2 min. čítanie

Európsky marketplace Joom expanduje do Ázie

Marketplace Joom môže byť pre našincov neznámym pojmom. Európsky marketplace si však za 6 rokov svojej existencie získal stabilné miesto a jeho služby každý mesiac využíva 25 miliónov užívateľov.

Európsky marketplace Joom expanduje do Ázie

Marketplace Joom môže byť pre našincov neznámym pojmom. Európsky marketplace si však za 6 rokov svojej existencie získal stabilné miesto a jeho služby každý mesiac využíva 25 miliónov užívateľov. Joom teraz spustila platformu pre lokálnych predajcov v Indii.

Spoločnosť uviedla, že v rámci prípravy na vstup do tejto ázijskej krajiny prijala viac ako 350 obchodníkov z ôsmich indických miest. V druhom štvrťroku 2023 chystá veľkú kampaň, ktorá má zvýšiť jej predaje dokonca desaťnásobne. 

Firma tiež vyvíja logistické riešenie pre indických obchodníkov prostredníctvom služby Joom Logistics, ktoré zabezpečí rýchlejšie doručenie a nižšie náklady.

Očakáva náročnú konkurenciu

Spoločnosť Joom vstupuje na už aj tak preplnený trh, na ktorom pôsobia giganti tohto odvetvia, ako sú Amazon a Flipkart. V Indii sa darí aj odvetviu priameho obchodu, v ktorom pôsobia hráči ako BoAt a Mamaearth.

Marketplace bol založený v roku 2016 v Rige v Lotyšsku, ale tohto roku presunul svoju centrálu do portugalského Lisabonu. Spoločnosť spolupracuje s najväčšími obchodníkmi z Ázie a Európskej únie a ich produkty prináša zákazníkom po celom svete. Spoločnosť Joom uvádza, že má mesačne 25 miliónov aktívnych používateľov a 20 miliónov aktívnych kupujúcich.

Ponúka produkty v rôznych kategóriách, ako je móda, šperky a zdravie a krása. Ponúka aj nové kategórie, ako napríklad cosplay predmety, včelárske výrobky, konské sedlá, drahé kamene a koberce.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+