2 min. čítanie

E-shop Ovečkárna otvára kamenný obchod v Prahe

Ovečkárna otvorila svoju prvú pražskú pobočku, po Zlíne je to druhý e-shop s výrobkami najmä z ovčej vlny.

E-shop Ovečkárna otvára kamenný obchod v Prahe
Zdroj: Oveckarna

Po Zlíne otvára Ovečkárna predajňu aj v Prahe

Ovečkárna, e-shop s výrobkami najmä z ovčej vlny a ďalších prírodných materiálov, otvoril svoju prvú pražskú pobočku. Po minuloročnom otvorení predajne Ovečkárna v Zlíne je to už druhá predajňa, kde sa zákazníci môžu s jej výrobkami zoznámiť na vlastnej koži.

V pražskej predajni na Národní ulici chce Ovečkárna ponúknuť svojim zákazníkom možnosť osobnej skúsenosti s výrobkami z vlny. Rovnako ako predajňa v Zlíne chce návštevníkom poskytnúť útulnú a hrejivú domácu atmosféru.

“Pražská predajňa je pre nás logickým krokom v prepojení e-shopu a maloobchodu, ktoré sme si už vyskúšali s predajňou v Zlíne. Vzhľadom na širokú zákaznícku základňu v Prahe a stredných Čechách je pre nás Praha jasnou voľbou. Otvorením predajne na Národní 38 chceme dostať náš tovar k väčšiemu počtu zákazníkov a tým súčasným umožniť, aby si tovar oťukali v kamennej predajni. V našej novej predajni si môžu pozrieť široký sortiment posteľného prádla, bytových doplnkov, oblečenia, obuvi a ďalších výrobkov z ovčej vlny, všetko si ohmatať a vyskúšať na vlastnej koži. V najbližších rokoch uvažujeme o rozšírení maloobchodnej predajne aj mimo Českej republiky. Naša hlavná pozornosť však naďalej plne smeruje k rastu maloobchodného predaja,” hovorí Ondřej Machala, generálny riaditeľ spoločnosti Ovečkárna.

Ovečkárna bola založená v roku 2009 v Zlíne, keď začala s predajom na tradičných trhoch v okolitých mestách. V roku 2011 sa presunula do online sveta a o osem rokov neskôr získala titul najlepší e-shop na Heureke. Svoj tovar dováža nielen do Českej republiky, ale aj na Slovensko, do Maďarska, Rakúska, Nemecka a Rumunska. Jej cieľom je expandovať so svojimi výrobkami do celej Európy.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?
3 min. čítanie

Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?

Spotrebiteľské návyky sa dlhodobo menia v prospech zdravia a wellness. Počet ľudí, ktorí investujú do svojho zdravia, rastie. A to vytvára nové príležitosti pre e-commerce značky. Analýza spoločností Experian a Reward, vychádza z viac ako 1,4 miliardy kartových transakcií a ukazuje, že výdavky na fitness a výživu medziročne vzrástli o 6 %. Predajcovia, ktorí sa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+