Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

E-commerce Berlin Expo 2022 má potvrdených prvých speakerov. Na koho sa môžete tešiť?

E-commerce Berlin Expo (EBE) je jednou z najznámejších medzinárodných konferencií pre digitálnych lídrov, inovátorov a podnikateľov v oblasti elektronického obchodu. Uskutoční sa 5. mája 2022 v STATION-Berlin. Podujatie ponúka pôsobivú zostavu rečníkov z celej Európy, ktorí sú poprednými odborníkmi vo svojich oblastiach – môžete sa teda tešiť na vzrušujúce témy!

E-commerce Berlin Expo 2022 má potvrdených prvých speakerov. Na koho sa môžete tešiť?

Medzi všetkými, ktorí vystúpia, budú aj prezentácie týchto vynikajúcich rečníkov:

Fathy Abdelmonam, produktový manažér @ Zalando

Constantinos Calios, zakladateľ a CEO @ Korodrogerie.de

Cengiz Duelger, viceprezident digitálnych výstupov Hub @ Sky Deutschland Fernsehen GmbH & Co. KG

Ben Harmanus, hlavný marketingový manažér, EMEA @ Hubspot

Peter Hartmann, globálny manažér digitálneho marketingu @ Henkel

Jörg Heinemann, riaditeľ pre inovácie a digitalizáciu @ Otto

Sakina Hitzemann Account Manager DACH @ Wish

Monique Paulsen, Payment projektový manažér a vedúci tímu pre prevenciu podvodov@ MYTOYS GROUP

zdroj: ecommerceberlin

Rýchly prehľad niektorých tém 

Čakajú Vás témy ako optimalizácia konverzného pomeru, finančná nezávislosť v e-commerce či inšpirácie ako vybudovať globálny business. V krátkosti spomeňme aspoň niektoré z nich:

#1 Kúpiť teraz, zaplatiť neskôr

Monique Paulsen a Thomas Ficht zo spoločnosti MYTOYSGROUP budú hovoriť o platobnom prístupe, ktorý prináša revolúciu v odvetví elektronického obchodu. 

#2 Prieniky contentu a commerce

Prezentácia Erika Reintjesa sa bude týkať e-commerce sveta a toho, ako sa dá urobiť modernejším, krajším a príťažlivejším vďaka správnemu nákupnému zážitku. Cieľom je, aby ľudia chceli veci kupovať nielen tým, že budú dobre vyzerať, ale aby sa dokázali emočne spojiť s nákupom.

#3 Stratégia produktu

Stratégia produktu v e-biznise je naozaj dôležitá, pretože váš produkt je vašou hlavnou devízou. Fathy Abdelmonam, produktový manažér spoločnosti Zalando, prichádza s prezentáciou s názvom “Od funkcie k problému, ktorý stojí za to vyriešiť. Ako môžu iné tímy inšpirovať vašu produktovú stratégiu?” 

#4 Marketplaces

Miro Morczinek, generálny riaditeľ spoločnosti Moebel24, sa bude venovať téme “Platform Extreme nová oblasť marketplace po pandémii”. Prezentácia sa bude týkať toho, ako môžu byť marketplaces úspešné a čo by ste mali zvážiť, než sa do tejto oblasti pustíte!

To samozrejme nie je všetko. Zistite viac informácií alebo sa registrujte. Vstup je zdarma.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+