2 min. čítanie

Eobuwie.pl prichádza s novou mobilnou aplikáciou

Po mesiacoch výskumu a testovania prichádza najväčší predajca obuvi v CEE regióne s novou mobilnou aplikáciou eobuwie.pl. Týmto spôsobom si otvára cestu k spotrebiteľom, ktorí hľadajú riešenia na neustále zlepšovanie svojich nákupných skúseností v online aj offline kanáloch.

Eobuwie.pl prichádza s novou mobilnou aplikáciou

Aplikáciu vytvorila spoločnosť Future Mind

Vytvorenie novej mobilnej aplikácie je reakciou spoločnosti na súčasné dianie v m-commerce. Za poradenstvo pri výbere technológie a vytvorenie novej verzie aplikácie je zodpovedná spoločnosť Future Mind.

“Za posledných niekoľko rokov sa zmenil spôsob, akým naši zákazníci používajú svoje mobilné zariadenia, a m-obchod sa pomaly stáva dominantným kontaktným kanálom. Preto je tak dôležité zavádzať riešenia, ktoré premyslene spájajú virtuálny a offline svet a vychádzajú z neustále sa meniacich očakávaní spotrebiteľov. Výsledkom niekoľko mesačnej spolupráce so spoločnosťou Future Mind je nová verzia predajnej aplikácie, ktorá je predovšetkým hlavným kontaktným bodom medzi značkou a našimi zákazníkmi a neustálym zdrojom inšpirácie o najnovších trendoch,” hovorí Bartłomiej Sobczak, riaditeľ ecommerce vývoja spoločnosti MODIVO SA.

eobuwie.pl spúšťa novú éru mobilnej interakcie so zákazníkmi.

Dôraz na používateľskú skúsenosť

Aplikácia eobuwie.pl umožňuje zákazníkom používať individuálny čiarový kód, vďaka ktorému ich čakajú špeciálne zľavy alebo akciové ponuky. Dôležité je, že ho môžu predložiť aj v kamenných predajniach. 

“Pri spolupráci s tímom eobuwie.pl na novej verzii aplikácie sme sa zamerali na zlepšenie skúseností používateľov, ktorí ocenia pohodlné riešenia. Postarali sme sa o ucelené a moderné rozhranie. Zjednodušený proces registrácie pomocou účtov na Facebooku, Google alebo Apple ID, umožní používateľom nakupovať ešte pohodlnejšie,” hovorí Łukasz Okoński, vedúci produktového dizajnu v spoločnosti Future Mind. 

Spoločnosť Eobuwie.pl je lídrom v maloobchodnom predaji v strednej a východnej Európe a pôsobí na 19 zahraničných trhoch. Podľa Future Mind nová verzia mobilnej aplikácie ešte viac posilní pozíciu značky.

Aplikácia je riešením pre nadšencov omnichannel nakupovania

V novej verzii môžu zákazníci využiť možnosť “rezervovať a vyskúšať” ešte jednoduchším spôsobom. Vďaka využitiu pokročilých algoritmov umelej inteligencie dokáže aplikácia presne analyzovať históriu minulých transakcií zákazníkov, takže dostanú personalizované nákupné odporúčania. Využitie technológie umelej inteligencie v aplikácii navyše pozitívne ovplyvňuje tok informácií medzi všetkými predajnými kanálmi.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+