2 min. čítanie

Erotický e-shop Ružový slon prekročil dôležitú hranicu

Ostravský e-shop s erotickými pomôckami, spodnou bielizňou a ďalším tovarom Růžovýslon.cz, ktorého stopercentným vlastníkom je podnikateľ Adam Durčák (foto), zaznamenal nebývalý obchodný rozmach. V minulom roku jeho tržby prvýkrát prekročili 200 miliónov Kč (8,3 mil. eur).

Erotický e-shop Ružový slon prekročil dôležitú hranicu

Najvyššie tržby v histórii spoločnosti

Spoločnosť Růžový slon zarobila v roku 2022 202 miliónov Kč (8,3 mil. eur), čo predstavuje medziročný nárast o 34 miliónov.  Celý český trh elektronického obchodu sa pritom vlani prepadol o 12 %. Ešte v roku 2019 dosiahli tržby spoločnosti 47 miliónov Kč (1,9 mil. eur). Čistý zisk Ružového slona vlani vyskočil zo 6,4 milióna Kč na 13,3 milióna Kč (550 tisíc eur).

Ružový slon, “skupina nadšencov, ktorí majú radi sex a všetko okolo neho”, je na trhu od roku 2010. V súčasnosti zahŕňa dve kamenné predajne v Prahe a Havířove. Záujemcom o erotiku ponúka výber niekoľkých tisícok produktov a pripravila aj stovky inštruktážnych a inšpiratívnych videí. Medzi najpredávanejší tovar patria vibrátory, masturbátory, erekčné krúžky a vákuové pumpy. Spoločnosť je tiež jedným z najväčších inzerentov spomedzi všetkých hráčov na erotickom trhu, pričom objem reklamy sa pohybuje v desiatkach miliónov korún v cenníkových cenách. Zvýšené investície do marketingu sú jedným z faktorov rastu obchodných výsledkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?
3 min. čítanie

Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?

Spotrebiteľské návyky sa dlhodobo menia v prospech zdravia a wellness. Počet ľudí, ktorí investujú do svojho zdravia, rastie. A to vytvára nové príležitosti pre e-commerce značky. Analýza spoločností Experian a Reward, vychádza z viac ako 1,4 miliardy kartových transakcií a ukazuje, že výdavky na fitness a výživu medziročne vzrástli o 6 %. Predajcovia, ktorí sa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+