Viete, na čo si dávať pozor v obchodných podmienkach, aby sa reklamácie zákazníkov nepremenili na nočnú moru? Po ktorých údajoch na vašom webe ide pri svojich kontrolách obchodná inšpekcia? Ako nastaviť či upraviť zmluvy s dodávateľmi, aby ste sa vyhli problémom (vrátane tých, ktoré teraz riešia e-shoperi v súvislosti s aktuálnou situáciou)? Toto všetko a veľa ďalších záležitostí vám objasnia Andrea Pavelcová s Karolínou Kropíkovou.
Najbližší voľný termín je už 16. apríla 2020. Prihlasovať sa môžete TU >>
Od povinných údajov na webe, cez najčastejšie chyby, po ktorých ide obchodná inšpekcia, po veci, nad ktorými sa dá prižmúriť oko.
Čo by v nich nemalo chýbať, ako, kedy a o čom zákazníka informovať, ako nastaviť odstúpenie od zmluvy.
Ako nastaviť zmluvy, aby nečakaný výpadok alebo zdržanie dodávok nepadli na vašu hlavu? Čo v nich naopak upraviť, keď už objednaný tovar kvôli nízkemu dopytu nepotrebujete?
Riadiť sa heslom „náš zákazník, náš pán“ je síce chvályhodné, prefíkanosť niektorých zákazníkov vás ale v kombinácii s neznalosťou presných medzí reklamácií môže priviesť na dno.
S tým totiž e-shoperi pracujú úplne všade – od nákupného košíka, cez newsletter, po sociálne siete. A je to tenký ľad.
Andrej už preškolila viac ako stovky začínajúcich aj skúsených podnikateľov, e-shoperov a marketérov. Nečakajte citovanie paragrafov a strohú reč advokátov, ale nálož príkladov z praxe v podaní, ktoré vás rozhodne nebude nudiť. Andrea sa totiž orientuje nie len vo svete zákonov, ale aj vo svete podnikania – sama úspešne rozbehla niekoľko projektov a e-shopov.
Špecializácia:
Karolína vyniká a teda aj prednáša v oblasti obchodného práva, práva duševného vlastníctva, ecommerce a GDPR. Vo svojej praxi už pomohla spoločnostiam i jednotlivcom predísť alebo vyriešiť stovky problémov a zložitých právnych situácií.
Špecializácia
Vládneme paragrafmi, ale hovoríme ľudskou rečou. Pomáhame startupom, eshopom, marketérom, začínajúcim aj skúseným podnikateľom a jednému rysovi.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.