V 20 prednáškach, 10 workshopoch a konzultačnej zóne sa môžete tešiť na mená rečníkov i partnerov, ktoré rezonujú aktuálnou českou e-commerce scénou a navyše sa stretnete s viac ako 450 zástupcami e-shopov z celého Slovenska a Českej republiky.
A čerešnička na torte? Majitelia a zástupcovia e-shopov majú vstup na konferenciu úplne zadarmo.
Príďte spoločne diskutovať a zdieľať skúsenosti
Médiá sa v poslednom čase čoraz častejšie prikláňajú k tvrdeniam, že sa slovenská a česká e-commerce otriasajú v základoch. Ďaleko od pravdy pritom nie sú. Zažívame druhý rok nástupu marketplace gigantov na český a slovenský trh. Cookies tretích strán pomaly, ale isto vyzerajú svoj koniec, začína sa hovoriť o Customer Data Platforms ako o ich nástupcoch a o tom, že veľa firiem so svojou reakciou na zmeny otáľa. A v neposlednom rade, kto dostatočne rýchlo neadaptuje AI, tomu možno raz a navždy ujde vlak.
Príďte si v týchto turbulentných časoch vypočuť, aké sú aktuálne prístupy, trendy a odporúčania odborníkov, a tiež, akou cestou sa vydávajú ostatné e-shopy.
Stretnite sa tvárou v tvár s úspešnými e-shopármi
Andrea Postrelencová z HOLOKOLO Vám vo svojej prednáške vysvetlí, prečo podľa nej môže úspešný e-commerce príbeh vytvoriť ktokoľvek, a prinesie tak vlnu inšpirácie nielen ženám v odvetví online predaja. Adam Cvik z e-shopu BloomRobbins nám následne porozpráva o tom, ako vyťažiť maximum zo spolupráce s influencermi.
Vôbec prvýkrát na E-commerce day predstavíme aj prednášku v angličtine, a to v podaní Yassaman Omidbakhshovej z veľmi úspešného e-shopu EYERIM.
Držte krok v oblasti dát a zákazníckych skúseností
Ako sa vyvíja slovenský a český e-commerce trh a aké očakávať trendy nám na základe svojich dát formou prednášky načrtne Matěj Kapošváry. Spoločne s Lukášom Puldom nahliadnete pod pokrievku najčastejších chýb e-shopov v oblasti komunikácie so zákazníkom. Jaroslav Janíček sa s Vami zase podelí o výsledky svojej českej štúdie zameriavajúcej sa na zľavy, kupóny a akcie.
S Janom Janouškovcom sa tiež pozriete na to, ako nastaviť stratégiu výkonnostného marketingu. Vo svojom workshope Vám odhalí ako ju správne nastaviť, ako ju analyzovať a aké metriky sledovať na dosiahnutie maximálneho výkonu.
Presvedčte sa, že vzťah zákazníka k e-shopu je stále kľúčový
Michal Badík sa s Vami vo svojej prednáške podelí o to, ako po štyroch rokoch začal so svojou značkou nanovo, a to vďaka jej rebrandingu. Naň tématicky nadviaže workshop Matěja Vala venujúci sa princípom aj praktickým radám pre budovanie značky, ktorá sa nestratí v dave.
Ako sa zamerať na emócie a nebojovať iba s cenou Vám vrátane metód a techník prezradí Adam Ryba. Práve emócie totiž ovplyvňujú, či u Vás zákazník nakúpi raz alebo desaťkrát. Apel na dôveryhodnosť zase bude viditeľný v prednáške Ivana Kopčíka, ktorý varuje pred tým, že môže podoba Vašich stránok zákazníka odradiť a ponúkne Vám praktické rady a ukážky, ako dôveryhodnosť svojho e-shopu ihneď zlepšiť.
Zamerajte sa na produkt a sklad
Útočníci, obrancovia a simulanti – ako dobre poznáte svoje produkty v e-shope? S Jiřím Guňkou a Vladimírom Trevisanom sa zameriate na to, ako pracovať s produktovým portfóliom, nájsť silné produkty a vyťažiť z nich maximum. Jakub Chramosta a Jiří Zbirovský Vám tiež vysvetlia, čo sú kľúčové produktové dáta a ako s nimi pracovať.
V riadení expedície veľmi jednoducho môže vzniknúť aj úplný chaos. Branislav Balaškovič Vám vo svojej prednáške porozpráva o tom, ako správne nastaviť procesy a značenie a ako v sklade navždy urobiť poriadok.
Buďme v tom spoločne na októbrovom E-commerce day 2024 v Bratislave
20 prednášok, 10 workshopov, diskusia s odborníkmi, konzultačná zóna, sprievodný program, riadený networking, afterparty, viac ako 450 e-shopárov na jednom mieste.
Možnosť učiť a posúvať sa, nasledovať aktuálne trendy, byť tak napred pred svojou konkurenciou a posúvať svoj biznis dopredu. To sú dôvody, prečo by ste jesenný bratislavský E-commerce day rozhodne nemali vynechať.
Neváhajte, registrujte sa a buďte pri tom s nami. Registrácia sa rýchlo plní.
Organizátorom E-commerce day je nezisková organizácia GUG, ktorej poslaním je vzdelávať ľudí (nielen) v Českej republike. Za vznikom konferencie pôvodne stojí zámer zabezpečiť kvalitnú konferenciu zameranú na oblasť českej e-commerce, ktorá na Morave do tej chvíle nebola príliš dostupná. V roku 2024 konferencia E-commerce day úspešne expandovala na Slovensko.
Tlačová správa