2 min. čítanie

Fínsky eBrands pomáha startupom rásť a získava ďalšie milióny

Agregátor elektronického obchodu eBrands získal v novom kole financovania 29 miliónov eur. Fínska spoločnosť použije tieto prostriedky na zvýšenie akvizícií a medzinárodnú expanziu. eBrands doteraz získala takmer 50 miliónov eur.

Fínsky eBrands pomáha startupom rásť a získava ďalšie milióny

Ďalšie akvizície a medzinárodná expanzia

Spoločnosť eBrands použije finančné prostriedky na rozvoj svojho súčasného portfólia, ako aj na akvizície nových podnikov s cieľom medzinárodnej expanzie. Okrem toho spoločnosť uvádza, že v roku 2022 chce navýšiť počet zamestnancov z 50 na 100. eBrands akceleruje severské e-commerce značky pred ich predajom na medzinárodnej úrovni.

“Toto nedávne kolo financovania pomôže rozšíriť portfólio nadobudnutých podnikov a v kombinácii s impozantnými odbornými znalosťami v oblasti online predaja položí základy pre rýchly rast,” hovorí spoluzakladateľ a riaditeľ pre rast Jonne Välilä zo spoločnosti eBrands.

Pôvodní majitelia môžu odísť alebo zostať

“Po akvizícii môžu podnikatelia buď odísť, alebo zostať v spoločnosti eBrands,” vysvetľuje  Välilä. “Vzhľadom k nášmu rastu neustále potrebujeme nových členov tímu, preto sme radi, keď pôvodní majitelia s nami pokračujú v spolupráci.” 

Spoločnosť pomáha značkám “lietať vyššie” a zameriava sa len na značky D2C, ktoré podporujú aktívny životný štýl a udržateľné hodnoty. Najčastejšie má záujem o kategórie ako udržateľnosť, wellness, šport, životný štýl a domáce produkty. 

Spoločnosť eBrands získava startupy len zo severských krajín.

Trh e-commerce agregátorov rýchlo rastie

Trh e-commerce agregátorov od roku 2020, keď sa tento obchodný model začal používať, rýchlo rastie. “Celosvetovo získalo 100 najväčších agregátorov už 14 miliárd eur,” uvádza Marketplace Pulse. 

“Severské krajiny sú zdatné vo vývoji a dizajne produktov, ale zručnosť komercializácie inovácií a vývozu zaostáva za zvyškom sveta,” hovorí generálny riaditeľ Robin Bade. “V severských krajinách neexistuje prostredie pre rizikový kapitál spotrebiteľských značiek. eBrands pridáva hodnotu tým, že poskytuje zručnosti na podporu globálneho rastu.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Shein hlásal udržateľnosť, teraz ho vyšetrujú
2 min. čítanie

Shein hlásal udržateľnosť, teraz ho vyšetrujú

Ide Shein a udržateľnosť dohromady? Firma tvrdí, že áno, no tieto tvrdia sú pod drobnohľadom. Taliansky úrad začal vyšetrovanie spoločnosti Infinite Styles Services CO. Limited, dublinskej firmy spravujúcej taliansku webstránku Shein. Vyšetrovanie sa zameriava hlavne na potenciálne zavádzajúce environmentálne tvrdenia, ktoré platforma uvádzala.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+