2 min. čítanie

Eobuwie.pl prichádza s novou mobilnou aplikáciou

Po mesiacoch výskumu a testovania prichádza najväčší predajca obuvi v CEE regióne s novou mobilnou aplikáciou eobuwie.pl. Týmto spôsobom si otvára cestu k spotrebiteľom, ktorí hľadajú riešenia na neustále zlepšovanie svojich nákupných skúseností v online aj offline kanáloch.

Eobuwie.pl prichádza s novou mobilnou aplikáciou

Aplikáciu vytvorila spoločnosť Future Mind

Vytvorenie novej mobilnej aplikácie je reakciou spoločnosti na súčasné dianie v m-commerce. Za poradenstvo pri výbere technológie a vytvorenie novej verzie aplikácie je zodpovedná spoločnosť Future Mind.

“Za posledných niekoľko rokov sa zmenil spôsob, akým naši zákazníci používajú svoje mobilné zariadenia, a m-obchod sa pomaly stáva dominantným kontaktným kanálom. Preto je tak dôležité zavádzať riešenia, ktoré premyslene spájajú virtuálny a offline svet a vychádzajú z neustále sa meniacich očakávaní spotrebiteľov. Výsledkom niekoľko mesačnej spolupráce so spoločnosťou Future Mind je nová verzia predajnej aplikácie, ktorá je predovšetkým hlavným kontaktným bodom medzi značkou a našimi zákazníkmi a neustálym zdrojom inšpirácie o najnovších trendoch,“ hovorí Bartłomiej Sobczak, riaditeľ ecommerce vývoja spoločnosti MODIVO SA.

eobuwie.pl spúšťa novú éru mobilnej interakcie so zákazníkmi.

Dôraz na používateľskú skúsenosť

Aplikácia eobuwie.pl umožňuje zákazníkom používať individuálny čiarový kód, vďaka ktorému ich čakajú špeciálne zľavy alebo akciové ponuky. Dôležité je, že ho môžu predložiť aj v kamenných predajniach. 

“Pri spolupráci s tímom eobuwie.pl na novej verzii aplikácie sme sa zamerali na zlepšenie skúseností používateľov, ktorí ocenia pohodlné riešenia. Postarali sme sa o ucelené a moderné rozhranie. Zjednodušený proces registrácie pomocou účtov na Facebooku, Google alebo Apple ID, umožní používateľom nakupovať ešte pohodlnejšie,“ hovorí Łukasz Okoński, vedúci produktového dizajnu v spoločnosti Future Mind. 

Spoločnosť Eobuwie.pl je lídrom v maloobchodnom predaji v strednej a východnej Európe a pôsobí na 19 zahraničných trhoch. Podľa Future Mind nová verzia mobilnej aplikácie ešte viac posilní pozíciu značky.

Aplikácia je riešením pre nadšencov omnichannel nakupovania

V novej verzii môžu zákazníci využiť možnosť „rezervovať a vyskúšať“ ešte jednoduchším spôsobom. Vďaka využitiu pokročilých algoritmov umelej inteligencie dokáže aplikácia presne analyzovať históriu minulých transakcií zákazníkov, takže dostanú personalizované nákupné odporúčania. Využitie technológie umelej inteligencie v aplikácii navyše pozitívne ovplyvňuje tok informácií medzi všetkými predajnými kanálmi.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+