
Beatrix Vojteková, GymBeam: Prečo sa raketový e-shop rozhodne pre kamenné prevádzky?
GymBeam netreba špeciálne predstavovať. Slovenská firma láme rekordy predajov u nás aj v zahraničí a zaobíde sa pri tom aj bez kamennej prevádzky. Napriek tomu sa pustili do budovania Fitness Hubov. Nie sú to totiž obyčajné predajne, ale miesta, kde sa buduje komunita a posilňuje vnímanie značky. Beatrix odhalila, ako vo firme premýšľajú nad novými konceptami, podľa čoho si vyberajú nové miesta a ukázala aj unikátne zážitky, ktoré tam návštevníci môžu vyskúšať, objaviť či rovno nakúpiť.

Beatrix Vojteková, GymBeam
Jakub Jarabica, Blueweb: Furt dačo! Alebo ako pracovať s dátami
Súčasná doba prináša podnikaniu plno výziev a mnoho e-shopov si kladie otázku, ako začať zarábať. Jakub sa v druhej prednáške večera zameral na dôležitú vec – zákaznícke dáta v e-commerce. Priblížil rozdiel medzi zero, first, second a third party data. Okrem iného tiež vysvetlil, ako si urobiť poriadok v postprocese údajov, ktoré ste nazbierali.
Juraj Tobák, Michal Tóth: Rast biznisu ako riziko?
Hoci financie pre mnohých ľudí pracujúcich v e-commerce nie sú sexi zvučná téma, nepochybne ich nemôžeme stavať na druhú koľaj. Pri tretej prednáške sa na pódiu ocitli hneď dvaja rečníci, obaja znalí procesov aj problémov, ktoré môžu vzniknúť v spojitosti so zlým finančným riadením. Juraj Tobák spolu s Michalom Tóthom ukázali, že správne nastavené finančné procesy nielen šetria čas a peniaze, ale poskytujú aj jasný prehľad o kľúčových ukazovateľoch.

Michal Tóth a Juraj Tobák
Jakub Absolon, ASAP Translation: AI ako pomocník pri prekladoch
Strojový preklad môže výrazne zefektívniť expanziu e-shopu na zahraničné trhy – tvrdí CEO prekladateľskej agentúry, Jakub Absolon. Na jednej strane poskytuje rýchle a cenovo dostupné preklady produktových popisov, marketingových kampaní a, samozrejme, pomôže aj so zákazníckym servisom. Jakub v prednáške ukázal cestu ku kvalitným strojovým prekladom a priblížil tiež, ako minimalizovať riziko nevhodnej komunikácie.

Jaro Chrapko, Jakub Jarabica, Jakub Absolon
Jaro Chrapko, Dedoles: Dnes je e-commerce ťažký
Príbeh značky Dedoles je inšpiráciou, ale zároveň varovným prstom pre podnikateľov. E-commerce čelí neustálym zmenám, ktoré môžu ohroziť udržateľnosť biznisu. Jaro Chrapko stál na čele úspešného e-shopu Dedoles, dnes pôsobí ako jeho Strategy Advisor. Na konferencii predstavil framework, ktorý firmám pomáha reagovať na situácie, keď ich biznis model prestáva fungovať. Tento prístup umožní e-shopom prispôsobiť sa novým výzvam a nájsť cestu k dlhodobej stabilite a rastu.
Diskusia, súťaž, networking
Na Ecommerce Bridge LIVE nejde len o prednášky. Účastníci majú priestor klásť otázky hneď po prezentáciách, ale aj počas panelovej diskusie, kde môžu získať hlbší pohľad na témy, ktoré ich zaujímajú. Vďaka komornej atmosfére, ktorú na eventoch tvoríme, je navyše jednoduché nadviazať osobné kontakty s rečníkmi, porozprávať sa s nimi neformálne či urobiť si spoločnú fotku.

Panelová diskusia so všetkými prednášajúcimi
Ak pri tom chcete byť nabudúce aj vy, pozývame vás do Prešova. Na pódiu budú rečniť odborníci ako Martin Fodora (Wilsondo), Mário Babej (Wame), Filip Mérai (SPS), Alžbeta Ivanovičová (Lighting Beetle*) a Dominika Kurtová (Decathlon).
Chcem vidieť programZabezpečte si svoje miesto – lístky sú do 20. februára za výhodnú Early Bird cenu!