
Aplikáciu vytvorila spoločnosť Future Mind
Vytvorenie novej mobilnej aplikácie je reakciou spoločnosti na súčasné dianie v m-commerce. Za poradenstvo pri výbere technológie a vytvorenie novej verzie aplikácie je zodpovedná spoločnosť Future Mind.
“Za posledných niekoľko rokov sa zmenil spôsob, akým naši zákazníci používajú svoje mobilné zariadenia, a m-obchod sa pomaly stáva dominantným kontaktným kanálom. Preto je tak dôležité zavádzať riešenia, ktoré premyslene spájajú virtuálny a offline svet a vychádzajú z neustále sa meniacich očakávaní spotrebiteľov. Výsledkom niekoľko mesačnej spolupráce so spoločnosťou Future Mind je nová verzia predajnej aplikácie, ktorá je predovšetkým hlavným kontaktným bodom medzi značkou a našimi zákazníkmi a neustálym zdrojom inšpirácie o najnovších trendoch,” hovorí Bartłomiej Sobczak, riaditeľ ecommerce vývoja spoločnosti MODIVO SA.
eobuwie.pl spúšťa novú éru mobilnej interakcie so zákazníkmi.
Dôraz na používateľskú skúsenosť
Aplikácia eobuwie.pl umožňuje zákazníkom používať individuálny čiarový kód, vďaka ktorému ich čakajú špeciálne zľavy alebo akciové ponuky. Dôležité je, že ho môžu predložiť aj v kamenných predajniach.
“Pri spolupráci s tímom eobuwie.pl na novej verzii aplikácie sme sa zamerali na zlepšenie skúseností používateľov, ktorí ocenia pohodlné riešenia. Postarali sme sa o ucelené a moderné rozhranie. Zjednodušený proces registrácie pomocou účtov na Facebooku, Google alebo Apple ID, umožní používateľom nakupovať ešte pohodlnejšie,” hovorí Łukasz Okoński, vedúci produktového dizajnu v spoločnosti Future Mind.
Spoločnosť Eobuwie.pl je lídrom v maloobchodnom predaji v strednej a východnej Európe a pôsobí na 19 zahraničných trhoch. Podľa Future Mind nová verzia mobilnej aplikácie ešte viac posilní pozíciu značky.
Aplikácia je riešením pre nadšencov omnichannel nakupovania
V novej verzii môžu zákazníci využiť možnosť “rezervovať a vyskúšať” ešte jednoduchším spôsobom. Vďaka využitiu pokročilých algoritmov umelej inteligencie dokáže aplikácia presne analyzovať históriu minulých transakcií zákazníkov, takže dostanú personalizované nákupné odporúčania. Využitie technológie umelej inteligencie v aplikácii navyše pozitívne ovplyvňuje tok informácií medzi všetkými predajnými kanálmi.