2 min. čítanie

Doručenie oblečenia do 30 minút? Glovo spustilo aplikáciu Glovo Fashion

Španielska kuriérska služba Glovo prichádza s novou kategóriou. Bude doručovať oblečenie od 40 značiek. Nebolo by to nič zvláštne, ak by spoločnosť nedeklarovala doručenie do 30 minút.

Doručenie oblečenia do 30 minút? Glovo spustilo aplikáciu Glovo Fashion

Glovo spolupracuje so 40 značkami

Glovo chce osloviť zákazníkov svižnosťou a jednoduchosťou. Máte nečakané stretnutie, večeru, oslavu a potrebuje nové šaty? Objednanie cez aplikáciu trvá pár minút a nové šaty vám doručia práve na konci vášho skrášlovacieho rituálu.

Q-commerce je segment v rámci elektronického obchodu, ktorý si kladie za cieľ doručovať online objednávky v čo najkratšom možnom čase. Kuriérska služba Glovo, založená v Španielsku, rozširuje svoj program o nepotravinové kategórie a garantuje doručenie oblečenia do 30 minút od objednania. 

Služba je aktuálne dostupná len v Madride a Barcelone a doručuje už viac ako 40 módnych značiek. Konkrétne ide o značky ako Etam, Sveti Stefan, Pompeii Brand, Silbon, Gocco, Tipi Tent, Aristocrazy, Hawkers a Mr Boho a ďalšie.

Celý proces sa nelíši od objednávky potravinových kategórií: užívatelia majú v aplikácii k dispozícii konkrétnu kategóriu oblečenia s rôznymi obchodmi a obľúbenými značkami. Po výbere oblečenia a doplnkov dostane používateľ svoju objednávku domov alebo do ktorejkoľvek inej časti mesta v priemere do 30 minút. 

„Po niekoľkých rokoch budovania nepotravinových vertikál spoločnosti Glovo nastal čas ponoriť sa do sveta módy,“ uviedol Tomáš Oliva, manažér Q-Commerce v spoločnosti Glovo, v príspevku na svojom profile na sieti LinkedIn a poďakoval značkám, ktoré im dôverovali pri tomto spustení, a celému tímu Glovo, ktorý to umožnil.

Borja Olazabal, riaditeľ oddelenia Quick Commerce v spoločnosti Glovo, zároveň zdôraznil záväzok voči módnemu sektoru v súvislosti s touto novou kategóriou: „Chceme sa stať dokonalým partnerom módnych značiek, aby sme ich používateľov oslovili svižným, pohodlným a jednoduchým spôsobom. S Glovo Fashion si môžu používatelia kúpiť všetky svoje obľúbené položky jediným kliknutím a získať ich v priemere do 30 minút.“

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+