3 min. čítanie

Dôležitá udalosť pre marketérov. Publicis kupuje analytickú spoločnosť Profitero

Francúzsky L´usine digitale informoval o významnej akvizícií vo svete digitálneho marketingu. Publicis Groupe získala spoločnosť Profitero, ktorá vyvinula riešenie SaaS na analýzu výkonnosti predaja a marketingu. 

Dôležitá udalosť pre marketérov. Publicis kupuje analytickú spoločnosť Profitero

Ešte dokonalejšia optimalizácia výdavkov na reklamu

Publicis Groupe, tretia najväčšia agentúrna holdingová spoločnosť podľa tržieb, získala analytickú platformu Profitero, ktorá pomáha značkám optimalizovať výdavky na reklamu v elektronickom obchode.

Profitero bude v rámci Publicisu spoločnosťou zameranou na produkty. Bryan Wiener, ktorý nastúpil na pozíciu generálneho riaditeľa v roku 2020, bude naďalej viesť túto jednotku spolu s prezidentkou Sarah Hofstetterovou, ktorá tiež nastúpila v roku 2020. Wiener bude podliehať predsedovi predstavenstva a generálnemu riaditeľovi Publicis Groupe Arthurovi Sadounovi. Publicis získava 12-ročnú spoločnosť za približne 200 miliónov USD.

“Spojením síl poskytneme značkám prvú globálnu obchodnú platformu, ktorá využíva prediktívnu inteligenciu na predvídanie, aktiváciu a automatizáciu ďalších najlepších krokov na podporu ziskového rastu,” uviedol Wiener vo svojom vyhlásení.

Túto platformu využívajú tisíce značiek vrátane spoločností L’Oréal, General Mills, KraftHeinz a Henkel.

Exponenciálne sa rozširujúci elektronický obchod

Produkty a technológie spoločnosti Profitero spolu s jej 300 globálnymi zamestnancami rozšíria existujúce obchodné kapacity Publicis Groupe na celom svete, čo pomôže holdingu zvýšiť online predaj svojich klientov spojením štyroch strategických pilierov – ľudí, produktov, umiestnenia a platforiem.

Profitero v súčasnosti poskytuje informácie o 4 000 značkách a 70 miliónoch produktov.

Riešenia spoločnosti Profitero pre elektronický obchod a multikanálovú analýzu v súčasnosti poskytujú každý deň prehľad o 4 000 značkách a 70 miliónoch produktov na viac ako 700 webových stránkach maloobchodných predajcov vo viac ako 50 krajinách, čo značkám umožňuje predvídať a automatizovať ich globálne obchodné úsilie.

“Som veľmi rád, že môžem privítať Sarah, Bryana a ich vynikajúci tím odborníkov v rodine Publicis,” povedal Sadoun. “Je to to najlepšie z oboch svetov, pretože si zachovávame svojho podnikateľského ducha ako produktovo orientovaná organizácia a zároveň ťažíme z rozmanitých schopností a rozsahu Publicis Groupe,” dodal Wiener.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články