2 min. čítanie

Európsky marketplace Joom expanduje do Ázie

Marketplace Joom môže byť pre našincov neznámym pojmom. Európsky marketplace si však za 6 rokov svojej existencie získal stabilné miesto a jeho služby každý mesiac využíva 25 miliónov užívateľov.

Európsky marketplace Joom expanduje do Ázie

Marketplace Joom môže byť pre našincov neznámym pojmom. Európsky marketplace si však za 6 rokov svojej existencie získal stabilné miesto a jeho služby každý mesiac využíva 25 miliónov užívateľov. Joom teraz spustila platformu pre lokálnych predajcov v Indii.

Spoločnosť uviedla, že v rámci prípravy na vstup do tejto ázijskej krajiny prijala viac ako 350 obchodníkov z ôsmich indických miest. V druhom štvrťroku 2023 chystá veľkú kampaň, ktorá má zvýšiť jej predaje dokonca desaťnásobne. 

Firma tiež vyvíja logistické riešenie pre indických obchodníkov prostredníctvom služby Joom Logistics, ktoré zabezpečí rýchlejšie doručenie a nižšie náklady.

Očakáva náročnú konkurenciu

Spoločnosť Joom vstupuje na už aj tak preplnený trh, na ktorom pôsobia giganti tohto odvetvia, ako sú Amazon a Flipkart. V Indii sa darí aj odvetviu priameho obchodu, v ktorom pôsobia hráči ako BoAt a Mamaearth.

Marketplace bol založený v roku 2016 v Rige v Lotyšsku, ale tohto roku presunul svoju centrálu do portugalského Lisabonu. Spoločnosť spolupracuje s najväčšími obchodníkmi z Ázie a Európskej únie a ich produkty prináša zákazníkom po celom svete. Spoločnosť Joom uvádza, že má mesačne 25 miliónov aktívnych používateľov a 20 miliónov aktívnych kupujúcich.

Ponúka produkty v rôznych kategóriách, ako je móda, šperky a zdravie a krása. Ponúka aj nové kategórie, ako napríklad cosplay predmety, včelárske výrobky, konské sedlá, drahé kamene a koberce.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+