Zaujíma ma
9. mája 2022
9. mája 2022

Dôležitá udalosť pre marketérov. Publicis kupuje analytickú spoločnosť Profitero

2 min čítanie

Francúzsky L´usine digitale informoval o významnej akvizícií vo svete digitálneho marketingu. Publicis Groupe získala spoločnosť Profitero, ktorá vyvinula riešenie SaaS na analýzu výkonnosti predaja a marketingu. 

Ešte dokonalejšia optimalizácia výdavkov na reklamu

Publicis Groupe, tretia najväčšia agentúrna holdingová spoločnosť podľa tržieb, získala analytickú platformu Profitero, ktorá pomáha značkám optimalizovať výdavky na reklamu v elektronickom obchode.

Profitero bude v rámci Publicisu spoločnosťou zameranou na produkty. Bryan Wiener, ktorý nastúpil na pozíciu generálneho riaditeľa v roku 2020, bude naďalej viesť túto jednotku spolu s prezidentkou Sarah Hofstetterovou, ktorá tiež nastúpila v roku 2020. Wiener bude podliehať predsedovi predstavenstva a generálnemu riaditeľovi Publicis Groupe Arthurovi Sadounovi. Publicis získava 12-ročnú spoločnosť za približne 200 miliónov USD.

“Spojením síl poskytneme značkám prvú globálnu obchodnú platformu, ktorá využíva prediktívnu inteligenciu na predvídanie, aktiváciu a automatizáciu ďalších najlepších krokov na podporu ziskového rastu,” uviedol Wiener vo svojom vyhlásení.

Túto platformu využívajú tisíce značiek vrátane spoločností L’Oréal, General Mills, KraftHeinz a Henkel.

Exponenciálne sa rozširujúci elektronický obchod

Produkty a technológie spoločnosti Profitero spolu s jej 300 globálnymi zamestnancami rozšíria existujúce obchodné kapacity Publicis Groupe na celom svete, čo pomôže holdingu zvýšiť online predaj svojich klientov spojením štyroch strategických pilierov – ľudí, produktov, umiestnenia a platforiem.

Profitero v súčasnosti poskytuje informácie o 4 000 značkách a 70 miliónoch produktov.

Riešenia spoločnosti Profitero pre elektronický obchod a multikanálovú analýzu v súčasnosti poskytujú každý deň prehľad o 4 000 značkách a 70 miliónoch produktov na viac ako 700 webových stránkach maloobchodných predajcov vo viac ako 50 krajinách, čo značkám umožňuje predvídať a automatizovať ich globálne obchodné úsilie.

“Som veľmi rád, že môžem privítať Sarah, Bryana a ich vynikajúci tím odborníkov v rodine Publicis,” povedal Sadoun. “Je to to najlepšie z oboch svetov, pretože si zachovávame svojho podnikateľského ducha ako produktovo orientovaná organizácia a zároveň ťažíme z rozmanitých schopností a rozsahu Publicis Groupe,” dodal Wiener.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.


Posledné
Obľúbené