2 min. čítanie

Erotický e-shop Ružový slon prekročil dôležitú hranicu

Ostravský e-shop s erotickými pomôckami, spodnou bielizňou a ďalším tovarom Růžovýslon.cz, ktorého stopercentným vlastníkom je podnikateľ Adam Durčák (foto), zaznamenal nebývalý obchodný rozmach. V minulom roku jeho tržby prvýkrát prekročili 200 miliónov Kč (8,3 mil. eur).

Erotický e-shop Ružový slon prekročil dôležitú hranicu

Najvyššie tržby v histórii spoločnosti

Spoločnosť Růžový slon zarobila v roku 2022 202 miliónov Kč (8,3 mil. eur), čo predstavuje medziročný nárast o 34 miliónov.  Celý český trh elektronického obchodu sa pritom vlani prepadol o 12 %. Ešte v roku 2019 dosiahli tržby spoločnosti 47 miliónov Kč (1,9 mil. eur). Čistý zisk Ružového slona vlani vyskočil zo 6,4 milióna Kč na 13,3 milióna Kč (550 tisíc eur).

Ružový slon, “skupina nadšencov, ktorí majú radi sex a všetko okolo neho”, je na trhu od roku 2010. V súčasnosti zahŕňa dve kamenné predajne v Prahe a Havířove. Záujemcom o erotiku ponúka výber niekoľkých tisícok produktov a pripravila aj stovky inštruktážnych a inšpiratívnych videí. Medzi najpredávanejší tovar patria vibrátory, masturbátory, erekčné krúžky a vákuové pumpy. Spoločnosť je tiež jedným z najväčších inzerentov spomedzi všetkých hráčov na erotickom trhu, pričom objem reklamy sa pohybuje v desiatkach miliónov korún v cenníkových cenách. Zvýšené investície do marketingu sú jedným z faktorov rastu obchodných výsledkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako najlepšie vybrať performance agentúru či freelancera
20 min. čítanie

Ako najlepšie vybrať performance agentúru či freelancera

Pri výbere dodávateľa marketingových služieb pre váš e-shop či iný projekt máte na trhu na výber viacero možností. Pri tomto výbere je veľmi dôležité vedieť sa správne rozhodnúť, ale aj vedieť si správne nastaviť očakávania. Takisto pýtať sa správne otázky a dávať si pozor na „red flags“, pri ktorých by mohol váš výber dopadnúť tak, […]

Martin Bulák Martin Bulák
CEO & PPC špecialista / BOOSTERS
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+