2 min. čítanie

Fashion store nahradí značka s.Oliver

Nemecká módna značka s.Oliver otvorí do konca mája 11 predajní v hypermarketoch Globus. Do nových predajní investuje necelý milión eur.

Fashion store nahradí značka s.Oliver
Zdroj: Depositphotos

s.Oliver rozširuje predajne v Česku

Nemecká módna značka s.Oliver sa rozhodla výrazne rozšíriť sieť svojich predajní v Českej republike. V období od začiatku marca do konca mája postupne otvorí 11 nových predajní v bývalých predajniach Fashion Store, ktoré sa nachádzajú v hypermarketoch Globus po celej krajine.

Nové predajne sa otvárajú v hypermarketoch Globus v Plzni, Českých Budějoviciach, Olomouci, Ústí nad Labem, Opave, Liberci, Karlových Varoch, Ostrave, Chomutove, Havířove a Brne. Zákazníkom bude ponúknutá podobná ponuka, na akú sú zvyknutí z existujúcich predajní, t. j. dámske a pánske oblečenie pre voľný čas. 

Týždenný podcast UPdate

„Zákazníci Globusu boli na prítomnosť značky s.Oliver v predajniach Fashion Store dlhodobo zvyknutí a nechceli o ňu prísť. Keď sa Globus rozhodol tieto predajne v roku 2023 zatvoriť, rozhodli sme sa sieť predajní prevziať a naďalej poskytovať zákazníkom dostupnosť ich obľúbenej značky,“ hovorí Vladislav Hypš, country manager s.Oliver pre Českú republiku a Slovensko.

Spoločnosť s.Oliver vytvorí v regiónoch približne 50 pracovných miest, pričom k dispozícii budú aj pracovné miesta na čiastočný úväzok. Celková očakávaná investícia predstavuje necelý milión eur. Zákazníci nových predajní dostanú k nákupu 25 % zľavu a darček.

Skupina s.Oliver, ktorú v roku 1969 založil Bernd Freier, pôsobí vo viac ako 30 krajinách sveta. V súčasnosti s.Oliver prevádzkuje v Českej republike 23 maloobchodných predajní a štyri outlety. Na Slovensku je ďalších päť maloobchodných predajní.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein