2 min. čítanie

Druhý najväčší výrobca liehovín na svete kupuje väčšinový podiel v kanadskej Ace Beverage Group

Výrobca Absolut Vodky a Jameson Irish Whiskey chce posilniť svoju pozíciu v kategórii hotových kokteilov.

Druhý najväčší výrobca liehovín na svete kupuje väčšinový podiel v kanadskej Ace Beverage Group
Zdroj: CBRE

Výrobca vodky Absolut posilňuje pozíciu

Francúzsky výrobca liehovín Pernod Ricard schválil kúpu väčšinového podielu v kanadskej spoločnosti Ace Beverage Group, keďže výrobca Absolut Vodky a Jameson Irish Whiskey chce posilniť svoju pozíciu v kategórii hotových kokteilov na kanadskom trhu.

Kanadská dcérska spoločnosť Corby Spirit and Wine získa v Ace podiel až vo výške 90 percent v hodnote 165 miliónov kanadských dolárov (114,92 milióna eur), uviedol Pernod v utorok vo vyhlásení.

Vlajková značka skupiny Ace Cottage Springs je popredná značka hotových koktailov a Pernod chce posilniť svoju pozíciu v tejto rastúcej kategórii. Tá zahŕňajú produkty, ako Vodka Soda a Tequila Soda.

Analytická spoločnosť IWSR odhaduje, že segment hotových kokteilov vrastie medzi rokmi 2022 a 2026 o osem percent, čo predstavuje nárast o 11,6 miliardy dolárov na hlavných trhoch.

Kanada je jedným z najrýchlejšie rastúcich trhov pre hotové koktaily s medziročným tempom rastu o viac ako 20 percent v období 2016 až 2021, uviedol Pernod. Ace bude zase profitovať z distribučnej siete Corby Spirit and Wine.

Francúzska spoločnosť bude mať právo získať zvyšné akcie spoločnosti Ace prostredníctvom dvoch opcií na kúpu, ktoré budú uplatniteľné v rokoch 2025 a 2028.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge