Zaujíma ma

Ako vymyslieť dobrý názov a logo značky?

Vymyslieť originálny, pútavý, funkčný a zapamätateľný názov nie je také jednoduché, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať… O nič jednoduchšia úloha nás však…

29. septembra 2020 • 5 min čítanie

Pavol Sloboda

ArtDirector v GALTON Brands

Ako vybudovať úspešnú značku a prečo ju zveriť do rúk odborníkov?

Plánujete uviesť na trh novú značku, alebo chcete strategicky uchopiť už existujúcu? Potom ste na internete alebo v literatúre určite hľadali informácie spojené so slovom…

2. marca 2020 • 6 min čítanie

Andrej Mitáš

Managing Director v GALTON Brands

Prečo je dobré mať responzívny web?

Jedným zo zásadných zlomov v programovaní webstránok bol príchod iPhonu na trh. Dovtedy sa webové stránky programovali v desktopovej aj mobilnej verzii, čo sa však…

8. decembra 2019 • 4 min čítanie

Pavol Sloboda

ArtDirector v GALTON Brands

Tajomstvo úspešného loga

Začínate podnikať alebo plánujete redizajn už existujúcej značky? Jednou z dôležitých častí tohto procesu je návrh atraktívneho loga, ktoré vás bude dlhodobo vizuálne reprezentovať. Ako…

12. septembra 2019 • 5 min čítanie

Pavol Sloboda

ArtDirector v GALTON Brands

Ako vymyslieť názov firmy, ktorý si ľudia zapamätajú

Vymyslieť perfektný názov firmy či skôr značky, je náročná úloha, ktorú musí absolvovať prakticky každý, kto to s brandingom a podnikaním myslí vážne. Aj keď…

6. decembra 2018 • 4 min čítanie

Jakub Čupka

Creative Director GALTON Brands
Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.