2 min. čítanie

Druhý najväčší výrobca liehovín na svete kupuje väčšinový podiel v kanadskej Ace Beverage Group

Výrobca Absolut Vodky a Jameson Irish Whiskey chce posilniť svoju pozíciu v kategórii hotových kokteilov.

Druhý najväčší výrobca liehovín na svete kupuje väčšinový podiel v kanadskej Ace Beverage Group
Zdroj: CBRE

Výrobca vodky Absolut posilňuje pozíciu

Francúzsky výrobca liehovín Pernod Ricard schválil kúpu väčšinového podielu v kanadskej spoločnosti Ace Beverage Group, keďže výrobca Absolut Vodky a Jameson Irish Whiskey chce posilniť svoju pozíciu v kategórii hotových kokteilov na kanadskom trhu.

Kanadská dcérska spoločnosť Corby Spirit and Wine získa v Ace podiel až vo výške 90 percent v hodnote 165 miliónov kanadských dolárov (114,92 milióna eur), uviedol Pernod v utorok vo vyhlásení.

Vlajková značka skupiny Ace Cottage Springs je popredná značka hotových koktailov a Pernod chce posilniť svoju pozíciu v tejto rastúcej kategórii. Tá zahŕňajú produkty, ako Vodka Soda a Tequila Soda.

Analytická spoločnosť IWSR odhaduje, že segment hotových kokteilov vrastie medzi rokmi 2022 a 2026 o osem percent, čo predstavuje nárast o 11,6 miliardy dolárov na hlavných trhoch.

Kanada je jedným z najrýchlejšie rastúcich trhov pre hotové koktaily s medziročným tempom rastu o viac ako 20 percent v období 2016 až 2021, uviedol Pernod. Ace bude zase profitovať z distribučnej siete Corby Spirit and Wine.

Francúzska spoločnosť bude mať právo získať zvyšné akcie spoločnosti Ace prostredníctvom dvoch opcií na kúpu, ktoré budú uplatniteľné v rokoch 2025 a 2028.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky
3 min. čítanie

Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky

Ako dnes ľudia sledujú videoobsah? Čo považujú za „televíziu“ a kde reklama funguje najlepšie? CTV zatiaľ nie je v stredobode pozornosti nášho e-commerce, no vývoj v zahraničí naznačuje, že by sa to mohlo čoskoro zmeniť. Nová štúdia RTL AdAlliance ponúka jasné dáta a trendy, ktoré sa oplatí vnímať. A ukazuje, že o úspechu videa nerozhoduje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí
10 min. čítanie

Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí

SaaS, alebo Software as a Service, je model poskytovania softvéru cez internet, ktorý firmám aj jednotlivcom umožňuje využívať moderné digitálne nástroje bez potreby ich inštalácie či správy vlastnej infraštruktúry. Ide o jednu z najrýchlejšie rastúcich oblastí technologického biznisu, kde aj menšie tímy môžu budovať globálne produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+