Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

E-shop Ovečkárna otvára kamenný obchod v Prahe

Ovečkárna otvorila svoju prvú pražskú pobočku, po Zlíne je to druhý e-shop s výrobkami najmä z ovčej vlny.

E-shop Ovečkárna otvára kamenný obchod v Prahe
Zdroj: Oveckarna

Po Zlíne otvára Ovečkárna predajňu aj v Prahe

Ovečkárna, e-shop s výrobkami najmä z ovčej vlny a ďalších prírodných materiálov, otvoril svoju prvú pražskú pobočku. Po minuloročnom otvorení predajne Ovečkárna v Zlíne je to už druhá predajňa, kde sa zákazníci môžu s jej výrobkami zoznámiť na vlastnej koži.

V pražskej predajni na Národní ulici chce Ovečkárna ponúknuť svojim zákazníkom možnosť osobnej skúsenosti s výrobkami z vlny. Rovnako ako predajňa v Zlíne chce návštevníkom poskytnúť útulnú a hrejivú domácu atmosféru.

“Pražská predajňa je pre nás logickým krokom v prepojení e-shopu a maloobchodu, ktoré sme si už vyskúšali s predajňou v Zlíne. Vzhľadom na širokú zákaznícku základňu v Prahe a stredných Čechách je pre nás Praha jasnou voľbou. Otvorením predajne na Národní 38 chceme dostať náš tovar k väčšiemu počtu zákazníkov a tým súčasným umožniť, aby si tovar oťukali v kamennej predajni. V našej novej predajni si môžu pozrieť široký sortiment posteľného prádla, bytových doplnkov, oblečenia, obuvi a ďalších výrobkov z ovčej vlny, všetko si ohmatať a vyskúšať na vlastnej koži. V najbližších rokoch uvažujeme o rozšírení maloobchodnej predajne aj mimo Českej republiky. Naša hlavná pozornosť však naďalej plne smeruje k rastu maloobchodného predaja,” hovorí Ondřej Machala, generálny riaditeľ spoločnosti Ovečkárna.

Ovečkárna bola založená v roku 2009 v Zlíne, keď začala s predajom na tradičných trhoch v okolitých mestách. V roku 2011 sa presunula do online sveta a o osem rokov neskôr získala titul najlepší e-shop na Heureke. Svoj tovar dováža nielen do Českej republiky, ale aj na Slovensko, do Maďarska, Rakúska, Nemecka a Rumunska. Jej cieľom je expandovať so svojimi výrobkami do celej Európy.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
E-commerce ako skutočne inteligentný systém. S personalizovanými kampaňami pomôže AI (Vladimír Houba, RTB House)
9 min. čítanie

E-commerce ako skutočne inteligentný systém. S personalizovanými kampaňami pomôže AI (Vladimír Houba, RTB House)

Ako hovorí jedna z marketingových poučiek, je potrebné zabezpečiť, aby sa ten správny výrobok dostal k správnemu spotrebiteľovi, v správnom čase na správne miesto, v správnej kvalite a za správnu cenu. To je však ideálny scenár. Realita ukazuje, že s komplikovanou politikou cookies a ďalšími prekážkami je to skôr zbožné prianie. Našťastie, digitálny marketing patrí […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?
4 min. čítanie

88 % spotrebiteľov chce kombinovať online a offline nakupovanie. Ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu?

Najnovšia výročná správa spoločnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prináša nové poznatky o tom, kam sa uberajú očakávania súčasných nakupujúcich. Prieskum sa uskutočnil na vzorke viac ako 8 000 zákazníkov z krajín ako USA, Veľká Británia, Francúzsko, Nemecko, Kanada, Austrália a India. Prečo je omnichannel buzzwordom súčasnosti? A ktoré stratégie si musia značky osvojiť, aby […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo je zážitkové nakupovanie?
3 min. čítanie

Čo je zážitkové nakupovanie?

Poznáte pojem Immersive Shopping? Môžeme ho preložiť aj ako zážitkové nakupovanie. Ide o obchodnú stratégiu, ktorá spája digitálne inovácie so zaujímavými a hmatateľnými aspektmi tradičného retailu. Kombinuje digitálny a fyzický svet s cieľom vytvoriť nezabudnuteľné a pútavé zážitky prostredníctvom najmodernejších technológií, ako sú virtuálna realita (VR), rozšírená realita (AR) a live shopping.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+