2 min. čítanie

ECOMMERCE ONE a Banxware pomôžu e-shopom s financovaním

Nemecká spoločnosť ECOMMERCE ONE oznámila spoluprácu s fintech spoločnosťou Banxware. Internetoví predajcovia, ktorí používajú platformu ECOMMERCE ONE, tak majú prístup k riešeniu okamžitého digitálneho financovania. Cieľom spoločnosti Banxware je zjednodušiť prístup ku kapitálu pomocou podnikateľských úverov. 

ECOMMERCE ONE a Banxware pomôžu e-shopom s financovaním

Potreba väčšej likvidity

Podľa Miriam Wohlfarth, výkonnej riaditeľky spoločnosti Banxware, zvýšenie inflácie znamená vysoké riziko likvidity predovšetkým pre malé a stredné podniky. Tradičné banky nedokážu v krátkom čase kompenzovať nedostatok finančných prostriedkov, a to kvôli byrokratickým procesom. Následkom toho musia mnohé podniky vyhlásiť konkurz. 

Vďaka digitálnemu procesu podávania žiadostí je Banxware schopný spracovať žiadosti o financovanie do 15 minút. Spoločnosti majú spravidla prístup k schváleným prostriedkom do 24 hodín. Cieľom je pomôcť malým a stredným podnikom a demokratizovať prístup ku kapitálu.

Financovanie pre partnerov ECOMMERCE ONE

Odteraz môžu partneri, ktorí podnikajú prostredníctvom platformových riešení siete ECOMMERCE ONE, žiadať o podnikové financovanie priamo. ECOMMERCE ONE je ekosystém, ktorý vytvára pridanú hodnotu pre online obchodovanie prostredníctvom spolupráce rôznych softvérových spoločností. Medzi tieto spoločnosti patria poskytovatelia multikanálových služieb Afterbuy a DreamRobot, ako aj poskytovateľ softvéru Gambio.

Softvérové riešenia a služby ECOMMERCE ONE podporujú online predajcov v celom hodnotovom reťazci a majú im uľahčiť prácu. Vďaka partnerstvu s Banxware rozhodujú o dĺžke, výške a účele financovania samotní žiadatelia. Ako potvrdil zástupca spoločnosti ECOMMERCE ONE, výška financovania, ako aj výška splátok, sa určujú podľa najnovších tržieb, nie podľa obchodných transakcií, ako to často býva v prípade tradičných úverov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+