CREATIVE sites

8 min. čítanie

Automatické dynamické konvertovanie obrázkov

Optimalizácia obrázkov je v dnešnej dobe mobilných zariadení, Google PageSpeed pravidiel a CX veľmi dôležitá. Prezradíme vám, ako správne pracovať s obrázkami na vašom e-shope z pohľadu systémového admina. Presné tipy a návody ako zrýchliť svoj e-shop dostanete z prvej ruky od expertov, ktorí pracujú s obrázkami už viac ako dve dekády.

Jozef Kováč Jozef Kováč
SysAdmin
Prečítať článok
8 min. čítanie

Základné piliere CX stratégie pre e-shopy

Customer experience (CX), čiže zákaznícka skúsenosť, je budúcnosť obchodovania na internete. Ako sa odlíšite v mori podobných e-shopov a zaujmete potenciálnych zákazníkov, ktorí vás ešte nepoznajú? Musíte sa venovať budovaniu značky, ktorá zvýši vašu rozpoznateľnosť. Kľúčovým odlíšením značky však nie je cena produktov, či produkt samotný – je ním práve zákaznícka skúsenosť, ktorá z vášho […]

Karolína Gregor Karolína Gregor
Search Engine Optimization Manager
Prečítať článok
9 min. čítanie

Monitoring a predchádzanie výpadkom

Funkčnosť služieb a hardvéru nie je samozrejmosťou! Preto nepodceňujte monitoring, ktorý je a stále bude základnou súčasťou IT systémov. Monitoring nám neslúži iba ako prostriedok na rýchle zistenie problému, ale aj ako zdroj dát pre optimalizácie služieb, predchádzanie problémom a budúce plánovanie. Výpadok alebo zhoršenie kvality služieb sa dá často predvídať na základe dát z monitoringu, čo […]

Jozef Kováč Jozef Kováč
SysAdmin
Prečítať článok
16 min. čítanie

B2C vs. B2B e-shop – je naozaj medzi nimi taký rozdiel? (2. časť)

Možno je B2B online predaj iba nadstavba dobre vyladeného B2C online predaja… V predchádzajúcej časti ste čítali o základných úpravách B2B e-shopu a teraz sa môžeme posunúť na vyšší level. Verím, že sa vám podarilo realizovať aspoň časť z úprav, o ktorých som písal, a posunuli ste sa bližšie k “proper” B2B e-shopu.

Ivan Cingel Ivan Cingel
Chief Operating Officer v CREATIVE sites
Prečítať článok
7 min. čítanie

E-commerce eventy, ktoré posunú váš eshop vpred

Chcete zapracovať na vašom e-shope a byť krok vpred pred konkurenciou? Konferencie sú skvelým zdrojom najnovších informácií, výmeny skúseností a nových príležitostí. Pripravili sme pre vás výber najzaujímavejších českých a slovenských eventov, ktoré sa oplatí navštíviť, ak chcete svoj e-shop či jeho marketing posunúť na ďalší level. Pre prehľadnosť sme ich zaradili do dvoch kategórií […]

Jana Zajícová Jana Zajícová
Chief Executive Officer v CREATIVE sites
Prečítať článok
8 min. čítanie

Platobné brány pre váš e-shop – vyberte si tú správnu!

Ako platí zákazník vo vašom e-shope? Tradične mu posielate tovar na dobierku, prípadne môže peniaze poslať vopred. Ešte v minulom desaťročí by to stačilo. Dnes je však už bežným štandardom platobná brána. Vďaka nej zákazník za objednávku zaplatí rýchlo, pohodlne a hlavne bezpečne. Vy máte navyše peniaze na účte rýchlejšie, čím máte zabezpečený plynulejší cash […]

Jana Zajícová Jana Zajícová
Chief Executive Officer v CREATIVE sites
Prečítať článok
9 min. čítanie

9 konkrétnych krokov, ako založiť vlastný e-shop

Ak vážne uvažujete nad tvorbou e-shopu, už asi viete, čo budete ponúkať. Možno už máte aj zopár dodávateľov. A čo ďalej? Na začiatok si potrebujete naštudovať legislatívu. Následne vymyslieť značku, investovať do grafického dizajnu a UX. Ďalej potrebujete kvalitný e-shop systém s intuitívnou administráciou a funkciami, ktoré vám pomôžu predávať či automatizovať vaše interné procesy. […]

Jana Zajícová Jana Zajícová
Chief Executive Officer v CREATIVE sites
Prečítať článok