Google Search Console je mocný nástroj každého SEO špecialistu. Ale aj každý marketér si v ňom nájde veľa dôležitých informácii o tom ako jeho web…
Kto by nemal rád veci zadarmo. Od ochutnávky v obchode, cez žuvačky, ktoré ti ponúkne kamarát, až po domáce vínko od kolegu, ktoré rozvoniava na…
KPI alebo „key performance indicator“ alebo ešte lepšie „kľúčový ukazovateľ výkonu“ je najdôležitejší faktor toho, prečo to vlastne robíte. Keď beriete svoj biznis vážne, je…
Marketingový mix sa dá zadefinovať na veľa spôsobov. Záleží napr. v akom segmente podnikania sa pohybujeme. Uvediem základné definície a trošku sa pozrieme ako sa…
Facebook, Youtube, WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, Twitter, LinkedIn, Skype, Viber, Snapchat, Pinterest a mnoho mnoho ďalších.
Ak ste vlastníkom webovej stránky, tak sa určite zaujímate o jej zviditeľnenie. Jedným zo spôsobov zviditeľnenia sa na Internete je SEO – optimalizácia webu pre…