu ešte silnejší a kreatívnejší nástroj. Automatizácia umožňuje marketérom sústrediť sa namiesto opakovaných procesných úloh na strategickú a inovatívnu exekúciu. 

19. februára 2020 • 6 min čítanie

Lucia Stefansky

Senior Digital Strategist

PNO: Odmerajte úspešnosť online kampaní

PNO alebo aj podiel nákladov na obrate je metrika využívaná v online marketingu na meranie výkonnosti a úspešnosti online marketingových kampaní. Známa je predovšetkým v…

10. decembra 2018 • 3 min čítanie

Alex Prochyra

Account manager Performics

Programmatic: Budúcnosť reklamy na internete

Programatický nákup je vnímaný ako budúcnosť reklamy na internete. No programatickej reklame stojí v ceste nedostatok poznatkov o procese od marketérov a neochota vzdať sa…

5. novembra 2018 • 3 min čítanie

Michal Dekýš

RTB and DMP Specialist, Performics
Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.