Ďalšie akvizície a medzinárodná expanzia
Spoločnosť eBrands použije finančné prostriedky na rozvoj svojho súčasného portfólia, ako aj na akvizície nových podnikov s cieľom medzinárodnej expanzie. Okrem toho spoločnosť uvádza, že v roku 2022 chce navýšiť počet zamestnancov z 50 na 100. eBrands akceleruje severské e-commerce značky pred ich predajom na medzinárodnej úrovni.
“Toto nedávne kolo financovania pomôže rozšíriť portfólio nadobudnutých podnikov a v kombinácii s impozantnými odbornými znalosťami v oblasti online predaja položí základy pre rýchly rast,” hovorí spoluzakladateľ a riaditeľ pre rast Jonne Välilä zo spoločnosti eBrands.
Pôvodní majitelia môžu odísť alebo zostať
“Po akvizícii môžu podnikatelia buď odísť, alebo zostať v spoločnosti eBrands,” vysvetľuje Välilä. “Vzhľadom k nášmu rastu neustále potrebujeme nových členov tímu, preto sme radi, keď pôvodní majitelia s nami pokračujú v spolupráci.”
Spoločnosť pomáha značkám “lietať vyššie” a zameriava sa len na značky D2C, ktoré podporujú aktívny životný štýl a udržateľné hodnoty. Najčastejšie má záujem o kategórie ako udržateľnosť, wellness, šport, životný štýl a domáce produkty.
Spoločnosť eBrands získava startupy len zo severských krajín.
Trh e-commerce agregátorov rýchlo rastie
Trh e-commerce agregátorov od roku 2020, keď sa tento obchodný model začal používať, rýchlo rastie. “Celosvetovo získalo 100 najväčších agregátorov už 14 miliárd eur,” uvádza Marketplace Pulse.
“Severské krajiny sú zdatné vo vývoji a dizajne produktov, ale zručnosť komercializácie inovácií a vývozu zaostáva za zvyškom sveta,” hovorí generálny riaditeľ Robin Bade. “V severských krajinách neexistuje prostredie pre rizikový kapitál spotrebiteľských značiek. eBrands pridáva hodnotu tým, že poskytuje zručnosti na podporu globálneho rastu.”