2 min. čítanie

ECOMMERCE ONE a Banxware pomôžu e-shopom s financovaním

Nemecká spoločnosť ECOMMERCE ONE oznámila spoluprácu s fintech spoločnosťou Banxware. Internetoví predajcovia, ktorí používajú platformu ECOMMERCE ONE, tak majú prístup k riešeniu okamžitého digitálneho financovania. Cieľom spoločnosti Banxware je zjednodušiť prístup ku kapitálu pomocou podnikateľských úverov. 

ECOMMERCE ONE a Banxware pomôžu e-shopom s financovaním

Potreba väčšej likvidity

Podľa Miriam Wohlfarth, výkonnej riaditeľky spoločnosti Banxware, zvýšenie inflácie znamená vysoké riziko likvidity predovšetkým pre malé a stredné podniky. Tradičné banky nedokážu v krátkom čase kompenzovať nedostatok finančných prostriedkov, a to kvôli byrokratickým procesom. Následkom toho musia mnohé podniky vyhlásiť konkurz. 

Vďaka digitálnemu procesu podávania žiadostí je Banxware schopný spracovať žiadosti o financovanie do 15 minút. Spoločnosti majú spravidla prístup k schváleným prostriedkom do 24 hodín. Cieľom je pomôcť malým a stredným podnikom a demokratizovať prístup ku kapitálu.

Financovanie pre partnerov ECOMMERCE ONE

Odteraz môžu partneri, ktorí podnikajú prostredníctvom platformových riešení siete ECOMMERCE ONE, žiadať o podnikové financovanie priamo. ECOMMERCE ONE je ekosystém, ktorý vytvára pridanú hodnotu pre online obchodovanie prostredníctvom spolupráce rôznych softvérových spoločností. Medzi tieto spoločnosti patria poskytovatelia multikanálových služieb Afterbuy a DreamRobot, ako aj poskytovateľ softvéru Gambio.

Softvérové riešenia a služby ECOMMERCE ONE podporujú online predajcov v celom hodnotovom reťazci a majú im uľahčiť prácu. Vďaka partnerstvu s Banxware rozhodujú o dĺžke, výške a účele financovania samotní žiadatelia. Ako potvrdil zástupca spoločnosti ECOMMERCE ONE, výška financovania, ako aj výška splátok, sa určujú podľa najnovších tržieb, nie podľa obchodných transakcií, ako to často býva v prípade tradičných úverov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
3 min. čítanie

Tretina ľudí chce, aby im bola objednávka z e-shopu doručená v deň objednania. Generácia Z je ešte náročnejšia

Rýchlosť dodania zostáva jedným z hlavných argumentov pre výber e-shopu, v ktorom zákazník nakúpi. Očakávania nakupujúcich však stále ďaleko predbiehajú realitu na trhu. Hoci takmer tretina nakupujúcich by uvítala doručenie v ten istý deň, iba 15 % nákupov túto potrebu spĺňa. Mladí ľudia sú ešte náročnejší na rýchlosť. Pozrite si výsledky nášho rozsiahleho prieskumu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+