1 min. čítanie

Facebook predstavuje vylepšené videá

Facebook chce fullscreen videami eliminovať rušivé prvky a zabezpečiť maximálnu angažovanosť s obsahom.

Facebook predstavuje vylepšené videá
Zdroj: Meta

Lepší zážitok

Meta aktualizuje video prehrávač vo Facebooku na celú obrazovku. Prinesie konzistentný dizajn pre všetky dĺžky videí vrátane Reels, dlhších videí aj živých vysielaní.

“Keď kliknete na video kdekoľvek v aplikácii Facebook, zobrazí sa vám video na celú obrazovku vertikálne. Predtým ste v závislosti od dĺžky videa alebo miesta sledovania mohli vidieť horizontálne videá alebo videá, ktoré sa prehrávali v prehrávači podobnom feede,” uvádza Meta.

Rozšírené možnosti ovládania

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Vylepšený prehrávač je vybavený novými ovládacími prvkami, ako je režim pre celú obrazovku pre horizontálne videá a pohodlný posuvník pre plynulú navigáciu v dlhších video obsahoch. Marketingoví profesionáli teraz majú väčšiu kontrolu nad tým, ako ich publikum interaguje s ich videami, čím zlepšujú celkový užívateľský zážitok.

Personalizované odporúčania

Facebook posúva personalizované objavovanie obsahu na ďalšiu úroveň poskytovaním viac relevantných odporúčaní videí na základe záujmov užívateľov.

To sú dobré správy pre marketérov, ktorí budú môcť efektívne cieliť svoj obsah na konkrétne segmenty publika, čím zvýši pravdepodobnosť angažovanosti a konverzie.

Aktualizácie budú na začiatku spustené v USA a Kanade. Globálne spustenie môžeme očakávať v rozsahu najbližších mesiacov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+