3 min. čítanie

Ecommerce Bridge LIVE v Žiline vypredal synagógu. Sumarizujeme prednášky všetkých speakrov

Ecommerce Bridge LIVE opäť priniesol inšpiratívne stretnutie ľudí z e-commerce sveta – tentokrát sme sa stretli v úžasných priestoroch žilinskej Novej synagógy, ktorú sa nám podarilo vypredať. Každé podujatie má svoju jedinečnú atmosféru a ani tentoraz nechýbali praktické skúsenosti z úspešných e-shopov, agentúr či finančného sektora. Okrem prednášok a diskusií bol priestor aj na networking, výmenu skúseností a neformálne rozhovory. Pozrite sa, ako to vyzeralo a čo si účastníci odniesli z tejto nabitej konferencie.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Ecommerce Bridge LIVE v Žiline vypredal synagógu. Sumarizujeme prednášky všetkých speakrov

Beatrix Vojteková, GymBeam: Prečo sa raketový e-shop rozhodne pre kamenné prevádzky?

GymBeam netreba špeciálne predstavovať. Slovenská firma láme rekordy predajov u nás aj v zahraničí a zaobíde sa pri tom aj bez kamennej prevádzky. Napriek tomu sa pustili do budovania Fitness Hubov. Nie sú to totiž obyčajné predajne, ale miesta, kde sa buduje komunita a posilňuje vnímanie značky. Beatrix odhalila, ako vo firme premýšľajú nad novými konceptami, podľa čoho si vyberajú nové miesta a ukázala aj unikátne zážitky, ktoré tam návštevníci môžu vyskúšať, objaviť či rovno nakúpiť.

Beatrix Vojteková, GymBeam

Jakub Jarabica, Blueweb: Furt dačo! Alebo ako pracovať s dátami

Súčasná doba prináša podnikaniu plno výziev a mnoho e-shopov si kladie otázku, ako začať zarábať. Jakub sa v druhej prednáške večera zameral na dôležitú vec – zákaznícke dáta v e-commerce. Priblížil rozdiel medzi zero, first, second a third party data. Okrem iného tiež vysvetlil, ako si urobiť poriadok v postprocese údajov, ktoré ste nazbierali.

Juraj Tobák, Michal Tóth: Rast biznisu ako riziko?

Hoci financie pre mnohých ľudí pracujúcich v e-commerce nie sú sexi zvučná téma, nepochybne ich nemôžeme stavať na druhú koľaj. Pri tretej prednáške sa na pódiu ocitli hneď dvaja rečníci, obaja znalí procesov aj problémov, ktoré môžu vzniknúť v spojitosti so zlým finančným riadením. Juraj Tobák spolu s Michalom Tóthom ukázali, že správne nastavené finančné procesy nielen šetria čas a peniaze, ale poskytujú aj jasný prehľad o kľúčových ukazovateľoch.

Michal Tóth a Juraj Tobák

Jakub Absolon, ASAP Translation: AI ako pomocník pri prekladoch

Strojový preklad môže výrazne zefektívniť expanziu e-shopu na zahraničné trhy – tvrdí CEO prekladateľskej agentúry, Jakub Absolon. Na jednej strane poskytuje rýchle a cenovo dostupné preklady produktových popisov, marketingových kampaní a, samozrejme, pomôže aj so zákazníckym servisom. Jakub v prednáške ukázal cestu ku kvalitným strojovým prekladom a priblížil tiež, ako minimalizovať riziko nevhodnej komunikácie.

Jaro Chrapko, Jakub Jarabica, Jakub Absolon

Jaro Chrapko, Dedoles: Dnes je e-commerce ťažký

Príbeh značky Dedoles je inšpiráciou, ale zároveň varovným prstom pre podnikateľov. E-commerce čelí neustálym zmenám, ktoré môžu ohroziť udržateľnosť biznisu. Jaro Chrapko stál na čele úspešného e-shopu Dedoles, dnes pôsobí ako jeho Strategy Advisor. Na konferencii predstavil framework, ktorý firmám pomáha reagovať na situácie, keď ich biznis model prestáva fungovať. Tento prístup umožní e-shopom prispôsobiť sa novým výzvam a nájsť cestu k dlhodobej stabilite a rastu.

Diskusia, súťaž, networking

Na Ecommerce Bridge LIVE nejde len o prednášky. Účastníci majú priestor klásť otázky hneď po prezentáciách, ale aj počas panelovej diskusie, kde môžu získať hlbší pohľad na témy, ktoré ich zaujímajú. Vďaka komornej atmosfére, ktorú na eventoch tvoríme, je navyše jednoduché nadviazať osobné kontakty s rečníkmi, porozprávať sa s nimi neformálne či urobiť si spoločnú fotku.

Panelová diskusia so všetkými prednášajúcimi

Ak pri tom chcete byť nabudúce aj vy, pozývame vás do Prešova. Na pódiu budú rečniť odborníci ako Martin Fodora (Wilsondo), Mário Babej (Wame), Filip Mérai (SPS), Alžbeta Ivanovičová (Lighting Beetle*) a Dominika Kurtová (Decathlon).

Chcem vidieť program

Zabezpečte si svoje miesto – lístky sú do 20. februára za výhodnú Early Bird cenu!

Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce day 2025: Úspešné príbehy e-shopov začínajú tu
3 min. čítanie

E-commerce day 2025: Úspešné príbehy e-shopov začínajú tu

Ako premeniť e-shop na strategicky riadenú značku? Ako získať lojálnych zákazníkov, rozvíjať svoj biznis a dlhodobo rásť? E-commerce day Bratislava prináša odpovede pre všetkých ambicióznych e-shopárov, ktorí chcú svoj biznis posunúť na vyššiu úroveň. Celodenná konferencia, ktorá sa koná 3. apríla 2025 v Bratislave v hoteli Vienna House Easy, ponúkne inšpiráciu, praktické know-how aj exkluzívny […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+