Medzi všetkými, ktorí vystúpia, budú aj prezentácie týchto vynikajúcich rečníkov:
Fathy Abdelmonam, produktový manažér @ Zalando
Constantinos Calios, zakladateľ a CEO @ Korodrogerie.de
Cengiz Duelger, viceprezident digitálnych výstupov Hub @ Sky Deutschland Fernsehen GmbH & Co. KG
Ben Harmanus, hlavný marketingový manažér, EMEA @ Hubspot
Peter Hartmann, globálny manažér digitálneho marketingu @ Henkel
Jörg Heinemann, riaditeľ pre inovácie a digitalizáciu @ Otto
Sakina Hitzemann Account Manager DACH @ Wish
Monique Paulsen, Payment projektový manažér a vedúci tímu pre prevenciu podvodov@ MYTOYS GROUP
Rýchly prehľad niektorých tém
Čakajú Vás témy ako optimalizácia konverzného pomeru, finančná nezávislosť v e-commerce či inšpirácie ako vybudovať globálny business. V krátkosti spomeňme aspoň niektoré z nich:
#1 Kúpiť teraz, zaplatiť neskôr
Monique Paulsen a Thomas Ficht zo spoločnosti MYTOYSGROUP budú hovoriť o platobnom prístupe, ktorý prináša revolúciu v odvetví elektronického obchodu.
#2 Prieniky contentu a commerce
Prezentácia Erika Reintjesa sa bude týkať e-commerce sveta a toho, ako sa dá urobiť modernejším, krajším a príťažlivejším vďaka správnemu nákupnému zážitku. Cieľom je, aby ľudia chceli veci kupovať – nielen tým, že budú dobre vyzerať, ale aby sa dokázali emočne spojiť s nákupom.
#3 Stratégia produktu
Stratégia produktu v e-biznise je naozaj dôležitá, pretože váš produkt je vašou hlavnou devízou. Fathy Abdelmonam, produktový manažér spoločnosti Zalando, prichádza s prezentáciou s názvom “Od funkcie k problému, ktorý stojí za to vyriešiť. Ako môžu iné tímy inšpirovať vašu produktovú stratégiu?”
#4 Marketplaces
Miro Morczinek, generálny riaditeľ spoločnosti Moebel24, sa bude venovať téme “Platform Extreme – nová oblasť marketplace po pandémii”. Prezentácia sa bude týkať toho, ako môžu byť marketplaces úspešné a čo by ste mali zvážiť, než sa do tejto oblasti pustíte!
To samozrejme nie je všetko. Zistite viac informácií alebo sa registrujte. Vstup je zdarma.