2 min. čítanie

Európsky marketplace Joom expanduje do Ázie

Marketplace Joom môže byť pre našincov neznámym pojmom. Európsky marketplace si však za 6 rokov svojej existencie získal stabilné miesto a jeho služby každý mesiac využíva 25 miliónov užívateľov.

Európsky marketplace Joom expanduje do Ázie

Marketplace Joom môže byť pre našincov neznámym pojmom. Európsky marketplace si však za 6 rokov svojej existencie získal stabilné miesto a jeho služby každý mesiac využíva 25 miliónov užívateľov. Joom teraz spustila platformu pre lokálnych predajcov v Indii.

Spoločnosť uviedla, že v rámci prípravy na vstup do tejto ázijskej krajiny prijala viac ako 350 obchodníkov z ôsmich indických miest. V druhom štvrťroku 2023 chystá veľkú kampaň, ktorá má zvýšiť jej predaje dokonca desaťnásobne. 

Firma tiež vyvíja logistické riešenie pre indických obchodníkov prostredníctvom služby Joom Logistics, ktoré zabezpečí rýchlejšie doručenie a nižšie náklady.

Očakáva náročnú konkurenciu

Spoločnosť Joom vstupuje na už aj tak preplnený trh, na ktorom pôsobia giganti tohto odvetvia, ako sú Amazon a Flipkart. V Indii sa darí aj odvetviu priameho obchodu, v ktorom pôsobia hráči ako BoAt a Mamaearth.

Marketplace bol založený v roku 2016 v Rige v Lotyšsku, ale tohto roku presunul svoju centrálu do portugalského Lisabonu. Spoločnosť spolupracuje s najväčšími obchodníkmi z Ázie a Európskej únie a ich produkty prináša zákazníkom po celom svete. Spoločnosť Joom uvádza, že má mesačne 25 miliónov aktívnych používateľov a 20 miliónov aktívnych kupujúcich.

Ponúka produkty v rôznych kategóriách, ako je móda, šperky a zdravie a krása. Ponúka aj nové kategórie, ako napríklad cosplay predmety, včelárske výrobky, konské sedlá, drahé kamene a koberce.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+