Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

E-shop právne správne – webinár advokátskej kancelárie eLegal

Viete, na čo si dávať pozor v obchodných podmienkach, aby sa reklamácie zákazníkov nepremenili na nočnú moru? Po ktorých údajoch na vašom webe ide pri svojich kontrolách obchodná inšpekcia? Ako nastaviť či upraviť zmluvy s dodávateľmi, aby ste sa vyhli problémom (vrátane tých, ktoré teraz riešia e-shoperi v súvislosti s aktuálnou situáciou)? Toto všetko a veľa ďalších záležitostí vám objasnia Andrea Pavelcová s Karolínou Kropíkovou.

E-shop právne správne – webinár advokátskej kancelárie eLegal

Najbližší voľný termín je už 16. apríla 2020. Prihlasovať sa môžete TU >>

Čo sa na webinári naučíte?

Aké povinnosti máte ako prevádzkovateľ e-shopu

Od povinných údajov na webe, cez najčastejšie chyby, po ktorých ide obchodná inšpekcia, po veci, nad ktorými sa dá prižmúriť oko.

Ako si nastaviť všeobecné obchodné podmienky

Čo by v nich nemalo chýbať, ako, kedy a o čom zákazníka informovať, ako nastaviť odstúpenie od zmluvy.

Na čo myslieť pri zmluvách s dodávateľmi a obchodnými partnermi

Ako nastaviť zmluvy, aby nečakaný výpadok alebo zdržanie dodávok nepadli na vašu hlavu? Čo v nich naopak upraviť, keď už objednaný tovar kvôli nízkemu dopytu nepotrebujete?

Ako riešiť reklamácie zákazníkov

Riadiť sa heslom „náš zákazník, náš pán“ je síce chvályhodné, prefíkanosť niektorých zákazníkov vás ale v kombinácii s neznalosťou presných medzí reklamácií môže priviesť na dno.

Ako sa popasovať s ochranou osobných údajov

S tým totiž e-shoperi pracujú úplne všade – od nákupného košíka, cez newsletter, po sociálne siete. A je to tenký ľad.

Komu sa webinár hodí?

  • majitelia e-shopov a všetci, ktorí o založení e-shopu uvažujú
  • agentúry alebo freelanceri, ktorí majú vo svojom klientskom portfóliu e-shopy
  • zamestnanci e-shopu, ktorí majú na starosti správu webu, zákaznícu komunikáciu alebo marketing

Školitelia

ANDREA PAVELCOVÁ

Andrej už preškolila viac ako stovky začínajúcich aj skúsených podnikateľov, e-shoperov a marketérov. Nečakajte citovanie paragrafov a strohú reč advokátov, ale nálož príkladov z praxe v podaní, ktoré vás rozhodne nebude nudiť. Andrea sa totiž orientuje nie len vo svete zákonov, ale aj vo svete podnikania – sama úspešne rozbehla niekoľko projektov a e-shopov.

Špecializácia:

  • Práve v ecommerce
  • Marketingové právo
  • Autorské práva a duševné vlastníctvo

KAROLÍNA KROPÍKOVÁ

Karolína vyniká a teda aj prednáša v oblasti obchodného práva, práva duševného vlastníctva, ecommerce a GDPR. Vo svojej praxi už pomohla spoločnostiam i jednotlivcom predísť alebo vyriešiť stovky problémov a zložitých právnych situácií.

Špecializácia

  • Autorské práva a duševné vlastníctvo
  • GDPR a ochrana osobných údajov
  • Korporátne & obchodné právo, M&A
  • Právo v ecommerce
Zdieľať článok
Tento článok ti prináša

eLegal

eLegal je advokátna kancelária, ktorá sa vyznačuje moderným prístupom k právu. Ponúka širokú škálu služieb, vrátane korporátneho a obchodného práva, práva v oblasti e-commerce, IT práva a technológií, marketingového práva, GDPR a ochrany osobných údajov, autorských práv a duševného vlastníctva.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?
4 min. čítanie

88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?

Najnovšia výročná správa spoločnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prináša nové poznatky o tom, kam sa uberajú očakávania súčasných nakupujúcich. Prieskum sa uskutočnil na vzorke viac ako 8 000 zákazníkov z krajín ako USA, Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Kanada, Austrália a India. Prečo je omnichannel buzzwordom súčasnosti? A ktoré stratégie si musia značky osvojiť, aby […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo je zážitkové nakupovanie?
3 min. čítanie

Čo je zážitkové nakupovanie?

Poznáte pojem Immersive Shopping? Môžeme ho preložiť aj ako zážitkové nakupovanie. Ide o obchodnú stratégiu, ktorá spája digitálne inovácie so zaujímavými a hmatateľnými aspektmi tradičného retailu. Kombinuje digitálny a fyzický svet s cieľom vytvoriť nezabudnuteľné a pútavé zážitky prostredníctvom najmodernejších technológií, ako sú virtuálna realita (VR), rozšírená realita (AR) a live shopping.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Robíte podcast, ale bez videa? Oberáte sa o sledovateľov
4 min. čítanie

Robíte podcast, ale bez videa? Oberáte sa o sledovateľov

Z podcastov sa stala dominantná forma zábavy. Možno by ste ani nečakali, že sú tu s nami už viac ako dve desaťročia. Vo svojich začiatkoch boli známe ako audioblogging. Šlo o jednoduché audio súbory zdieľané online. Zo špecializovaného média pre technologických nadšencov sa za posledné roky stali mainstreamovou zábavou a podcasty dnes počúvajú milióny ľudí […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+